En een slappe cracker.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:29 schreef Samson het volgende:
Half uur rijden met filet op een cracker, zo krijgt ze wormen, is ze zo van dr overgewicht af....
je ziet het er niet aan afquote:Op zondag 3 maart 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Pittig hoor, alleen voor 5 kinderen zorgen en 30 uur werken.
Zwart is mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef Samson het volgende:
Voedingscoach kan weer in een programma over kledingadvies terecht....
Alleen in Zuid-Afrika hebben ze hongerquote:
Eénnalaatste.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de laatste van dit seizoen? Bewust een positieve gekozen
Is ook vreemd, ze kunnen beter in het zwembad beginnen. Ook daar kun je wel veel bereiken de eerste 2 weken. In het begin moet je gewoon veel spierkracht erbij trainen gezien dat bij deze mensen vrijwel op 0 zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:31 schreef Samson het volgende:
Gek he, last van je knieen als je meteen een loopband wordt opgeschopt
Nog 1 denk ik. Zie OP. Mis die laatste nog. Die Tamara.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de laatste van dit seizoen? Bewust een positieve gekozen
Preciesquote:Op zondag 3 maart 2013 20:34 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Is ook vreemd, ze kunnen beter in het zwembad beginnen. Ook daar kun je wel veel bereiken de eerste 2 weken. In het begin moet je gewoon veel spierkracht erbij trainen gezien dat bij deze mensen vrijwel op 0 zit.
Daarna kan je wel op de loopband.
je mag hier niet haten op rat milloquote:Op zondag 3 maart 2013 20:34 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Is ook vreemd, ze kunnen beter in het zwembad beginnen. Ook daar kun je wel veel bereiken de eerste 2 weken. In het begin moet je gewoon veel spierkracht erbij trainen gezien dat bij deze mensen vrijwel op 0 zit.
Daarna kan je wel op de loopband.
Dat is Elskequote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Is dat haar dochter zonet bij het aanrecht?
Moet je maar op letten dat Wendy straks haar arm grijpt om te knijpen.quote:
Jij mag alleen Wendy verdedigen, dat was de dealquote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vanachter je kompjoeter durf je wel he.
Na de introductie van Elske heb ik dat gedelegeerd aan mijn compagnon.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij mag alleen Wendy verdedigen, dat was de deal
Heb je dezelfde leeftijd als Wendy?quote:
Altijd tijdig inruilen, jij hebt het goed begrepenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na de introductie van Elske heb ik dat gedelegeerd aan mijn compagnon.
grijze haren op je leeftijdquote:
Aan het begin woog ze 171.... ik weeg momenteel 73.5. Is bijna 100 kilo meer, mijn hemelquote:Op zondag 3 maart 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Haar doel is 61 kilo kwijtraken.
Maar dan weegt ze nog 110 kg
denk meer de kelder, met die 100 kilo meerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Aan het begin woog ze 171.... ik weeg momenteel 73.5. Is bijna 100 kilo meer, mijn hemel
Idd die spotte ik ookquote:
ik had niet anders verwacht, van jouquote:Op zondag 3 maart 2013 20:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dochter is wel een slet zeg, met die inkijk.
Die kinderen hebben het ook iets minder druk dan mam.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En die zoon denkt weer: geef mij die Elske maar.
In het begin zag ik wel weer andere kinderen dan deze 3.quote:
D zei het al: we worden voor de gek gehouden, dit zijn leenkinderenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het begin zag ik wel weer andere kinderen dan deze 3.
Acteursquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het begin zag ik wel weer andere kinderen dan deze 3.
Gescripte kinderenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
D zei het al: we worden voor de gek gehouden, dit zijn leenkinderen
Om het tvkijken voor de man interessant te houdenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom staat die geile personal trainer steeds in d'r niemendalletje bij het wegen?
Het werktquote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Om het tvkijken voor de man interessant te houden
speciaal voor Yuriquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom staat die geile personal trainer steeds in d'r niemendalletje bij het wegen?
Geen idee, vroeg me dat ook 1 moment af maar het volgende moment dacht ik weer: beter het niemendalletje dan een dikke trui.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt he, daar heb ik respect voor.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het echt knap. Doorgaan en zelden klagen.
110 kg als einddoel, ben benieuwd hoe ze daarna begeleidt worden, is veel te veel voor die lengte.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er kan nog makkelijk 60 kilo af, jezus.
kan je samen sportenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Heuj victorie plaza, dat zit hier om de hoek
110 eraf dan toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
110 kg als einddoel, ben benieuwd hoe ze daarna begeleidt worden, is veel te veel voor die lengte.
Ze word iig nog vaak door mijn collega's gespot bij de sportschoolquote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
110 kg als einddoel, ben benieuwd hoe ze daarna begeleidt worden, is veel te veel voor die lengte.
Ik ook.quote:
einddoel tijdens de opnames hequote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goedquote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze word iig nog vaak door mijn collega's gespot bij de sportschoolDus ze is nog bezig.
Hoelang geleden is dit opgenomen?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze word iig nog vaak door mijn collega's gespot bij de sportschoolDus ze is nog bezig.
Ik denk dat dat niet haalbaar is in 3 maanden, maar wel op de lange termijn.quote:
Een jaar toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet haalbaar is in 3 maanden, maar wel op de lange termijn.
Goed om te horenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er stond gewoon een normale trap naast hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JA. Die ingang heeft geen gewone trap
Ik zie er ook geen 5 tegelijk, maar anders heeft ze gelogen want ze vertelde zelf dat ze 5 kinderen heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar is die 5e dan, zie er ook steeds maar 4
is erg bekend bij de mannen, bazenworkoutquote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die laatste heb ik alleen nog maar in dit programma gezien
Ik vind het best een keer leuk zo.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Er valt weinig af te zeiken vanavond en dat is hier duidelijk te merken
Dat verdient ze niet hequote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Er valt weinig af te zeiken vanavond en dat is hier duidelijk te merken
Sowieso goed voorbeeld voor andere kandidaten of obese mensen (niet-kandidaten) thuis. Niet teveel zeiken en aanpakken.quote:
Pubers of volwassen kinderen willen niet altijd in beeld en wonen misschien ook uit huis.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waar is die 5e dan, zie er ook steeds maar 4
Ze is inderdaad een goed rolmodel voor afvallers.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieso goed voorbeeld voor andere kandidaten of obese mensen (niet-kandidaten) thuis. Niet teveel zeiken en aanpakken.
Zeker niet, ik heb zelfs de neiging om dat kamertje waar ze met haar cam zit te ruimenquote:
Nou... ze kon zonder tv programma ook de motivatie niet opbrengen...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is inderdaad een goed rolmodel voor afvallers.
Heb je de andere kandidaten wel gezien? Allemaal jankerds in vergelijking met deze hardwerkende moeder van vijf.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... ze kon zonder tv programma ook de motivatie niet opbrengen...
Ja en? Ze is nog steeds geen rolmodel voor obese mensen die NIET door tv gevolgd worden en géén personal coach krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de andere kandidaten wel gezien? Allemaal jankerds in vergelijking met deze hardwerkende moeder van vijf.
best wel,jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de andere kandidaten wel gezien? Allemaal jankerds in vergelijking met deze hardwerkende moeder van vijf.
Ja logischquote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pubers of volwassen kinderen willen niet altijd in beeld en wonen misschien ook uit huis.
Ik vind van wel. Haar opgewektheid is een echte opsteker.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Ze is nog steeds geen rolmodel voor obese mensen die NIET door tv gevolgd worden en géén personal coach krijgen.
Ik vind van niet, want zonder personal coach en tv aandacht en psycholoog als je er een keer doorheen zit wordt het allemaal een tandje moeilijker.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Haar opgewektheid is een echte opsteker.
De meeste mensen die wat pondjes kwijt moeten zijn dan ook niet zo morbidly obese.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind van niet, want zonder personal coach en tv aandacht en psycholoog als je er een keer doorheen zit wordt het allemaal een tandje moeilijker.
Ik denk toch echt dat er mensen zijn die door naar haar te kijken ook af gaan vallen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Ze is nog steeds geen rolmodel voor obese mensen die NIET door tv gevolgd worden en géén personal coach krijgen.
Leuk, maar over die mensen hebben we het niet. Er wordt hier gezegd dat ze een goed rolmodel is voor obese kandidaten thuis.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
De meeste mensen die wat pondjes kwijt moeten zijn dan ook niet zo morbidly obese.
Ja en die hebben het moeilijker dan haar.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat er mensen zijn die door naar haar te kijken ook af gaan vallen.
Sommigen wel en anderen niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en die hebben het moeilijker dan haar.
Je bent toch met mij eens dat wanneer je een personal coach en een psycholoog en een plastisch chirurg tot je beschikking hebt het een tikkie makkelijker wordt dan wanneer je alleen je frustratie tegen je cavia kwijt kan als je 2 weken niet afvalt?quote:
Mss als verrassing zometeen?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Disana het volgende:
Hadden ze die liposuctie nou niet aan kunnen bieden?
Moet ze eerst een beetje huilen op tv en dan komt Wendy goeie sier maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Disana het volgende:
Precies, had ik ook wel netjes gevondenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Disana het volgende:
kan pas na 1 jaarquote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Disana het volgende:
Ja dat ben ik met je eens, maar het ging er toch om of ze wel of niet een rolmodel voor anderen was?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent toch met mij eens dat wanneer je een personal coach en een psycholoog en een plastisch chirurg tot je beschikking hebt het een tikkie makkelijker wordt dan wanneer je alleen je frustratie tegen je cavia kwijt kan als je 2 weken niet afvalt?
Dat had ik ook wel verwachtquote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Disana het volgende:
Ja en dat is ze niet, want die beseft ook dat het helemaal zelf uitvoeren een tandje moeilijker is. Dat kon dit rolmodel immers ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, maar het ging er toch om of ze wel of niet een rolmodel voor anderen was?
Heeft ze niet genoeg gejankt dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet ze eerst een beetje huilen op tv en dan komt Wendy goeie sier maken.
Dat komt door die benen, ze loopt heel slecht.quote:
Maar deze vrouw heeft wel tegen dat ze alleen voor haar kinderen moet zorgen en een drukke baan heeft, niemand thuis die haar tot steun is. Ik vind haar wel een rolmodel.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dat is ze niet, want die beseft ook dat het helemaal zelf uitvoeren een tandje moeilijker is. Dat kon dit rolmodel immers ook niet.
Dan belt ze de psycholoog.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar deze vrouw heeft wel tegen dat ze alleen voor haar kinderen moet zorgen en een drukke baan heeft, niemand thuis die haar tot steun is. Ik vind haar wel een rolmodel.
Misschien schakelen die mensen ook wel een personal trainer in.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk, maar over die mensen hebben we het niet. Er wordt hier gezegd dat ze een goed rolmodel is voor obese kandidaten thuis.
Agree.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar deze vrouw heeft wel tegen dat ze alleen voor haar kinderen moet zorgen en een drukke baan heeft, niemand thuis die haar tot steun is. Ik vind haar wel een rolmodel.
Komt nuquote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Samson het volgende:
Nou, kom nu maar over de brug met die liposuctie!
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Samson het volgende:
Nou, kom nu maar over de brug met die liposuctie!
Een psycholoog moeten bellen of iemand op de bank hebben zitten aan wie je je verhaal even kwijt kan is wel een heel verschil.quote:
Natuurlijk niet joh.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
Ah mooi zo, ik dacht al dat ze haar zouden laten barsten met die heupen.
Weet je wat dat kost?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien schakelen die mensen ook wel een personal trainer in.
Ja inderdaad, die eerste heeft er voor geleerd.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een psycholoog moeten bellen of iemand op de bank hebben zitten aan wie je je verhaal even kwijt kan is wel een heel verschil.
Dan sparen ze daar maar voorquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost?
Anyway, knap hoor, daar niet van. Maar ik vind mensen die het zonder tv aandacht gewoon stilletjes doen eigenlijk even knap en die verhalen zie je niet.
En die kunnen zeker geen plastisch chirurgie betalen die zij nu even cadeau krijgt.
En die tweede luistert gratis Dquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die eerste heeft er voor geleerd.
Ik vind het mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |