Soort zoek soort, zegt 'men' wel eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:11 schreef leeell het volgende:
leuk hoor, tussen Nederlands tokkievolk zitten op je vakantie
verschrikkelijk, als je op vakantie gaat wil je toch zo ver mogelijk bij Nederlanders vandaanquote:Op maandag 4 maart 2013 11:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Soort zoek soort, zegt 'men' wel eens.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef leeell het volgende:
[..]
verschrikkelijk, als je op vakantie gaat wil je toch zo ver mogelijk bij Nederlanders vandaan
ik woon in Bos en Lommer, ook geen Nederlander te bekennen, heerlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat valt niet mee. Het is me in Tibet gelukt om een week geen nederlanders tegen te komen, dus het kán wel.
Vakantie in eigen land!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik woon in Bos en Lommer, ook geen Nederlander te bekennen, heerlijk
Zou daar maar niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef Conflict het volgende:
De huizenprijzen zijn enorm gedaald, je huurt al een vrijstaand huis met zwembad voor ¤ 400,- per maand.
Probeer eens na 5 uur te bellen, dan is iedereen uitgegeten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:26 schreef phluphy het volgende:
Ola!
Ik ga in het Paasweekend (do-zo) naar Barcelona. Weet iemand hoe ik erachter kan komen of de bezienswaardigheden gewoon geopend zijn? Ik probeer al te bellen met het buro de turisme, maar die pakken niet op.![]()
Op hun site staat overigens goede en duidelijke informatie, en óók openingstijden per onderwerp, zoals hier: http://www.barcelonaturis(...)dBsRsV3CQFsoqw9ZAUAB
Ik weet alleen niet in hoeverre dit betrouwbare informatie is?
Ik ben daar zeer zeker van, ik kom niet anders dan bij Nederlanders die in zulke huizen wonen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou daar maar niet zo zeker van zijn.Of je hebt het over een huis diep verborgen in een gat als Callosa ofzo. Als jij een vrijstaand huis met eigen zwembad weet voor 400 heb ik een huurder voor je.
Prima, geef mij eens een linkje dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben daar zeer zeker van, ik kom niet anders dan bij Nederlanders die in zulke huizen wonen.
Zal niet lang meer duren hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:08 schreef illusions het volgende:
Hij heeft niet gelijk. Ik woon er, en uit ervaring weet ik dat het gewoon een sprookje is.
Dat is nog geen geld vergeleken met de Nederlandse huizenprijzen,
Je hebt ook zoiets als rock bottom. Een beetje knap woonbaar huis met tuin en zwembad in dit gebied kost je gewoon 800, en de hypotheek daarvan is voor de meeste mensen nog flink hoger dan dat aangezien de meesten het in de goede tijd hebben gekocht en zodoende gewoon elke maand 400 euro inleveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:39 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren hoor.
De NL huizenprijzen zakken harder dan die in Spanje.
Tot nader order blijft generaal Rutte dan ook vasthouden aan de huizenmarkt zoals die is....
Een vrijstaand huis met zwembad voor 400 eu? Waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef Conflict het volgende:
Ik werk in Spanje voor Nederlanders die daar wonen, vanwege mijn privacy vertel ik liever niet wat ik precies doe. Ik zit ongeveer een maand of drie per jaar in Spanje. Als je echt ergens heen wilt waar veel Nederlanders zijn, dan moet je niet naar de Costa Brava, maar naar de Costa Blanca. Dat ligt 500 km zuidelijker. Kijk tussen Valencia en Cartagena. In plaatsen als Denia, Moraira, Benissa, Javea, Calpe, Altea, Albir, Benidorm, Torrevieja en ga zo maar door, wonen tienduizenden Nederlanders. Ook Belgen, Engelsen, Russen en Noren zijn er in grote getalen. Deze omgeving is veel mooier en het weer is er ook nog eens beter. De huizenprijzen zijn enorm gedaald, je huurt al een vrijstaand huis met zwembad voor ¤ 400,- per maand.
Je hebt daar echt Nederlandse bedrijven voor alles. Ook zijn er tientallen Nederlandse clubs. Er worden zelfs krantjes uitgebracht, www.deweek.net (ik adverteer daar ook in) en www.halloweekblad.com. Je hebt er ook een Nederlandse radiozender.
En je zegt van Blanes tot Malgrat, maar die plaatsen liggen tegen elkaar aan, het gebied dat ik noemde is wel honderd kilometer kust. Waar jij het over hebt is voornamelijk vakantiegebied, aan de Costa Blanca heb je voornamelijk permanente bewoning.
Ze noemen de Costa Blanca ook wel de Costa Blabla, omdat iedereen elkaar kent daar en iedereen over elkaar loopt te roddelen.
[ afbeelding ]
Sprookjesland. Zie mijn bovenstaande post.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een vrijstaand huis met zwembad voor 400 eu? Waar kan ik dat vinden?
Nee. De echte klap moet nog komen in Spanje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
Update:
Ik vind je laatste regel wel interessant.(ondanks mijn wat late reactie)
De huisjes zijn minder waard, dus is het oppassen geblazen met al die advertenties/aanbiedingen die je op tv ziet waar een goede investering in Spanje (of Portugal) wordt belooft qua woning als men er nu 1 koopt. (of een perceel)
Of zeg je dat dat wat te ver gezocht is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |