kijk een fokker lief aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken mijn buren niet! En mn vader heeft gisteren het bed, tv, wasmachine en meer zooi tig verdiepingen naar boven gebracht. Als ik nu weer bel komt hij wel, maar ik gun mijn pa rust.
Goed. Dan pech.
Wat voor een bakbeest heb je dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Het feit dat ik mijn tv niet naar de woonkamer krijg gesleept is onzinnig
misschien heeft benzin tijd. kunnen ze meteen dat kopje koffie drinken.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil je best helpen maar ik gok dat je aan de andere kant van het land woont.
Zolang ik maar Obese kan kijken. Dat is mijn motivatie voor een weekquote:Op zondag 3 maart 2013 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien heeft benzin tijd. kunnen ze meteen dat kopje koffie drinken.
Obese? Is dat een show vol Herkenning?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang ik maar Obese kan kijken. Dat is mijn motivatie voor een week
Nee. Een show vol waarschuwingen om door te gaan met sportenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Obese? Is dat een show vol Herkenning?
squat je?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Een show vol waarschuwingen om door te gaan met sporten
drommeldaris dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! Godsamme zeg. Fok autisten die dit vragen.
Wil er eigenlijk een openen over hoe je chinezen gays versiert krijgt.quote:
Niet zo nauw kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wil er eigenlijk een openen over hoe je chinezen gays versiert krijgt.
Van alle Aziatische landen vind ik China toch wel de tofste mensen hebben Japanners zijn ook wel grappig alleen soms een beetje vreemd.quote:
Japanners een beetje vreemd vinden is in sommige gevallen een gigantisch understatement.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Van alle Aziatische landen vind ik China toch wel de tofste mensen hebben Japanners zijn ook wel grappig alleen soms een beetje vreemd.
Valt wel mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Japanners een beetje vreemd vinden is in sommige gevallen een gigantisch understatement.
Vind ze aantrekkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |