Die heb ik, die is lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
idd
dan vind ik coco mademoiselle lekkerder
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik wist 10 seconden geleden niet eens wat Chanel 5 was
jaaa die is echt wel lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik, die is lekker
En chance eau fraîche
welke heb je dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb ook chanel. Kom haten dan.
Moest toedekken en niet eten.
ik dacht alquote:
Dat is een licht lente achtig geurtjequote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa die is echt wel lekker
die tweede ken ik niet.
lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een licht lente achtig geurtje
coco chanel paris nog wat, ligt boven geen zin om trap op te lopenquote:
Jij snapt het nietquote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef TrollenFTW het volgende:
Echte mannen gebruiken geen luchtjes. Die lokken de vrouwen met hun natuurlijke guur.
Replay luchtjequote:Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Het zou volgens de natuur wel moeten werken zo.
Mja gewoon Axe als de ekte mooiboy
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef TrollenFTW het volgende:
Echte mannen gebruiken geen luchtjes. Die lokken de vrouwen met hun natuurlijke guur.
Sommige mannen/jongens gebruiken axe + parfum.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo veel deo dat het de rest van de dag nog in je neus hangt
wutquote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn deo
bevat geen nitro- of polycyclische musken
bevat geen Aluminium chloorhydraten, laat geen witte strepen achter en bevat geen nitro- of polycyclische musken.quote:
oh dus OD'en is niet mogelijk?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
bevat geen Aluminium chloorhydraten, laat geen witte strepen achter en bevat geen nitro- of polycyclische musken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |