Ja dat is precies wat ik bedoel. Dus als je het ZONDER tv doet mag je of een paar duizend euro ophoesten om het te fixen OF je leert er mee leven. Als kroon op 60 kilo afvallen.quote:
Tja, dat is ook wel zo, als ik in die mensen hun schoenen stond zou ik never nooit in mn ondergoed met mn vetkwabben op te gaan enkel om gratis van alles te krijgen. Is als puntje bij paaltje komt toch jezelf exploiteren/hoereren. Echter is dat de trend vandaag de dag.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik bedoel. Dus als je het ZONDER tv doet mag je of een paar duizend euro ophoesten om het te fixen OF je leert er mee leven. Als kroon op 60 kilo afvallen.
Daarom vind ik het knap wat ze heeft gedaan, maar ik vind de mensen die het zonder gratis liposuctie blijven doorzetten dus eigenlijk knapper.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik heb heel erg moeten huilen van emotie door deze aflevering is dit raar als man??
Het is wachten tot er 1 bij de eerste training met die anabole oostblokker doodblijft als hij tegen zo'n glooiend grasheuveltje moet op strompelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel zo, als ik in die mensen hun schoenen stond zou ik never nooit in mn ondergoed met mn vetkwabben op te gaan enkel om gratis van alles te krijgen. Is als puntje bij paaltje komt toch jezelf exploiteren/hoereren. Echter is dat de trend vandaag de dag.
Ja ik zeg toch nergens van niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
@ Swets
Elk programma dat mensen helpt, helpt mensen. Gratis huis, gratis trainer. Hoe dan ook was zij positiever dan anderen die óók alles cadeau kregen.
Doe even normaal man, al die fokkers proberen altijd in ELK topic slim te doen, want fokkers zijn te goed voor deze maatschappij, ik kan je vertellen dat je helemaal geen haar beter bent,quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel zo, als ik in die mensen hun schoenen stond zou ik never nooit in mn ondergoed met mn vetkwabben op te gaan enkel om gratis van alles te krijgen. Is als puntje bij paaltje komt toch jezelf exploiteren/hoereren. Echter is dat de trend vandaag de dag.
Ah oke.quote:
Op die boxbal staat losndale, oh het is dus een racistisch meisje, heb je veel in West Friesland bij Den Helderquote:
Niet om het een of ander, maar dit is serieus hoe ik hierover denk hoor. Natuurlijk kijk ik ook, als vermaak, maar ik zou zoiets nooit doen om de reden die ik hier net neerzet. Dat is geen slim doen, maar gewoon kijken hoe je zelf tegen dingen aan kijkt en mee om gaat. Vind ik niet zo vreemd.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Doe even normaal man, al die fokkers proberen altijd in ELK topic slim te doen, want fokkers zijn te goed voor deze maatschappij, ik kan je vertellen dat je helemaal geen haar beter bent,
En wees blij !! zonder die steun was het ook niet gelukt.
Alle fokkers denken slim te zijn omdat ze een mening hebben, net zoals bij ''ontvoerd'' schaam je voor jezelf zogenaamde studenten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |