quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef Euroteller het volgende:
That awkward moment als je moet poepen terwijl je bij een meisje bent.
sorry ging ff mis.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
Jezelf en de OP quoten in een poeptopic
.. dont get it.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Dat noemt ie awkward.Het is pas awkward als een meisje je vraagt om met d'r te poepen, jij haar uitscheldt voor gestoord smerig kutwijf, om vervolgens te bedenken dat ze vlaams is.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Dat noemt ie awkward.Het is pas awkward als een meisje je vraagt om met d'r te poepen, jij haar uitscheldt voor gestoord smerig kutwijf, om vervolgens te bedenken dat ze vlaams is.
Ik ken een jongen die kende een meisje die had gevraagd op hem te schijten. Echt disguistingquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Poepen = neuken in Belgiestan.quote:
En? Gedaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die kende een meisje die had gevraagd op hem te schijten. Echt disguisting
Heb geleerd een doekje in de WC te leggen zodat je de plons niet hoort.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Waardige klacht.
Evenals een scheet moeten laten. Helemaal naar de andere kant van het huis lopen zodat ze het niet horen en ruiken!
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die kende een meisje die had gevraagd op hem te schijten. Echt disguisting
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Poepen = neuken in Belgiestan.
[..]
En? Gedaan?
Dat zou pas een schitterend topic opleverenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Scheet!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heb geleerd een doekje in de WC te leggen zodat je de plons niet hoort.
Wanneer jullie deze post allemaal zijn vergeten, zal ik het topic wel maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat zou pas een schitterend topic opleveren
Is toch het eerste dat je vraagt als iemand je dat vertelt?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef Snooki het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten denk je dat ik erbij was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |