Wat is echt nuttig in jouw ogen dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mannen die liever luiers verversen dan echt iets nuttigs te gaan doen
Nee hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:38 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij direct als een volwassen persoon geboren met je grote kop
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef BadSnoopy het volgende:
TS is vergeten dat hij zelf ook is geboren en hiermee zijn eigen ouders verdoemd met dit topic. Verder loopt ts zijn eigen soort te bashen vieze NSBer. Verder TS je bent dom.
Elke heerser heeft kinderen.quote:
Dat zeker niet, maar het is ook niet synoniem voor burgerlijkheid. De behoefte om je genen door te geven is een heel normale. Beetje gek om daar zo negatief over te doen vind ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat volwassen op double monks door het leven moeten gaan. Als ze zich fijn voelen op afgetrapte all stars moeten ze dat zelf weten. Hoewel ik het graag anders zou zien.Er is niets burgerlijker dan je afzetten tegen de burgerlijkheid, dat ben ik met je eens. Maar ja, ik doe het nu nog met alle plezier en hoop ik hou i dat de rest van mijn leven zo veel mogelijk vol. Kinderen krijgen is trouwens heus niet verplicht hoor.
Heb je de wereld veroverd, ben je oud en zwak en dan?quote:
Ja, die koters van Saddam hebben echt wel hun nut bewezenquote:
De behoefte om een willekeurig iemand te bespringen is volgens jouw redenering ook normaal. Daarom moet je het natuurlijk nog niet doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar het is ook niet synoniem voor burgerlijkheid. De behoefte om je genen door te geven is een heel normale. Beetje gek om daar zo negatief over te doen vind ik.
Ik ben gezegend met een eeuwige staat van lichamelijke en mentale gezondheidquote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar het is ook niet synoniem voor burgerlijkheid. De behoefte om je genen door te geven is een heel normale. Beetje gek om daar zo negatief over te doen vind ik.
[..]
Heb je de wereld veroverd, ben je oud en zwak en dan?
Speciaal voor Piye quote ik mij zelf dan maar even:quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen het voortplanten op zich, alleen wel als dat zou dienen te gebeuren in de nabije toekomst.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Burgerlijkheid![]()
Nou zou ik alleen uit narcisme kinderen op de wereld zetten uiteraard.
2 of 3 kinderen lijkt mij leuk tenzij ik een exorbitant rijk leven ga lijden. Dan graag 30 kinderen bij 6 verschillende vrouwen en dan ga ik in een groot kasteel wonen.
Dan neem jij lekker geen kinderen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De behoefte om een willekeurig iemand te bespringen is volgens jouw redenering ook normaal. Daarom moet je het natuurlijk nog niet doen.
Aha.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Speciaal voor Piye quote ik mij zelf dan maar even:
[..]
Ik heb niks tegen het voortplanten op zich, alleen wel als dat zou dienen te gebeuren in de nabije toekomst.
Vroeger was dat vrij normaal, nu kan je zomaar een rechtszaak voorgeslingerd krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De behoefte om een willekeurig iemand te bespringen is volgens jouw redenering ook normaal. Daarom moet je het natuurlijk nog niet doen.
Nutella is wel fucking lekker.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:26 schreef TheThinker het volgende:
Je houd van iemand en dan een kleine hebben waarvan 50% van jezelf is kwa dna en 50% van je geliefde en dat samen in 1. Ik vind dat prachtig en ja ik werk ook hard maar kan niet wachten tot ze zwanger word.
Wat dan? Een volgescheten luier?quote:Is eigenlijk ook je doel in het leven vind ik om kinderen te krijgen, het is moeilijk, maar je krijg er zoveel voor terug
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
TS is jaloers en heeft geen vriendin
Nee. Dat een deel van jou (als alles beetje meezit) blijft voortbestaan. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit, wat sommige personen betreft, juist helemaal niet wenselijk is. Dus wellicht dat jouw tegendraadse houding op dit gebied voortkomt uit een onbewust besef dat het in jouw geval niet zo heel wenselijk is om (in de vorm van jouw kinderen) toch deels te blijven voortbestaan...quote:
Wat een fantastische aanname. En dat gelul over dat je er zoveel voor terug krijgt. Je moet er nog altijd meer voor inleverenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:26 schreef TheThinker het volgende:
Je houd van iemand en dan een kleine hebben waarvan 50% van jezelf is kwa dna en 50% van je geliefde en dat samen in 1. Ik vind dat prachtig en ja ik werk ook hard maar kan niet wachten tot ze zwanger word. Is eigenlijk ook je doel in het leven vind ik om kinderen te krijgen, het is moeilijk, maar je krijg er zoveel voor terug (meer dan je bij eten, vakanties, geld, feestjes enz krijg en dat allemaal kan je zeker nog doen/krijgen).
Mensen die geen kinderen willen hebben, hebben ook nog nooit hun ware liefde gevonden denk ik?
En dat valt dus onder narcisme. Tuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen die het verdienen om hun genetisch materiaal te laten voortbestaan, dit geldt echter niet voor het gros van de bevolking.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Dat een deel van jou (als alles beetje meezit) blijft voortbestaan. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit, wat sommige personen betreft, juist helemaal niet wenselijk is. Dus wellicht dat jouw tegendraadse houding op dit gebied voortkomt uit een onbewust besef dat het in jouw geval niet zo heel wenselijk is om (in de vorm van jouw kinderen) toch deels te blijven voortbestaan...
Als jij de natuurlijke drang om jezelf te willen voortplanten ziet als narcisme, tsja, dan zijn eigenlijk alle wezens volgens jouw visie narcistische wezens.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
En dat valt dus onder narcisme. Tuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen die het verdienen om hun genetisch materiaal te laten voortbestaan, dit geldt echter niet voor het gros van de bevolking.
Al dat plebs dat het nodig vindt om kinderen op de wereld te zetten, meh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |