Japanners zijn ook leuk. Toch hebben Chinezen ergers wat meer aantrekkingskracht voor mij...quote:
Verkloot mij topic nou nietquote:
Heb altijd het idee dat daar bepaalde dingen juist tegenvallen, geen idee, geen ervaring met Koreanen, wel met Japanners.quote:
Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Verkloot mij topic nou niet![]()
Wel leuk dat je een kleurtje hebt tegenwoordig
Doe ik al alleen let wel de situatie is man - man niet vrouw - man. En nog geen Chinees datingboek gevonden in het Engels Frans Deuts Nederlands dan wel Russischquote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
SorryEn bedankt
Ontopic: even in de bieb wat boeken halen en je verdiepen in hun cultuur?
Geld genoeg - geen familie - school was geen succes. Meestal in Nederland studeren ze en gan weer terug naar China na een aantal jaar helaas.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
Praat over geld, de eer van je familie, je schoolcijfers.
Een ervaringsdeskundige hoe is het jou gelukt?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef Me. het volgende:
[..]
Chinezen en eten is wel erg met elkaar verbonden. Altijd eerst de vraag of je al gegeten hebt ipv hoe is het met jeOver bami pangan zou ik dan weer niet beginnen.
Mijn vriendin is ook Chinees overigens.
Over geld, religie en politiek zwijg je beter als je wil dat er een beetje love making van komt...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
Praat over geld, de eer van je familie, je schoolcijfers.
Ik had het door hoor, het homoseksuele... Vandaar ook mijn tip over het verdiepen in hun cultuur. Dus geen datingboek, maar bijleren (lezen) over hun gebruiken etc. Dan heb je ook gespreksonderwerpen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Doe ik al alleen let wel de situatie is man - man niet vrouw - man. En nog geen Chinees datingboek gevonden in het Engels Frans Deuts Nederlands dan wel Russisch
Dit slaat nergens op... Het is een Koreaanse vrouw... Er zit geen uiterlijk verschil tussen Noord en Zuid Koreanen... het is gewoon 1 volk!quote:
Het is 1 volk, indeed. Het grote verschil is dat het een versplinterd volk is. Niemand is de Zuid-Koreaanse oorlog vergeten waarbij 2 miljoen Koreanen stierfen. Daarnaast is Zuid-Korea technologisch ver gevorderd. Terwijl in Noord-Korea de bevolking honger heeft. Heel grote verschil.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op... Het is een Koreaanse vrouw... Er zit geen uiterlijk verschil tussen Noord en Zuid Koreanen... het is gewoon 1 volk!
jawelquote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op... Het is een Koreaanse vrouw... Er zit geen uiterlijk verschil tussen Noord en Zuid Koreanen... het is gewoon 1 volk!
Kwestie van de mooiste foto zoeken..quote:Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Zuid-Koreaanse vrouw.
[ afbeelding ]
Japanse dame.
[ afbeelding ]
Chinese vrouw.
[ afbeelding ]
Poll: Welke dame geniet je voorkeur?
• Zuid-Koreaanse dame.
• Japanse dame.
• Chinese dame.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Normaal wel ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Over geld, religie en politiek zwijg je beter als je wil dat er een beetje love making van komt...
Lezen! Als je nu leuke Aziatische mannen in dit topic had geplaats prima alleen dit vind ik niet zo tof hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Zuid-Koreaanse vrouw.
[ afbeelding ]
Japanse dame.
[ afbeelding ]
Chinese vrouw.
[ afbeelding ]
• Zuid-Koreaanse dame.
• Japanse dame.
• Chinese dame.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Leg eens uitquote:Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef koekii het volgende:
Inderdaad. Ze zijn dol op bepaalde takjes in het bos
Gewoon Nederland, wel mee bezig alleen inside informatie is altijd welkomquote:Op zondag 3 maart 2013 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik had het door hoor, het homoseksuele... Vandaar ook mijn tip over het verdiepen in hun cultuur. Dus geen datingboek, maar bijleren (lezen) over hun gebruiken etc. Dan heb je ook gespreksonderwerpen.
Hoe Chinezen tov homo's staan lijkt me niet relevant... toch? Jullie wonen toch gewoon in NL?
Helaas waar ik woon nu zijn er maar bagger weinig andere culturen een Marokkaan door de straat zien lopen is hier al vrij uniek...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef Me. het volgende:
[..]
Via via leren kennen, en daarna een paar keer uit eten geweest en de rest is geschiedenis.
Er zijn in de grote steden overigens wel met enige regelmaat Asian parties waar ook genoeg Nederlanders komen, dus als je echt een Chinees wilt ontmoeten..
Jelle. Leuke foto's. Fake foto's. Doe eens echte vrouwen ipv deze make up zooi.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Zuid-Koreaanse vrouw.
[ afbeelding ]
Japanse dame.
[ afbeelding ]
Chinese vrouw.
[ afbeelding ]
• Zuid-Koreaanse dame.
• Japanse dame.
• Chinese dame.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Daar heb je absoluut gelijk in...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is 1 volk, indeed. Het grote verschil is dat het een versplinterd volk is. Niemand is de Zuid-Koreaanse oorlog vergeten waarbij 2 miljoen Koreanen stierfen. Daarnaast is Zuid-Korea technologisch ver gevorderd. Terwijl in Noord-Korea de bevolking honger heeft. Heel grote verschil.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koreaanse_Oorlog
Oh, heb de foto's snel van internet geplukt.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jelle. Leuke foto's. Fake foto's. Doe eens echte vrouwen ipv deze make up zooi.
Echt Aziaten zijn deze chicks niet. Wel onder die laag fake shit.
plaats dan wat echte?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jelle. Leuke foto's. Fake foto's. Doe eens echte vrouwen ipv deze make up zooi.
Echt Aziaten zijn deze chicks niet. Wel onder die laag fake shit.
Jelle hier kan ik niks mee aan vangenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef Jellereppe het volgende:
Vietnamese vrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen het niet doen om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef Marie30 het volgende:
Plaats dan mannen!!! TS is homo. Lezen jullie niet of zo?
Jammer, want ik vind mannen ook leuker dan vrouwenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ze willen het niet doen om wat voor reden dan ook.
Japanse mannen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef Marie30 het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jammer, want ik vind mannen ook leuker dan vrouwen
Kwijl de bovenste fotoquote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ga ik voor de foto met de man en zijn koffie, zolang hij mij niet dezelfde koffie aanbied welke hij drinktquote:Op zondag 3 maart 2013 22:04 schreef Jellereppe het volgende:
Zuid-Koreaanse mannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die met dat blauwe onderbroekje is leuk... de rest is niet echt iets voor mij... euh zal ik het zo maar uitdrukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Japanse mannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
J-pop jaren die zooi aanmoeten horen. Als dat serieus is ga ik wel weer voor de Oost Europeanen. Verschrikkelijke muziek menig god jezus alle christus nog aan toequote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef LookAtMe het volgende:
Heeft china niet hun eigen versie van j-pop en k-pop?
Dan doe je dat aan met een koptelefoon of oordopjes en dan hard zodat hij het hoort en dan denkt hij hee hij vind die muziek leuk.
Bah, ook weer zo'n probleem. Is gespierd dat vind ik viesss!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die met dat blauwe onderbroekje is leuk... de rest is niet echt iets voor mij... euh zal ik het zo maar uitdrukken
Heb geen zin om naar mannen plaatjes te kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef Marie30 het volgende:
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Heb geen zin om naar mannen plaatjes te kijen.
Ik heb ook geen zin in die vrouwen... oh ohquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Heb geen zin om naar mannen plaatjes te kijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |