Wat vind je dan van Reizigers? Gewoon uit nieuwsgierigheid even.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Heel interessant. Je gaat pas dingen zien als je open staat voor andere culturen.
Dat zijn mensen waar ik bewondering voor heb. Ben zelf helaas niet verder gekomen dan een paar landen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat vind je dan van Reizigers? Gewoon uit nieuwsgierigheid even.
Bewondering nog wel. Vertel waarom?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat zijn mensen waar ik bewondering voor heb. Ben zelf helaas niet verder gekomen dan een paar landen.
Het lef om telkens door veel landen heen te reizen vergt veel van een mens. Je krijgt telkens met andere culturen en gewoonten te maken. Speel daar maar op in. Tevens zie je wat van de wereld. Als ik als oude man aan het sterfbed lig en ik ga mijn leven na, als ik dan zou beseffen dat ik maar een handjevol landen heb bezocht, dan zou ik niet tevreden zijn over mijn leven.quote:
Hoeveel landen heb je dan al bezocht? En hou oud ben je eigenlijk? Maar met reiziger dol ik meer op wat in de ook wel Zigeuner word genoemdquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het lef om telkens door veel landen heen te reizen vergt veel van een mens. Je krijgt telkens met andere culturen en gewoonten te maken. Speel daar maar op in. Tevens zie je wat van de wereld. Als ik als oude man aan het sterfbed lig en ik ga mijn leven na, als ik dan zou beseffen dat ik maar een handjevol landen heb bezocht, dan zou ik niet tevreden zijn over mijn leven.
Ik ben 22 jaar. Dat worden maar 5 landen. Allemaal hier in Europa, exclusief Marokko. Ja, ik weet het.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hoeveel landen heb je dan al bezocht? En hou oud ben je eigenlijk? Maar met reiziger dol ik meer op wat in de ook wel Zigeuner word genoemd
25 jaar en enkel Azie is onbekend terrein voor mij dus je hebt nog wel een paar jaar om dat in te halen. Al ben ik ook nog niet in Marokko geweest dat weer nietquote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben 22 jaar. Dat worden maar 5 landen. Allemaal hier in Europa, exclusief Marokko. Ja, ik weet het.
Poeh, dan ben je veel verder. Wil volgend jaar eerst Turkije doen. Daarna steeds een stukje verder.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
25 jaar en enkel Azie is onbekend terrein voor mij dus je hebt nog wel een paar jaar om dat in te halen. Al ben ik ook nog niet in Marokko geweest dat weer nietTurken zijn ook eigenlijk veel knapper
Doe een rondje Rusland heb je al die landen al gehad dat is dus wat ik gedaan heb. Ben je wel even onderweg maar het is de moeite waardquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Poeh, dan ben je veel verder. Wil volgend jaar eerst Turkije doen. Daarna steeds een stukje verder.
Welk liedje is dat van 1:40 t/m 1:57? Klinkt enorm bekend, maar kan er even niet op komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Of deze. Twee Roemeense kinderen die dansen. Heel getalenteerd.
We zullen zien. Zo ver ben ik nog lang niet. Eerst Turkije volgend jaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Doe een rondje Rusland heb je al die landen al gehad dat is dus wat ik gedaan heb. Ben je wel even onderweg maar het is de moeite waard
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, beste zarGon.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk liedje is dat van 1:40 t/m 1:57? Klinkt enorm bekend, maar kan er even niet op komen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, beste zarGon.
quote:
Ah, Cheb Kaled. Helemaal niet bij stilgestaan. De klassieker. Helemaal grijs gedraaid in mijn jeugd.quote:
Ben nu net toevallig met een gast uit Zuid-Amerika aan het praten wie ik ooit al eens ontmoet heb daarquote:Op zondag 3 maart 2013 23:36 schreef zarGon het volgende:
Het is hier geen B&H, dus alhoewel het lekker gezellig is mogen de plaatjes achterwege blijven. En ik zie inmiddels dat het niet eens meer over Chinezen gaat....
Succesquote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We zullen zien. Zo ver ben ik nog lang niet. Eerst Turkije volgend jaar.
Chinezen in Zuid-Amerika? No way. Brazilianen!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ben nu net toevallig met een gast uit Zuid-Amerika aan het praten wie ik ooit al eens ontmoet heb daarChinezen? welke Chinezen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Chinezen in Zuid-Amerika? No way. Brazilianen!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brazili is het machtigste en rijkste land van het continent. Het WK2014 en OS2016 worden daar ook gehouden. Brazili is booming de laatste jaren. Het begint een gevorderd economie te worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben geen toerist...
Trouwens zeg het maar weer eens, ben een simpele arme boer die niets heeft en niets weet![]()
Klopt en daarom duwen ze alle dakloze kinderen kinderen het gevang in. En schieten de BOPI iedereen af die ook maar iets verkeerds doet. Iedereen leent zich het dolle en over een 10 jaar is het land weer terug bij af. Ik zie de keerzijde van het succes.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Brazili is het machtigste en rijkste land van het continent. Het WK2014 en OS2016 worden daar ook gehouden. Brazili is booming de laatste jaren. Het begint een gevorderd economie te worden.
We zullen zien. Het land begint zich zeker te roeren op het wereldtoneel.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Klopt en daarom duwen ze alle dakloze kinderen kinderen het gevang in. En schieten de BOPI iedereen af die ook maar iets verkeerds doet. Iedereen leent zich het dolle en over een 10 jaar is het land weer terug bij af. Ik zie de keerzijde van het succes.
Dat klopt zeker. Maar er is meer aan de hand in dat land.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We zullen zien. Het land begint zich zeker te roeren op het wereldtoneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |