Wie de fado doet dat dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf man. Als iemand al mn biggen jat, en ook alle bomen rond mn huisje sloopt het ook weer een beetje repareert. Maar nee hoor. FU!
lekker filmpjequote:
dr speelt 8 man op de server en nu al deze taferelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf man. Als iemand al mn biggen jat, en ook alle bomen rond mn huisje sloopt het ook weer een beetje repareert. Maar nee hoor. FU!
Heb je hem ook wel!quote:
gaat 'ie weer?quote:
nog telefoonnummer gekregen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:41 schreef Flodder450 het volgende:
Schorre stem as fuck in de trein toen ik aan een meisje die naast mij zat wou vragen of ik er langs wou, awwkward
Flodder is hipster en heeft geen telefoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog telefoonnummer gekregen?
enne; goedemorgen ook al is het al 10 uur
Jep, zit alweer te werken. Ging vanaf gistermiddag weer redelijk. Nu naar gevoel in de maag maar verder functioneel.quote:
Ik heb zo'n oud ding van nokia, kan dr mee bellen en SMSen, en dat doe ik al zelden, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Flodder is hipster en heeft geen telefoon.
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog telefoonnummer gekregen?
enne; goedemorgen ook al is het al 10 uur
KOM ER MAAR IN MSCHOL MET JE "ALWAYS ONLINE DRM IS NIET ERG"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |