Horrorquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet lachen door sinister
Ik moet stoppen met horror kijken
Waarom lachen? Waz met jouquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet lachen door sinister
Ik moet stoppen met horror kijken
Die scène waarin die vrouw boos wordt op die man en hij zegt dat het nou ook weer niet zo was dat er bloed van de muren geschraapt moest worden door die moorden, en die vrouw vraagt of het dan toch niet in huis heeft plaats gevonden en hij zegt dat het in de achtertuin was.quote:
die kijkt best wel evil. Zo van 'ik ga je familie langzaam en pijnlijk afslachten met een kettingzaag.'quote:
Ohhquote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die scène waarin die vrouw boos wordt op die man en hij zegt dat het nou ook weer niet zo was dat er bloed van de muren geschraapt moest worden door die moorden, en die vrouw vraagt of het dan toch niet in huis heeft plaats gevonden en hij zegt dat het in de achtertuin was.
Ik ging stuk.
Misschien is hij wel boosquote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die kijkt best wel evil. Zo van 'ik ga je familie langzaam en pijnlijk afslachten met een kettingzaag.'
Zoals?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik moet stoppen met depri nummers luisteren
Ik vind het leuk dat er ook humor in zit, is wel grappigquote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh
Toen moest ik ook lachen ja.
Ene agent is ook grappig.
and I find it kind of funny, I find it kind of sad the dreams in which I'm dying are the best I've ever hadquote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik moet stoppen met depri nummers luisteren
Bedankt captain obvious.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er ook humor in zit, is wel grappig
De Gary Jules is 100x beter dan het origineelquote:Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
and I find it kind of funny, I find it kind of sad the dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Donnie Darko liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |