quote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Winski05 het volgende:
Europa League gewonnen met Heerenveen!!![]()
![]()
Zeer spannende finale gespeeld tegen Manchester United. Van Persie scoorde al in de 3e minuut de 0-1, wat ook tevens de ruststand was. Zeer terecht, want ik kwam er amper aan te pas. Mijn keeper, Gomes, had een paar zeer belangrijke reddingen. In de tweede helft scoorde Finnbogason de 1-1 na 51 minuten en vanaf dat moment kreeg ik kans op kans. In de 65e minuut mocht huurling Rasmus Elm aanleggen voor een penalty: 2-1 Heerenveen! Ik bleef maar kansen krijgen, maar ook United bleef goed voetballen. Dit resulteerde in de gelijkmaker van Van Persie in de 80e minuut: 2-2. In de verlenging werd niet meer gescoord, waardoor penalty's een winnaar moest aanwijzen. En Gomes bleek een ware penalty-killer: de penals van Rooney en Jones wist 'ie te keren, terwijl aan mijn kant alleen Elm miste.
Heerenveen winnaar van de Europa League 2013/2014
Ok. Ik moet de playoffs halen, en ik sta nu 9e. Gelukkig weer gewonnen van MVV, heb de spits vervangen en hij scoort gelijk de 2 goalsquote:
Deze is toch goed genoeg?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:24 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee, beteren fitness coach aanstellen?
Of de training bij fitness even aanpassne.
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef DeHovenier het volgende:
Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Winski05 het volgende:
Europa League gewonnen met Heerenveen!!
Zeer spannende finale gespeeld tegen Manchester United. Van Persie scoorde al in de 3e minuut de 0-1, wat ook tevens de ruststand was. Zeer terecht, want ik kwam er amper aan te pas. Mijn keeper, Gomes, had een paar zeer belangrijke reddingen. In de tweede helft scoorde Finnbogason de 1-1 na 51 minuten en vanaf dat moment kreeg ik kans op kans. In de 65e minuut mocht huurling Rasmus Elm aanleggen voor een penalty: 2-1 Heerenveen! Ik bleef maar kansen krijgen, maar ook United bleef goed voetballen. Dit resulteerde in de gelijkmaker van Van Persie in de 80e minuut: 2-2. In de verlenging werd niet meer gescoord, waardoor penalty's een winnaar moest aanwijzen. En Gomes bleek een ware penalty-killer: de penals van Rooney en Jones wist 'ie te keren, terwijl aan mijn kant alleen Elm miste.
Heerenveen winnaar van de Europa League 2013/2014
Geen FM13 spelenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy met Heerenveen
Ik start FM12 maar eens op, kijken of mijn kerels tot 1 januari 2015 bovenaan mee blijven draaien
Hoeveel sterren zijn je fitness trainingen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
En de General Training staat al Fitness op ingesteld, met de Default Focus op High.
Geen FM12 spelenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier, een grindtegel voor in je tuin:
[ afbeelding ]
Hoeveel publiek trek je?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu door de 2 geblesseerde spitsen in 3 minuten dus in de spits met Fabrica Begeorgi een linksback/M(L) met een geel bolletje naast zijn naam. Hij heeft wel 2x gescoord deze wedstrijd, waardoor ik 0-2 voor stond in de rust.
Meteen na rust in de 46e minuut scoorde 1 van mijn CB's een own goal, maar in de 50e minuut scoorde Aigner de 1-3 uit een corner.
De eerste overwinning in de 1.Bundesliga is een feit
Heb je toen je pc opnieuw gestart?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, geen wonder dat het laden zolang duurde... fm.exe vrat 973MB geheugenProcess killed en opnieuw opgestart. Nu is het weer braaf 145MB
Neuh, gewoon ctrl alt del en process killen. Even wachten en opnieuw spel opstarten.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je toen je pc opnieuw gestart?
Ik heb het ook vaak dat m'n computer begint te flippen wanneer FM een paar uur heeft gedraait
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, gewoon ctrl alt del en process killen. Even wachten en opnieuw spel opstarten.
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hoeveel sterren zijn je fitness trainingen?
Maar daar kan ik dus iets aan veranderen?quote:
Wordt zeker lekker warm in je schootquote:Op zondag 3 maart 2013 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar daar kan ik dus iets aan veranderen?
Ik ben echt slecht met computers, het enige wat ik weet is dat wanneer FM draait het lijkt of mijn laptop elk moment gaat opstijgen
Op welke positie?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, Roland Bergkamp gratis aangetrokken
[ afbeelding ]
Spits, maar kan ook AMC spelen.quote:
Dat is niet zo heel gek hoor. Ik krijg meestal ook niets door uit de jeugdquote:Op zondag 3 maart 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit jaar maar 4 spelers een contract aangeboden van de jeugdinstroom.
Ik heb nog geen enkele redelijke keeper doorgestroomd gehad.
Eigenlijk alleen maar spitsen.
Gaat niet op m'n schoot, te heetquote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wordt zeker lekker warm in je schoot
Spitsje verkocht voor 10k, hij staat nooit meer in de basis en ik heb genoeg vervangers. En ik heb weer wat ruimte in m'n salarisbudget.
Feyenoord heeft wel goede jeugdspelers. Ben wel een beetje jaloers.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek hoor. Ik krijg meestal ook niets door uit de jeugd. Het is wel weer bijna zover
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gaat niet op m'n schoot, te heet![]()
Als ik 'm al een keer op m'n schoot heb zet ik de laptop op een broodplankje en daar nog een kussen onder
Zijn wel leuke jeugdspelers jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 2 jongens zie ik het eerste wel halen. De rest is waardeloos.
Maar krijg je ook goede regens als je met Feyenoord zelf speelt? Ik ga daar nooit mee beginnenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel goede jeugdspelers. Ben wel een beetje jaloers.
Twente heeft ook een uitstekende regenspits.
Dat zijn de dealsquote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
Franck Tabanou heb ik in het begin transfervrij gehaald en omgetraint naar LB..
Waarde 6,25 miljoen en net verkocht aan Lyon voor 17 miljoen handje contantje![]()
Clubwaarde is nu ruim 350 miljoen, ik sta 6e geloof ik op de ranglijst van rijkste clubsquote:
Jonge regensquote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef dion_v_k het volgende:
Heb nu ruim 70 miljoen en weet niet wie ik zal halen, zelfs Fierro van Chivas wil nog steeds niet komen
Geen idee, nog niet met Feyenoord zelf gespeeld.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar krijg je ook goede regens als je met Feyenoord zelf speelt? Ik ga daar nooit mee beginnen.
Mijn waarde is 395 miljoen en ik sta op de 9e plaats. Moet nog doorgroeien dusquote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Clubwaarde is nu ruim 350 miljoen, ik sta 6e geloof ik op de ranglijst van rijkste clubs
Ik heb een Franse spits van 17 op het oog, dat joch is 2 meter 6quote:
Goedzo. Die hebben wel altijd heerlijke regensquote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet met Feyenoord zelf gespeeld.
Kan hij ook nog een beetje ballen ofniet?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een Franse spits van 17 op het oog, dat joch is 2 meter 6![]()
Jeugd er maar in gooien dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, Eriksen, Fischer en Sigthorsson zijn net terug van een blessure, zijn er 3 van mijn basisverdedigers geblesseerd.
Alleen Dijks is nog fit.
Ik krijg alleen aanvallers door de jeugdopleiding.quote:
Dat is toch niet leuk meerquote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Real Madrid biedt een salarisbudget van 230 miljoen per jaar.
Die is niet slecht. En ook al international.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is mijn beste speler uit de jeugdopleiding:
Kan overal in de defensie uit de voeten en ook als verdedigende middenvelder![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik bondscoach benquote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is niet slecht. En ook al international.
Zo'n speler heb ik ook uit de jeugdopleiding van Ajax gehad. Meestal krijg je wel zo'n bazenspeler uit de jeugd. Ik krijg helemaal niks binnen nuquote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is mijn beste speler uit de jeugdopleiding:
Kan overal in de defensie uit de voeten en ook als verdedigende middenvelder![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat deed ik op 2010. Bondscoach zijn en Rodney Sneijder alles laten spelen
Geen idee, nooit op gelet.quote:
Ik kijk daar altijd wel naar, of het een beetje vol zit. Dan kan ik me een voorstelling maken, of je spelers je geschreeuw horen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geen idee, nooit op gelet.
Ik weet alleen dat ik 13k seizoenskaarthouders heb.
Kan met zijn snelheid heel belangrijk zijn, ik zou hem halen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan deze gratis oppikken, maar hij is niet zo goed...mijn scouts vinden van niet
[ afbeelding ]
Ik kreeg alleen maar aanbiedingen van Spaanse clubsquote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chelski wil me hebben. NEIN!
Heb net helaas met 1-0 van Charlton Atheltic verloren in de FA Cup, maar was wel terecht.
Ja, maar zijn technische stats zijn niet zo goed....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan met zijn snelheid heel belangrijk zijn, ik zou hem halen.
Was in 12 of 11 nog een baasje hoor
Nice, hoe lang zit je al bij mansfield?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net helaas met 1-0 van Charlton Atheltic verloren in de FA Cup, maar was wel terecht.
Dit is m'n 4e seizoenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV wil me ook (weer) hebben. NEIN!
PSVquote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV wil me ook (weer) hebben. NEIN!
Ik heb Mohamed Tran bij Ajax.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik laat net een jeugdspeler debuteren; Omar Tran.
Kijk zijn aantal passesEn dan werdt hij nog gewisselt in de 66e minuut
![]()
[ afbeelding ]
Werdtquote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Mohamed Tran bij Ajax.
Maar hij is niet zo goed.
Twentequote:
Dionquote:
Waarom wissel je hem dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik nog iemand anders heb laten debuterenquote:
quote:
Niet doen. Is te oud, word snel minder. Zeker op dat niveau.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik weet niet of ik zijn contract moet verlengen, wordt 'ie niet te oud?
En hij vroeg nu meer loon bij het aanbieden van een nieuw contract.
[ afbeelding ]
Eikelquote:
Ok.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet doen. Is te oud, word snel minder. Zeker op dat niveau.
Ok.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
De contracten van deze spelers lopen af, die ik allemaal niet verleng want het kost me veel geld. Ze willen allemaal een beter salaris
Johnny De Vries hou ik wel, en de staff ook.
[ afbeelding ]
quote:
Vol op de aanvalquote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck, op 1-1 thuis tegen Spurs na 52 minuten. Ik moet nog eens scoren om door te gaan.
quote:
Een Friese Belg?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuwe spits aangetrokken:
[ afbeelding ]
Off The Ball en zijn fysieke stats kunnen beter.
Ben blijven counteren en gewonnen.quote:
Jij welquote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben blijven counteren en gewonnen.
Halve finale CL, here we come.
Ik ging eruit tegen fucking Chelseaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag figureren tegen Barcelona.
Dat is toch niet raar? Die winnen alles met 7-0 hier.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging eruit tegen fucking Chelsea
Jawelquote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar? Die winnen alles met 7-0 hier.
Balequote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef MolFan het volgende:
Bale dus gekocht met City. Kan vrij weinig kopen nu want Bale kost 30 miljoen en heb 10 miljoen over, krijg ik nu ineens voordat het seizoen begint een bod van 8.5 miljoen op Zabaleta van Chelsea, insta verkopen die flapdrol
Speelt ML bij mij daarnaast Yaya, Silva en Milner/Nasri als MR. Voorin Cum Aguero en Carlos Wijnvlekquote:
Milnerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speelt ML bij mij daarnaast Yaya, Silva en Milner/Nasri als MR. Voorin Cum Aguero en Carlos Wijnvlek
Ze willen hem overnemen aan het einde van zijn contract.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Hoezo kan ik niet die biedingen zien? En waarom wil niemand betalen![]()
[ afbeelding ]
Tja niks beters voorlopigquote:
Ooh nog geen nieuwe update. Dat Balotelli weg isquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja niks beters voorlopigBalotelli kan er ook spelen maar moet een goede winger/MR hebben Navas maybe? Of McGeady
Jawel die update heb ik maar daar werkt mijn tactiek niet lekker dus speel ik gewoon de normale versie zeg maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh nog geen nieuwe update. Dat Balotelli weg is
Ooh oke. Ik had Balotelli bij Milan, en bij teamtoespraak luisterde hij nooit. Balobaasquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel die update heb ik maar daar werkt mijn tactiek niet lekker dus speel ik gewoon de normale versie zeg maar.
Klopt hehe. Ik ga hem ook verpatsen hoor in de winter ofzo. Lamela maybe halen?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh oke. Ik had Balotelli bij Milan, en bij teamtoespraak luisterde hij nooit. Balobaas
Die presteerde niks bij mij met Roma. Maar misschien in een beter team is het wel goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt hehe. Ik ga hem ook verpatsen hoor in de winter ofzo. Lamela maybe halen?
Oh. Maar wel gratisquote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen hem overnemen aan het einde van zijn contract.
Dat is nou eenmaal bij aflopende contracten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Maar wel gratis\
Ik heb geld nodig!
Heldquote:
Zodra ik wat Europees succes heb geboekt, stap ik eindelijk over naar een andere club.quote:
Vechten!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Worden we agressief, ja?
[ afbeelding ]
Waarom FM in het Engels?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Worden we agressief, ja?
[ afbeelding ]
Hie tinks its iesierquote:
Hihi wat een leuke woordgrap.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef MolFan het volgende:
Cum Aguero wat een baas 2-0 vs Chelsea nu tussenstand
Het maakt het spel completerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Logopacks zijn overrated en kost meer laadtijd en shizzle
Kan mij die hoerige logotjes interesserenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het maakt het spel completer. En voor mij kost het niet veel laadtijd hoor
Het interesseert mij welquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan mij die hoerige logotjes interesseren![]()
5-1 inmiddels
IK STOOR ME ER NIET AAN ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:
Deze man hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
IK STOOR ME ER NIET AAN ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klap hemquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
Die knakker zit al 4 jaar op de tribune bij Chelsea en Bayern, wat een hommo![]()
[ afbeelding ]
Dat plaatje van donald duck zocht ik pas geleden nogquote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen foto's bij de spelers?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat plaatje van donald duck zocht ik pas geleden nog
Geen ideequote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen foto's bij de spelers?
Een dappere beslissing.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net NEIN! tegen Twente moeten zeggen.
Goed zo!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net NEIN! tegen Heerenveen gezegd
Van de CL?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
1-0 gewonnen thuis
Nu uit niet verliezen en we zitten in de finale.
Zet ze terug naar het B-elftal, dat zal ze lerenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spelers die gaan zeuren om speeltijd als er nog maar 1 wedstrijd in het seizoen is.
Kut manquote:Op zondag 3 maart 2013 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zet ze terug naar het B-elftal, dat zal ze leren
3-1 verloren van Emmen
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 schot in de hele wedstrijd en hij is raak.Mijn fm2013 hoogtepunt tot nu toe.
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat geluk heeft meestal mijn tegenstanderquote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut he? Ben daardoor ook een wedstrijd met 8 man geëindigd.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat geluk heeft meestal mijn tegenstander![]()
Net 2-1 verloren tegen Arsenal![]()
Laatste 20 minuten met 9 man gespeeld door blessures en geen wisselmogelijkheden meer
Nu tegen Telstar, hopen dat ik die winquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe chairman is doodsbenauwd dat ze anders voor z'n deur staan
Screenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, en daar hebben we de mocro-brabo weer: Mohamed Houdoe![]()
Tegen wie speel je de finale?quote:
Met Ajax toch?quote:
Ja.quote:
Bij mij zit loopt een speler rond die luistert naar de naam Mounir Van Leeuwenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, en daar hebben we de mocro-brabo weer: Mohamed Houdoe![]()
I know how you feel, vorig seizoen verloor ik de finale van Real.. Kansloos met 3-0.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Wedstrijd zit er op.
1-0 verloren. Eriksen en Boilesen uitgevallen met een blessure. Tweede helft geen enkel hoogtepunt geweest.
Slaap lekker allen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
Ben ik weerKlaar met neuken dus tijd voor FM
Je vriendin wacht wel, FM nietquote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
Ben ik weerKlaar met neuken dus tijd voor FM
Ze lag klaar met naaldhakken, lingerie en een prachtig netje, sorry maar dan kies ik ff niet voor FM als je het niet erg vindquote:Op maandag 4 maart 2013 01:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je vriendin wacht wel, FM niet
Beetje je prioriteiten stellen!
Pics!quote:Op maandag 4 maart 2013 01:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze lag klaar met naaldhakken, lingerie en een prachtig netje, sorry maar dan kies ik ff niet voor FM als je het niet erg vind
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze lag klaar met naaldhakken, lingerie en een prachtig netje, sorry maar dan kies ik ff niet voor FM als je het niet erg vind
Nee jou avatar is sexyquote:
Toepasselijk billenknijpenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
2-0 winst op Arsenal![]()
28 schoten tegen 6 van Arsenal, en nog was het afentoe billenknijpen
quote:
*jouwquote:
Del Hornyquote:Op maandag 4 maart 2013 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er heet een speler Asier Del Horno, maar ik las Del Homo
Of een negert wiens achternaam Zwartjes isquote:Op maandag 4 maart 2013 01:44 schreef MolFan het volgende:
Die regens hebben altijd grappige namen zo heb ik Rick Astley al eens voorbij zien komen maar ook Gerard Joling etcetera
Yupquote:Op maandag 4 maart 2013 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
Moet je m'n veld zien![]()
[ afbeelding ]
[..]
Of een negert wiens achternaam Zwartjes is
Rickrolled door FMquote:Op maandag 4 maart 2013 01:44 schreef MolFan het volgende:
Die regens hebben altijd grappige namen zo heb ik Rick Astley al eens voorbij zien komen maar ook Gerard Joling etcetera
Asier Del Horno niet kennenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er heet een speler Asier Del Horno, maar ik las Del Homo
Ik heb serieus nog nooit van die knakker gehoord.quote:
wtfquote:Op maandag 4 maart 2013 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit van die knakker gehoord.
Tja...quote:Op maandag 4 maart 2013 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet slecht, wel op marking trainenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:00 schreef DeHovenier het volgende:
M'n beste regen volgens mn scouts:
[ afbeelding ]
Geen regen face?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:00 schreef DeHovenier het volgende:
M'n beste regen volgens mn scouts:
[ afbeelding ]
Maakt toch niks uit?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:11 schreef DeHovenier het volgende:
![]()
Heb per ongeluk de jeugdspelers waar JOR mee aan kwam zetten een contract gegeven, maar daar zaten ook 1 ster spelers bij...
Zo te zien niet. Waarom nietquote:
Dat geld ben je toch kwijt? 1.5k per maand per speler.quote:
Ik ga naar m'n nest, moet er om half 8 weer uitquote:Op maandag 4 maart 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie houden het wel lang vol trouwens
Ooh voor mij is dat niks. Ik kreeg maar 5 regens en voor de rest grijze spelers. Dat vond ik veel vreemderquote:Op maandag 4 maart 2013 02:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo te zien niet. Waarom niet
[..]
Dat geld ben je toch kwijt? 1.5k per maand per speler.
quote:Op maandag 4 maart 2013 02:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga naar m'n nest, moet er om half 8 weer uit![]()
FM
Heb ik ook altijd, wanneer ik even ben uitgekeken op FM ga ik weer met Fifa aan de gang en vice versa.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik hou wel genoeg pauze hoor. Ik heb het na een tijdje wel weer gezien
.
Ja precies of andere games. En anders ga ik wel serie kijken of een film ofzo. Soms heb je een FM-dipquote:Op maandag 4 maart 2013 02:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, wanneer ik even ben uitgekeken op FM ga ik weer met Fifa aan de gang en vice versa.
Cirkel of life dit dat
Duurt nooit lang die dipquote:Op maandag 4 maart 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies of andere games. En anders ga ik wel serie kijken of een film ofzo. Soms heb je een FM-dip
Ben vandaag vrijquote:Op maandag 4 maart 2013 02:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga naar m'n nest, moet er om half 8 weer uit![]()
FM
Ik probeer overbodige kosten te vermijden, zit niet in de slappe wasquote:Op maandag 4 maart 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh voor mij is dat niks. Ik kreeg maar 5 regens en voor de rest grijze spelers. Dat vond ik veel vreemder. Met die regenfaces is misschien een instelling. Of ze doen het niet in je spel, had ik ook een keer in een versie.
quote:
quote:
Speel jij ook nog andere games? Of kijk je films enzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben vandaag vrij
[..]
Ik probeer overbodige kosten te vermijden, zit niet in de slappe was
Ik zal eens kijken bij de instellingen.
[..]
[..]![]()
Zo, 1-0 gewonnen, net als eerst.
Ik was een tijdje bezig met FarCry 3, maar ik ben er nog niet verder mee gegaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel jij ook nog andere games? Of kijk je films enzo?
Ben ik ook ooit mee begonnen, omdat het geweldig was volgens mijn broer. Maar ik vond het niet zo boeiend. Assassins Creed vond ik veel vetterquote:Op maandag 4 maart 2013 02:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik was een tijdje bezig met FarCry 3, maar ik ben er nog niet verder mee gegaan.
Nooit gespeeldquote:Op maandag 4 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik ook ooit mee begonnen, omdat het geweldig was volgens mijn broer. Maar ik vond het niet zo boeiend. Assassins Creed vond ik veel vetter.
Yuri Rosequote:Op maandag 4 maart 2013 02:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nooit gespeeld
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik stel hem toch nooit meer op
Dus ik kan zijn contract eigenlijk wel ontbinden, scheelt weer 10k/maand!
Heb je al transfervrij spelers binnen weten te halen?quote:Op maandag 4 maart 2013 02:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nooit gespeeld
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik stel hem toch nooit meer op
7 maanden is wel lang.
Dus ik kan zijn contract eigenlijk wel ontbinden, scheelt weer 10k/maand!
Ja, enkele. Maar dat loon heh...quote:Op maandag 4 maart 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al transfervrij spelers binnen weten te halen?
Geen die hardquote:Op maandag 4 maart 2013 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 5 wedstrijden te gaan, maar ik ga naar bed
Ja dat is wel irritant ja. Grote schoonmaak houden dan maar. Maar jij zit nog steeds in het eerste seizoen?quote:
2e seizoen, 1e seizoen werd ik 2e, maar nu sta ik 10equote:Op maandag 4 maart 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel irritant ja. Grote schoonmaak houden dan maar. Maar jij zit nog steeds in het eerste seizoen?
Misschien moet ik dat ook eens doen, krijg ik eindelijk eens goede regensquote:Op maandag 4 maart 2013 02:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb die save opnieuw geladen om m'n fout van eerst te vermijden, maar nu zijn er andere regens gegenereerd....ok, weet ik dat ook weer
Dan word je volgend seizoen kampioenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2e seizoen, 1e seizoen werd ik 2e, maar nu sta ik 10e![]()
Maar dat is vals spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens doen, krijg ik eindelijk eens goede regens.
Ik heb nog een hoop in te halen danquote:
Ik wil eerst m'n financien op orde hebben en uitstekende trainingsaccomodaties en jeugdopleiding hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan word je volgend seizoen kampioen
Die trainingsaccomodatie kan je ook doen als je in de Eredivisie zit. En dan heb je ook meer geld daarvoor. Alleen is in de Eredivisie ook niks te verdienenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop in te halen dan
[ afbeelding ]
[..]
Ik wil eerst m'n financien op orde hebben en uitstekende trainingsaccomodaties en jeugdopleiding hebben.
En Feyenoord mag dan wel m'n moederclub zijn, maar ik heb nog geen 1 speler van ze gekregen
Ok. Maar mijn team is niet goed genoeg voor de ED, en ik wil niet gelijk degraderenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die trainingsaccomodatie kan je ook doen als je in de Eredivisie zit. En dan heb je ook meer geld daarvoor. Alleen is in de Eredivisie ook niks te verdienen.
Gewoon doenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevez wordt me aangeboden. Hij wil 12,75 miljoen salaris, 1,6 miljon bonus, 1,1 voor zijn zaakwaarnemer.
24,5 k per wedstrijd, 24,5 k per doelpunt, 1,2 miljoen als hij topscorer wordt en 185 k als hij voor Argentinië speelt.
De tering.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan nog steeds niet spelen
Ik zal eens kijken of dat bij een nieuwe save ook zo is.
Al sla je me dood. Ik start gewoon FM13 op en dan krijg ik dat.....en dat is bij elk scherm zo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |