Kaasquote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik had ooit de vraag gekregen of ik me wenkbrauwen epileerde
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik. Altijd brave niet viespeukerige heilige maagd Hypo.
hommoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik had ooit de vraag gekregen of ik me wenkbrauwen epileerde
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ben je niet gewend, dat een man niet onderdanig is he
Geen idee. Omdat je een viespeuk bent?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heb ik moeite je te geloven?
sancta Hypocritiaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik. Altijd brave niet viespeukerige heilige maagd Hypo.
Nee het zegt meer over jou dan over mijquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee. Omdat je een viespeuk bent?
Maar dramatisch klef is wel okquote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als heppie en jij zo klef doen
Maar Heppie heeft mij al gehosseld.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als heppie en jij zo klef doen
Slang onder het gras, dus een worm.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben een slang onder het gras, zo krijg ik alle chicks naast mij en dan sla ik mijn slag
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sancta Hypocritia
[ afbeelding ]
Nee ik negeer haar want ze wilde geen naaktfoto's sturen waarin ze koprollen maaktequote:
hahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik negeer haar want ze wilde geen naaktfoto's sturen waarin ze koprollen maakte
awwquote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik negeer haar want ze wilde geen naaktfoto's sturen waarin ze koprollen maakte
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, wormen worden gepikt door vogelsquote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slang onder het gras, dus een worm.
Cool
Haha je zei pikquote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, wormen worden gepikt door vogels
bij een vriend gooiden we wormen in z'n aquarium, ze leefden nog urenlang en gingen het gevecht aan met de vissenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, wormen worden gepikt door vogels
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij een vriend gooiden we wormen in z'n aquarium, ze leefden nog urenlang en gingen het gevecht aan met de vissen
Wie won, de vissen of de wormenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij een vriend gooiden we wormen in z'n aquarium, ze leefden nog urenlang en gingen het gevecht aan met de vissen
Nu al? Eetsequote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
lol zo'n meisje is vandaag jarig en is 16 geworden ofzo?! en zet ze een foto op fb dat ze chanel nr5 heeft gekregen van dr vriendje.
gurl please
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
lol zo'n meisje is vandaag jarig en is 16 geworden ofzo?! en zet ze een foto op fb dat ze chanel nr5 heeft gekregen van dr vriendje.
gurl please
gewoon zo opscheppenquote:
oh coolquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De vissen uiteindelijk maar ze hadden een krab dus het was niet helemaal eerlijk
Het is een hele hele hele zware geur, ik vind het ook niksquote:Op zondag 3 maart 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
en die chanel 5 is gewoon overrated. en het stinkt bah.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een hele hele hele zware geur, ik vind het ook niks
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |