abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132173580
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen trouwens ook wel een boek beginnen over 'dingen die je beter neit kunt doen', of 'de volgorde van dingen die je moet doen' :')

Zo hebben we in de kunstmuur in de study dus een paar stopcontactdozen uitgezaagd en geplaatst... zonder te meten/weten hoe hoog de plinten zouden worden.. dus nu moeten we de plinten op die plekken een stukje inzagen zodat 't past :')

Om maar eens wat te noemen.
als het "budget" plinten zijn (zoals bij ons in de bijkamer) gaat het makkelijker om een beetje af te schaven met een scherp stanley mes (als het van die geperste dingen zijn)

Verder hou je altijd zulke dingen :D maar je hebt de wandcontactdozen dus bij de vloer gezet?
dat zou ik dan sowieso niet doen ivm eventuele kinderen later, ik weet niet of er in de UK ook van die speciale afdekplaatjes zijn, aangezien het 3 pennen zijn?
pi_132173614
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat zo wie zo, zelf er mee gaan rotzooien is een afrader.
Mits fatsoenlijke pbm's kan je dat best zelf. Doen ze al jaren en jaren en jaren. Alleen afvoeren in de daarvoor bestemde zakken is wel aan te raden.
pi_132175516
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

als het "budget" plinten zijn (zoals bij ons in de bijkamer) gaat het makkelijker om een beetje af te schaven met een scherp stanley mes (als het van die geperste dingen zijn)

Verder hou je altijd zulke dingen :D maar je hebt de wandcontactdozen dus bij de vloer gezet?
dat zou ik dan sowieso niet doen ivm eventuele kinderen later, ik weet niet of er in de UK ook van die speciale afdekplaatjes zijn, aangezien het 3 pennen zijn?
Die zitten hier in huis toch al veel op grondniveau, maar wel vaak boven de plint.. waar we dus op 't moment van zagen niet zoveel over na gedacht hadden. En kinderen komen er voor ons toch niet, dus daar hebben we verder ook niet over nagedacht :')_!
Ja doei.
pi_132179932
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:19 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

ho ho, we hoeven toch niet alle positief te vinden, als ik iets niet mooi vind mag dat gewoon gezegd worden hoor.

Trouwens hoe zat het met de asbest?
Je onprettige aanwezigheid in dit topic wordt overduidelijk niet op prijs gesteld, wil je hier rekening mee houden?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_132180019
Toffe poster Moblo!

(ik kom ook nog ff huizen spotten hier ;) )
pi_132180517
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die zitten hier in huis toch al veel op grondniveau, maar wel vaak boven de plint.. waar we dus op 't moment van zagen niet zoveel over na gedacht hadden. En kinderen komen er voor ons toch niet, dus daar hebben we verder ook niet over nagedacht :')_!
oh ja. Moblo en kekke kids is geen combi sorry :P maar dan is het inderdaad mooi om het gelijk te houden.
pi_132183685
En hoge stopcontacten zijn gewoon niet zo mooi. Laag weggewerkt, achter een bank of een plant ofzo, zie je ze niet, en de kabels ook niet. Win!
Ja doei.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:31:45 #258
45833 crew  Fogel
pi_132183954
Hoe zit het eigenlijk met je stroom? Heb je overal wat extra stopcontacten bijgeplaatst of zaten er al genoeg in?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_132184082
Er zitten vrij veel contactpunten! :Y en waar we nu aan het klussen zijn zaten twee lampen, waarvan de de stroomtoevoer nu gebruiken als stopcontact.
Ja doei.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:43:21 #260
45833 crew  Fogel
pi_132184233
Handig :)
Ik vind dat ik er nu al een paar tekort kom en dat terwijl er toch echt heel veel heb laten plaatsen :')

Ben blij dat je dingen zelf mag doen, scheelt vast een flinke slok op de borrel. Ik neem aan dat je goed op de hoogte bent van hoe je dingen veilig aan moet leggen?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_132184304
De basiskennis electra is wel aanwezig :Y en zodra we ergens niet zeker over zijn of bang zijn iets te verprutsen weten we ook de profs wel in te huren: het moet wel leuk en veilig blijven :') :D
Ja doei.
pi_132213213
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 06:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je onprettige aanwezigheid in dit topic wordt overduidelijk niet op prijs gesteld, wil je hier rekening mee houden?
Natuurlijk wil ik daar mee rekening houden Zeer Verlichte Gedeputeerd Grootmeester, maar het moet geen zelf verheerlijking topic worden waar alleen oeeeee en aaaaaaahh gezegd mag worden, hetgeen het nu wel op begint te lijken.

Moet nu helaas gaan, Mooi huis, alles oké.
pi_132217880
Uitspraak van het jaar gaat trouwens naar de vloerbedekking legger toen hij de inloopkast in de slaapkamer open deed waar ook vloerbedekking moest komen te liggen:

"Wow... this is like the Tardis!"

:')_!
Ja doei.
pi_132217909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Uitspraak van het jaar gaat trouwens naar de vloerbedekking legger toen hij de inloopkast in de slaapkamer open deed waar ook vloerbedekking moest komen te liggen:

"Wow... this is like the Tardis!"

:')_!
_O- Dan weet je dat je echt in Engeland woont _O_
Spoilers!
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 09:47:14 #265
45833 crew  Fogel
pi_132217988
Ga je een telefooncel in je tuin plaatsen? :P
pi_132218014
Was even geneigd om op die twee deuren daadwerkelijk de tardis te verven... maar dat past niet echt in de rest van het slaapkamerinterieur :')
Ja doei.
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 09:50:00 #267
45833 crew  Fogel
pi_132218041
Op de lijst voor komende projecten: slaapkamerkleuren aanpassen zodat ze bij tardis passen ^O^
pi_132218070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:50 schreef Fogel het volgende:
Op de lijst voor komende projecten: slaapkamerkleuren aanpassen zodat ze bij tardis passen ^O^
+1
Spoilers!
pi_132218148
:')! Ja, of niet.

Dining Room gaat trouwens een 2014 project worden. Of had ik dat al gepost? Als ik zo om me heen kijk is het echt te fucking lelijk :') maar het is even niet anders. De potentie zien we gelukkig wel, en dat scheelt, maar tot die tijd nog maar even doorbijten. Gelukkig kan ik straks in de studeerkamer werken in plaats van hier. :@

Wat ik ook echt nog moet 'leren', als dat überhaupt te leren valt, is 'decoreren'. Als in, dingen kopen die je huis aankleden. We nemen ons voor om binnenkort 's naar een grote car boot sale te gaan om te neuzen naar dingen waarmee we 't huis wat kunnen inrichten, maar we moeten dan ook eigenlijk iemand met een beetje oog voor dat soort dingen meenemen :')

Enige 'probleem' wordt kerst: familie komt hier met kerst, en dus groot kerstdiner hier in de dining room.. misschien kunnen we het met heel veel kerstballen en lichtjes een beetje opleuken :+
Ja doei.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 10:01:17 #270
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132218262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
We nemen ons voor om binnenkort 's naar een grote car boot sale te gaan om te neuzen naar dingen waarmee we 't huis wat kunnen inrichten, maar we moeten dan ook eigenlijk iemand met een beetje oog voor dat soort dingen meenemen :')
Car boots, charity shops en auctions maken je huis karaktervol en niet een pagina van de Ikea catalogus. ^O^
reset
pi_132218299
Ik neem ook een vriendin mee hoor om me te helpen mijn huis in te richten. Ook voor kleding trouwens, ik kan dat ook niet zelf. So be it, wij kunnen weer koken en stopcontacten plaatsen ;)
Spoilers!
pi_132218375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:01 schreef Individual het volgende:

[..]

Car boots, charity shops en auctions maken je huis karaktervol en niet een pagina van de Ikea catalogus. ^O^
O+ Charity Shops O+

Daar komt ook onze kast vandaan O+ onze nieuwe kast is echt awesome! Heeft nog wat restaureerwerk nodig her en der, en afhankelijk van het bestemmingsplan van de dining room wordt hij wellicht ook nog geverfd, maar ben er echt blij mee! O+ Kostte ook maar 39 pond _O- voor een gigantische houten kast met glazen deuren en lades en een drankcabinet O+
Ja doei.
pi_132218417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
:')! Ja, of niet.

Dining Room gaat trouwens een 2014 project worden. Of had ik dat al gepost? Als ik zo om me heen kijk is het echt te fucking lelijk :') maar het is even niet anders. De potentie zien we gelukkig wel, en dat scheelt, maar tot die tijd nog maar even doorbijten. Gelukkig kan ik straks in de studeerkamer werken in plaats van hier. :@

Wat ik ook echt nog moet 'leren', als dat überhaupt te leren valt, is 'decoreren'. Als in, dingen kopen die je huis aankleden. We nemen ons voor om binnenkort 's naar een grote car boot sale te gaan om te neuzen naar dingen waarmee we 't huis wat kunnen inrichten, maar we moeten dan ook eigenlijk iemand met een beetje oog voor dat soort dingen meenemen :')

Enige 'probleem' wordt kerst: familie komt hier met kerst, en dus groot kerstdiner hier in de dining room.. misschien kunnen we het met heel veel kerstballen en lichtjes een beetje opleuken :+
Beetje inspiratie opdoen op woonsites en dergelijke? En dan kijken tussen de stijlen wat jij dan precies leuk vindt en dat evt. opschrijven. Volgens mij had DaD nog een inspiratie topic in K&W geopend ooit.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132218457
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Beetje inspiratie opdoen op woonsites en dergelijke? En dan kijken tussen de stijlen wat jij dan precies leuk vindt en dat evt. opschrijven. Volgens mij had DaD nog een inspiratie topic in K&W geopend ooit.
Welke.nl en dan zoeken op kerst.

Jeroentje.
pi_132218517
Leuk project!

Voor dat decoreren zou ik persoonlijk liever er wat langer over doen en spullen verzamelen die ik zelf mooi vind dan op van die woonsites te kijken. Daar vind je doorgaans toch alleen maar van die hippe dingen waar heel Vinex mee vol hangt (teksten als "Love" en "Home" en een grote zwart-wit canvasfoto van de bewoners, bijvoorbeeld). Dat zie je dan weer in zoveel huizen terug komen dat het onpersoonlijk wordt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')