quote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Winski05 het volgende:
Europa League gewonnen met Heerenveen!!![]()
![]()
Zeer spannende finale gespeeld tegen Manchester United. Van Persie scoorde al in de 3e minuut de 0-1, wat ook tevens de ruststand was. Zeer terecht, want ik kwam er amper aan te pas. Mijn keeper, Gomes, had een paar zeer belangrijke reddingen. In de tweede helft scoorde Finnbogason de 1-1 na 51 minuten en vanaf dat moment kreeg ik kans op kans. In de 65e minuut mocht huurling Rasmus Elm aanleggen voor een penalty: 2-1 Heerenveen! Ik bleef maar kansen krijgen, maar ook United bleef goed voetballen. Dit resulteerde in de gelijkmaker van Van Persie in de 80e minuut: 2-2. In de verlenging werd niet meer gescoord, waardoor penalty's een winnaar moest aanwijzen. En Gomes bleek een ware penalty-killer: de penals van Rooney en Jones wist 'ie te keren, terwijl aan mijn kant alleen Elm miste.
Heerenveen winnaar van de Europa League 2013/2014
Ok. Ik moet de playoffs halen, en ik sta nu 9e. Gelukkig weer gewonnen van MVV, heb de spits vervangen en hij scoort gelijk de 2 goalsquote:
Deze is toch goed genoeg?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:24 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee, beteren fitness coach aanstellen?
Of de training bij fitness even aanpassne.
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef DeHovenier het volgende:
Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Winski05 het volgende:
Europa League gewonnen met Heerenveen!!
Zeer spannende finale gespeeld tegen Manchester United. Van Persie scoorde al in de 3e minuut de 0-1, wat ook tevens de ruststand was. Zeer terecht, want ik kwam er amper aan te pas. Mijn keeper, Gomes, had een paar zeer belangrijke reddingen. In de tweede helft scoorde Finnbogason de 1-1 na 51 minuten en vanaf dat moment kreeg ik kans op kans. In de 65e minuut mocht huurling Rasmus Elm aanleggen voor een penalty: 2-1 Heerenveen! Ik bleef maar kansen krijgen, maar ook United bleef goed voetballen. Dit resulteerde in de gelijkmaker van Van Persie in de 80e minuut: 2-2. In de verlenging werd niet meer gescoord, waardoor penalty's een winnaar moest aanwijzen. En Gomes bleek een ware penalty-killer: de penals van Rooney en Jones wist 'ie te keren, terwijl aan mijn kant alleen Elm miste.
Heerenveen winnaar van de Europa League 2013/2014
Geen FM13 spelenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy met Heerenveen
Ik start FM12 maar eens op, kijken of mijn kerels tot 1 januari 2015 bovenaan mee blijven draaien
Hoeveel sterren zijn je fitness trainingen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
En de General Training staat al Fitness op ingesteld, met de Default Focus op High.
Geen FM12 spelenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier, een grindtegel voor in je tuin:
[ afbeelding ]
Hoeveel publiek trek je?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu door de 2 geblesseerde spitsen in 3 minuten dus in de spits met Fabrica Begeorgi een linksback/M(L) met een geel bolletje naast zijn naam. Hij heeft wel 2x gescoord deze wedstrijd, waardoor ik 0-2 voor stond in de rust.
Meteen na rust in de 46e minuut scoorde 1 van mijn CB's een own goal, maar in de 50e minuut scoorde Aigner de 1-3 uit een corner.
De eerste overwinning in de 1.Bundesliga is een feit
Heb je toen je pc opnieuw gestart?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, geen wonder dat het laden zolang duurde... fm.exe vrat 973MB geheugenProcess killed en opnieuw opgestart. Nu is het weer braaf 145MB
Neuh, gewoon ctrl alt del en process killen. Even wachten en opnieuw spel opstarten.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je toen je pc opnieuw gestart?
Ik heb het ook vaak dat m'n computer begint te flippen wanneer FM een paar uur heeft gedraait
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, gewoon ctrl alt del en process killen. Even wachten en opnieuw spel opstarten.
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hoeveel sterren zijn je fitness trainingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |