quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Alweer?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ook echt dat hele filmpje af laten spelen tot de waterlanders komen.
nee wel met Bassie en Adriaanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er ook een aflevering met Tim Immers?
wel met Herácles Héraclesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht maar als zijn verwarming het niet doet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n trucker on ice zien huilen.
Beste speler ooit die in Milaan heeft gespeeldquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef marcodej het volgende:
Heel Milaan huilde toen Van Bommel vertrok.
Ook eentje met Sisse trouwensquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb het gevoel dat je beide niet mag?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Derksen steekt weer even een veer in de reet van Van Bommel.
Altijd maar hatelijk over de truckers on ijs. Ik heb alle dvd boxen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n trucker on ice zien huilen.
Op van Basten na dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste speler ooit die in Milaan heeft gespeeld
jouwquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hier nog een fragmentje van? Dat was een hilarische verspreking.
Nog steeds een contract daar. Nu verhuurd aan Schalekke waar ze hem uitkotsenquote:
Frank.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij Frans heette.
Hij is nog niet eens verwijderd van joetjoep.quote:
gelukkig niet neequote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens verwijderd van joetjoep.
en Lens op RB.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Markie lekker op de plek van Marcelo neerzetten.
donder jij dan maar ff lkkr op. Het is Frank of held voor jou.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd het bij Frans de Boer.
Snap je echt niet dat het een grap van VI is?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
donder jij dan maar ff lkkr op. Het is Frank of held voor jou.
Franks Frank Held de Boerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bij RKSVV Maasbracht?quote:
Syntix snapt weinig.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap je echt niet dat het een grap van VI is?
Franks Noeksquote:
Frans Held voor jou De Boerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lekker wijf ernaast?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bert hoort in de Worp.
Hij mag alleen in Meersen blijven als hij een Spitfire op de oprit heeft staan.
Met een lekker wijf er in.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bert hoort in de Worp.
Hij mag alleen in Meersen blijven als hij een Spitfire op de oprit heeft staan.
Dat staat in het script.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Waarom vraagt Johan altijd naar hun muzieksmaak en disst ze dan?
Frans de Boer volgens mij.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.
Even lachen mensen, het begint een beetje zielig te worden.
Ik ga er eens wat meer op letten, want dit was wel een post van ...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.
Even lachen mensen, het begint een beetje zielig te worden.
Estland?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Lee Towers.
Met een nieuw nummer.
VI? Is dat dat programma dat doet alsof het over voetbal gaat, maar eigenlijk bullshit is?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap je echt niet dat het een grap van VI is?
Thanks.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c22-3553ab6b5fb1.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)5fb-d2c0722a6f83.mp4
Is deze weer zo kapotgeknipt als die met Advocaat en Koeman?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c22-3553ab6b5fb1.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)5fb-d2c0722a6f83.mp4
Helaas is deze ook geknipt. Alle voetbalbeelden knippen ze eruit.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is deze weer zo kapotgeknipt als die met Advocaat en Koeman?
Volgende week Gert Jan Verbeekquote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is er trouwens iets bekend over wat de gasten in de komende weken zijn?
Ik zou anders een aflevering met Seedorf best willen zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
of misschien Van Bronckhorst, wat de enige interessante allochtone niet-Surinamer uit het voetbal is.
Seedorf is natuurlijk wel Surinaams. En die heeft waarschijnlijk wel iets interessants te vertellen. Ik zou ook Aron Winter wel interessant vinden. Daar horen we altijd zo weinig over, terwijl hij toch bij interessante clubs heeft gespeeld, onder meer 5 jaar bij Lazio terwijl hij zwart is, en in de moeilijke tijd bij Ajax, en natuurlijk lange tijd bij Oranje waar hij een hoop over kan vertellen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ik zou anders een aflevering met Seedorf best willen zien.
Wel moeilijk dat hij nu in Brazilië zit.
Zware conclusie op basis van wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar ik heb sowieso het idee dat Derksen minder heeft met al die zwarte spelers en dat het andersom ook niet zo positief is.
Ben jij Guilly Koster?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Seedorf is natuurlijk wel Surinaams. En die heeft waarschijnlijk wel iets interessants te vertellen. Ik zou ook Aron Winter wel interessant vinden. Daar horen we altijd zo weinig over, terwijl hij toch bij interessante clubs heeft gespeeld, onder meer 5 jaar bij Lazio terwijl hij zwart is, en in de moeilijke tijd bij Ajax, en natuurlijk lange tijd bij Oranje waar hij een hoop over kan vertellen.
Maar ik heb sowieso het idee dat Derksen minder heeft met al die zwarte spelers en dat het andersom ook niet zo positief is.
Opmerkingen over en weer vanuit beide partijen. Derksen heeft ook duidelijk een groepje bevriende mensen uit de wereld, en daarvan is er ook geen één met een kleur. En hij heeft ook meermaals denigrerende opmerkingen gemaakt over allerlei mensen uit die hoek, zonder enige basis. Derksen heeft dat typische idee over dat het allemaal idioten met een gouden tand en grote koptelefoons zijn, en onmogelijk mensen kunnen zijn met een verder gaande gedachtegang.quote:
De enige die bij Derksen boven de materie staat is Johan Cruijff, verder niemandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Opmerkingen over en weer vanuit beide partijen. Derksen heeft ook duidelijk een groepje bevriende mensen uit de wereld, en daarvan is er ook geen één met een kleur. En hij heeft ook meermaals denigrerende opmerkingen gemaakt over allerlei mensen uit die hoek, zonder enige basis. Derksen heeft dat typische idee over dat het allemaal idioten met een gouden tand en grote koptelefoons zijn, en onmogelijk mensen kunnen zijn met een verder gaande gedachtegang.
Ik kan deze opmerking niet echt plaatsen.... Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige die bij Derksen boven de materie staat is Johan Cruijff, verder niemand
Dat hij behalve Cruijff ieder ander op dezelfde botte manier benadert, ongeacht carrière, status, kleur of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik kan deze opmerking niet echt plaatsen.... Wat bedoel je precies?
Ben ik niet met je eens. Hij heeft duidelijk een paar vrienden. Riemer van der Velde, Munsterman, Reker, Van Nistelrooij om er maar een paar te noemen. Dat wil niet zeggen dat hij er niet eerlijk over is (voor zover bepaalde persoonlijke normen en belangen dit toelaten).quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij behalve Cruijff ieder ander op dezelfde botte manier benadert, ongeacht carrière, status, kleur of wat dan ook.
nee jo gouden televizier ringquote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze show gaat voor het Gouden Kalf
dan nog.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heerenveen was toen eerste divisie
ach, bergkamp was een matig spitsjequote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Normale uitslag tegen een Ajax dat op het punt stond om op te bloeien
Dan Petersenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach, bergkamp was een matig spitsje
quote:
mislukte spits.quote:
weinig bijzonders.quote:
Het is toch even wennen om een vrij marginale persoonlijkheid te zien na al die mensen die als voetballer of trainer wereldtop waren of zijn.quote:
helaas wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan nog net voor dat hij de pijp uitgaat
"Die kleine dit, die met die dikke reet dat."quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Don Leo en die kleine Mario, de enigen die het Legioen rustig kunnen houden.
Er zal wel het één en ander zijn uitgeknipt:quote:
Ze noemen Leon Beenhakker ook wel het "pratende Orakel" omdat hoewel Leo zelf nooit een voetballer (goede) is geweest moest hij het altijd van zijn vocabulaire hebben om zich staande te houden tussen de grote voetballers. HIj heeft de status van toptrainer pas bereikt toen hij 3 seizoenen? bij Real Madrid hoofdtrainer was,kampioen werd van Spanje, en tevens een gouden speld van de toenmalige president kreeg uitgereikt voor zijn uitzonderlijke verdiensten voor de club. (niet veel mensen dragen zo een speld)quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo Beenhakker heeft wel gewerkt met de groten der aarde. Een Butragueño, een Valdano.
Thanks.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zal wel het één en ander zijn uitgeknipt:
deel1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d9-e7c75ad64f88.mp4
deel2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)12f-93653eb78cde.mp4
"Hij met z'n dikke kont zus."quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Die kleine dit, die met die dikke reet dat."
zijn laatstequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag een diepte interview met Don Leo Beenhakker.
Haben Sie eine Stunde?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag een diepte interview met Don Leo Beenhakker.
Naar deze show kijken (inclusief herhaling) circa 600k kijkers. Dat is lekker scoren voor een goedkoop gemaakt programma als dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt deze topshow dus wegens succes verlegend.
Goedkoop scoren noemen we dat in vaktermen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar deze show kijken (inclusief herhaling) circa 600k kijkers. Dat is lekker scoren voor een goedkoop gemaakt programma als dit.
Oftewel effectbejag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noemen we dat in vaktermen.
Maar dat is ook juist het leuke van het programma. Het is goedkoop en simpel. Twee mannen en een TV. Een interview. Geen schijtlolligheden er omheen. De gasten kunnen vrijuit praten en hoeven geen vervelende dingen te doen, zoals met een voetbal een man van een fiets aftrappen terwijl Harry Vermeegen toekijkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is lekker scoren voor een goedkoop gemaakt programma als dit.
wil het volk worst of de cover dan krijgt het volk worst op de coverquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noemen we dat in vaktermen.
Leverworst of salami?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil het volk worst of de cover dan krijgt het volk worst op de cover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Vele teams geloofden dat ook. Voetbalverstand is 0 bij die opaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:11 schreef Caland het volgende:
Beenhakker zou ook wel een goede acteur kunnen zijn.
Cor van der Gijp moet smeken om een kaartje..quote:Op zondag 17 maart 2013 21:16 schreef Evertjan het volgende:
Feijenoord gaat niet goed om met zijn oude helden
Het is eigenlijk een acteur die een toptrainer acteertquote:Op zondag 17 maart 2013 21:11 schreef Caland het volgende:
Beenhakker zou ook wel een goede acteur kunnen zijn.
die man is alleen maar topscoorder aller tijden bij Feijenoord dus wat heeft die nou gepresteerdquote:Op zondag 17 maart 2013 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cor van der Gijp moet smeken om een kaartje..
minder dan Koedetti volgens Feyenoordquote:Op zondag 17 maart 2013 21:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die man is alleen maar topscoorder aller tijden bij Feijenoord dus wat heeft die nou gepresteerd
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
minder dan Koedetti volgens Feyenoord
quote:René van der Gijp is niet te spreken over de manier waarop Ome Cor is behandeld door Feyenoord. Met Ome Cor wordt Cor van der Gijp bedoeld. Tijdens 233 competitiewedstrijden scoorde hij 171 maal en daarmee is hij topscorer aller tijden van Feyenoord. ‘Eerlijk gezegd moest ik denken aan mijn Ome Cor', zo reageerde de vaste tafelgast van VI in het gelijknamige voetbalweekblad op het afscheid van John Guidetti in De Kuip. 'Hij (Cor van der Gijp, red.) is topscorer aller tijden van die club. Dat record wordt nooit meer overtroffen. Hij heeft geholpen Feyenoord op de kaart te zetten, maar toen hij om een kaartje voor De Klassieker vroeg, omdat hij een passe-partout altijd heeft geweigerd, zeiden ze dat hij eerder had moeten bellen.’
'Daarom zou ik ook weleens een ereronde willen maken door De Kuip. Dan zou ik al die mensen willen vertellen dat Guidetti helemaal geen geschiedenis heeft bij Feyenoord, dat ze aan het klappen zijn voor een extra aflevering van Koefnoen. En dat één van die mensen die wél club geschiedenis heeft geschreven in Dordrecht naar Eredivisie Live aan het kijken was.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |