quote:Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
TS is jaloers en heeft geen vriendin
Heb je alvast een slachtoffer gevonden?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Knijpflesje het volgende:
Van mij mogen mits ze dat kind goed opvoeden. Helaas valt dat de laatste tijd nogal erg tegen... En het niet het enige waar ze nog over kunnen praten (Zie o.a voorbeelden in het FB klaagtopic) Ikzelf twijfel nog over een kinderwens maar dat zie ik later wel. Ik ben er nu nog zeker niet klaar voor.
Had er eentje maar die wou minimaal 4 kinderen omdat 2 iig te "standaard" was. Dacht t dus niet. , want HIJ wou dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Heb je alvast een slachtoffer gevonden?
Uhm misschien omdat je totaal zit te wachten op zo'n tepel kapotknagend, alles uitschijtend/kotsend, geldslurpend, tijdrovend mormelquote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk, mensen met kinderen zijn egoïstisch omdat ze een kind nemen om hun eigen leven te verrijken en mensen die wat tegen kinderen hebben zijn zelf net kinderen omdat ze zo egoïstisch zijn dat ze voor niemand willen zorgen behalve zichzelf.
Zou je het erg vinden?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
Ja laten we allemaal stoppen met kinderen krijgen zodat we kunnen uitsterven
Geen idee. Vind het overigens minder erg dan die andere redenen.quote:
Vier keer je vagina uitrekken en laten verslappen om er een paar huilende, kotsende dwergjes uit te persenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Had er eentje maar die wou minimaal 4 kinderen omdat 2 iig te "standaard" was. Dacht t dus niet. , want HIJ wou dat.Ben totaal geen moeder figuur. (Om dit moment dan, heb er zelfs een fobie voor om zwanger te raken.)
Burgerlijkheidquote:Op zondag 3 maart 2013 15:04 schreef Bonzai. het volgende:
Om het burgerlijke plaatje compleet te maken: de hypotheek is in orde, de buxus-struikjes staan in volle bloei, nu enkele nog de kers op de taart zetten en een dreumes verwekken
Ja daar had ik dus zelf geen zin in mocht het zover komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Vier keer je vagina uitrekken en laten verslappen om er een paar huilende, kotsende dwergjes uit te persen
Keizersneetje kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus zelf geen zin in mocht het zover komen.Dan liever adopteren. Daar help je teminste ook nog iemand mee.
Kinderen adopteren lijkt mij ook wel een leuk sociaal experiment. Even kijken of ik met mijn opvoedingskunsten de inferieure genetica van kinderen die niet de mijne zijn kan verbloemen. Het is alleen wel erg duur onderschat dat niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus zelf geen zin in mocht het zover komen.Dan liever adopteren. Daar help je teminste ook nog iemand mee.
Dan heb je een kind dat niet van jou is gekomen en wss niet eens op je lijkt.. Of ben jij zo iemand die 5 vermagerde afrikaantjes in huis zou nemen?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
A, deze zwakkeling heeft al toegegeven aan de dagelijkse sleur van het simpele bestaan van een loonslaaf.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef Adames het volgende:
ah, weer de puberale strijd tegen het burgerlijke leven
Adoptiekinderenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Kinderen adopteren lijkt mij ook wel een leuk sociaal experiment. Even kijken of ik met mijn opvoedingskunsten de inferieure genetica van kinderen die niet de mijne zijn kan verbloemen.
Raar om dit te lezen van iemand die vind dat een volwassen vent geen sneakers mag dragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
A, deze zwakkeling heeft al toegegeven aan de dagelijkse sleur van het simpele bestaan van een loonslaaf.Of niet?
Ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt. Overigens zou ik als ik kinderen zou adopteren, gaan voor de wat oudere kinderen. Die vinden namelijk erg lastig een huis en dat vind ik zielig.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
AdoptiekinderenAltijd gejank over hun "roots" en hun échte ouders, terwijl jij ze al van kinds af aan voedt.
Jij hebt ze dat mooie kleurtje of dikke tieten toch niet gegeven? Of het leven zelfquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
AdoptiekinderenAltijd gejank over hun "roots" en hun échte ouders, terwijl jij ze al van kinds af aan voedt.
Je verwart kinderen met zwerfhonden. Die lopen wel vanzelf achter je aan daar ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga een kindje adopteren. Deze zomer ga ik op vakantie naar Roemenië, daar lopen ze vanzelf achter je aan als ze zien dat je een westerling bent.
Nee, ik verwarde Roemenië met Namibiëquote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Je verwart kinderen met zwerfhonden. Die lopen wel vanzelf achter je aan daar ja.
Dat dus. Plus dat je flink hebt mogen betalen voor iets wat een ander niet wilde hebben.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Hoezo? Er goed verzorgd voor de dag komen staat niet gelijk aan het burgerlijke leven. Integendeel misschien wel. Tenzij je behoort tot het krakertuig/hipsters oid.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Raar om dit te lezen van iemand die vind dat een volwassen vent geen sneakers mag dragen.
Ik denk dat ie eerder snel een hapje in je been nemen dan helemaal naar Nederland te gaan voor een snoepjequote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Je verwart kinderen met zwerfhonden. Die lopen wel vanzelf achter je aan daar ja.
Zeker niet, maar stellen dat iemand zo voor de dag moet komen is daarentegen weer erg burgerlijk. Overigens is je afzetten tegen burgerlijkheid ook erg burgerlijk en is kinderen krijgen niet zozeer burgerlijk als wel natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hoezo? Er goed verzorgd voor de dag komen staat niet gelijk aan het burgerlijke leven. Integendeel misschien wel. Tenzij je behoort tot het krakertuig/hipsters oid.
Ik heb nooit gezegd dat volwassen op double monks door het leven moeten gaan. Als ze zich fijn voelen op afgetrapte all stars moeten ze dat zelf weten. Hoewel ik het graag anders zou zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker niet, maar stellen dat iemand zo voor de dag moet komen is daarentegen weer erg burgerlijk. Overigens is je afzetten tegen burgerlijkheid ook erg burgerlijk en is kinderen krijgen niet zozeer burgerlijk als wel natuurlijk.
Vrouwen met rammelende eierstokken zouden daar wat minder aandacht aan moeten besteden.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:11 schreef Regilio_ het volgende:
Ik denk dat die biologische klok een toch wat doorslaggevender factor is dan die overige redenen![]()
Mannen die liever luiers verversen dan echt iets nuttigs te gaan doenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:35 schreef Geelman het volgende:
Mannen die hun genen niet willen doorgeven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |