Ik zit op de bank, echt werken is er niet bij. Online cursussen volgen en in zeer korte tijd mijn CV kunnen aanpassen is het belangrijkste.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thuis echt kunnen werken is ook een utopie.
Dat heb ik op het werk ook. Zou ik mij daar dan meer/minder thuis voelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen ja
Als ik thuis werk heb ik minder actieve en véél minder actieve dagen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen ja
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch een stuk productiever als internet eruit ligt, al is dat wel lastig mailen en opzoeken
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik wikipedia uit heb hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.
Vandaar ook 'alles van interesse' niet 'het hele internet'.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik wikipedia uit heb hoor
Fokken!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je op internet dan? Het lijkt mij dat je op een gegeven alles van interesse wel hebt gezien.
Jij bent hier toch nog?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beperkt en overdag al helemaal niet.quote:
Uitzondering.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens nacht ofzo nu? Omdat je er nu wel bent.
Ik heb raar geslapen, alles is mogelijk.
Och, zo'n parttime wijfquote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
Air heeft maandag zn vrije dag, ik wist het nog. Mijn geheugen doet het soms nog.
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
Air heeft maandag zn vrije dag, ik wist het nog. Mijn geheugen doet het soms nog.
Nope, ik werk fulltime.quote:
Alleen nutteloze dingen over jouquote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...
Ik kies voor optie 1.
Zeg!quote:
Optie 1 is juist. Ik vergeet Heel Belangrijke Dingen tegenwoordig.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een compliment dat je over mij wel dingen onthoudt... Of het is een belediging omdat je impliciet aangeeft alleen maar nutteloze zaken te onthouden...
Ik kies voor optie 1.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef L-E het volgende:
Optie 1 is juist. Ik vergeet Heel Belangrijke Dingen tegenwoordig.
Vertel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |