Dan is ze blijven hangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alhoewel ik het een enorme eer vind dat je denkt dat ik een vriendin heb, moet ik je tot mijn grote teleurstelling mededelen dat de VMSDKR alweer 35 dagen single is na een relatie van 48 maanden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben.
Misschien had ik beter iets van Rubberen Robbie kunnen embedden...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef hijdiegaapt het volgende:
Ik vindt het dialect in dit liedje wel meevallen
Nou, die prominente RRRR en die gekke OOO die hoor je niet bij Noraly Beyer heur.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat Leids is niet eens een 'stadsdialect'. Het klinkt gewoon precies hetzelfde als dat standaardnederlands van de teevee.
Nou wow, als je dat al een dialect gaat noemen blijf je bezig...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, die prominente RRRR en die gekke OOO die hoor je niet bij Noraly Beyer heur.
Echt Leids is niet om aan te horen. Ook dat te pas en te onpas gebruiken van de woorden 'dan' en 'misselijk'. HooRRRt dan, wat zijn dat dan vooRRR misselijke ventjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou wow, als je dat al een dialect gaat noemen blijf je bezig...
Hiero het bewijs:quote:Op maandag 4 maart 2013 12:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Echt Leids is niet om aan te horen. Ook dat te pas en te onpas gebruiken van de woorden 'dan' en 'misselijk'. HooRRRt dan, wat zijn dat dan vooRRR misselijke ventjes?
ik kom oet Grunn en ik eet Chipolààààààààtàààààààvlàààààààààààààààààààààquote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kom uit twente en drink cooooooooola
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |