post hetquote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef A-mineur het volgende:
Die 2e is wel nice, 1e is gewoon kutmuziek met wat mooie plaatjes, verder niks wetenschappelijks aan. Zoek The Primer Fields.
je moet even je onderste linkje aanpassen , werkt niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef Lyrebird het volgende:
Als het om werken in wetenschap & techniek gaat, vond ik deze heel erg inspirerend:
Hehe, verkeerde
http://fora.tv/2009/05/30(...)es_Colossal_Failures
Nu moet ie het wel doen. Het gaat over failure. Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef kovenant het volgende:
[..]
je moet even je onderste linkje aanpassen , werkt niet.
eerste filmpje is wel leuk trouwens
quote:
heel interessantquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef Semisane het volgende:
Wellicht wel wat droog, maar Feynman is altijd boeiend.De manier van praten alleen al.
![]()
Naast Charles Darwin en Gregor Mendel mijn wetenschappelijke held.
Feynman is ook mijn wetenschappelijke held. Heb al zijn boeken gelezen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef Semisane het volgende:
Wellicht wel wat droog, maar Feynman is altijd boeiend.De manier van praten alleen al.
![]()
Naast Charles Darwin en Gregor Mendel mijn wetenschappelijke held.
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Parafernalia het volgende:
niet echt wetenschappelijk, wel inspirerend
Zijn zijn boeken een beetje te lezen voor een leek? Ik vind hem ook erg leuk vertellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Feynman is ook mijn wetenschappelijke held. Heb al zijn boeken gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |