"Onze Ricardo is toch zo'n lekker mannetje. Lekker fruithapje, slaapje doen #watwordenzetochsnel groot. "quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik vind de term "klapperende eierstokken" zo naar, kan het helemaal voor me, zien, zo'n zweterig dikkerdje met een kort pittig kapsel dat snel snel moet baren.
Alsof je naar een kinderasiel gaat, waar al die kindertjes in een kooi zitten, en de vrouw loopt te springen van enthousaisme "Die wil ik, die wil ikquote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Superslechterik het volgende:
Zeiken op kinderen krijgen, maar over 15 jaar loopt TS kei hard te fappen op de nieuwe jailbait.
Waarom worden moeders trouwens altijd direct agressief als je zegt dat je liever geen kinderen "neemt".
"KINDEREN NEEM JE NIET, DIE KRIJG JE!!!!!!11111111!1"
Uit te kakken?? Niet echt gepast taalgebruik voor een dame.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef RadioSlut het volgende:
Overigens: Kinderen zijn leukMaar om ze nou zelf uit te kakken...
De dame op mn UI kan alleen mauwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Uit te kakken?? Niet echt gepast taalgebruik voor een dame.
Als je als stel neukt om een kind te maken, dan vind ik dat ook kinderen nemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alsof je naar een kinderasiel gaat, waar al die kindertjes in een kooi zitten, en de vrouw loopt te springen van enthousaisme "Die wil ik, die wil ik" en je dan het kindertje meekrijgt in een doosje. Om er vervolgens mee te pronken alsof het je dierbaarste accessoire is. Zo vind ik het klinken.
daarom dumpenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Mensen die zeggen dat je een kind krijgt en niet neemt zijn van die types die zelf moeilijk zwanger worden. De gemiddelde vrouw neemt namelijk de beslissing om zwanger te worden en binnen een jaar is het raak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |