quote:Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
TS is jaloers en heeft geen vriendin
Heb je alvast een slachtoffer gevonden?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Knijpflesje het volgende:
Van mij mogen mits ze dat kind goed opvoeden. Helaas valt dat de laatste tijd nogal erg tegen... En het niet het enige waar ze nog over kunnen praten (Zie o.a voorbeelden in het FB klaagtopic) Ikzelf twijfel nog over een kinderwens maar dat zie ik later wel. Ik ben er nu nog zeker niet klaar voor.
Had er eentje maar die wou minimaal 4 kinderen omdat 2 iig te "standaard" was. Dacht t dus niet. , want HIJ wou dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Heb je alvast een slachtoffer gevonden?
Uhm misschien omdat je totaal zit te wachten op zo'n tepel kapotknagend, alles uitschijtend/kotsend, geldslurpend, tijdrovend mormelquote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk, mensen met kinderen zijn egoïstisch omdat ze een kind nemen om hun eigen leven te verrijken en mensen die wat tegen kinderen hebben zijn zelf net kinderen omdat ze zo egoïstisch zijn dat ze voor niemand willen zorgen behalve zichzelf.
Zou je het erg vinden?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
Ja laten we allemaal stoppen met kinderen krijgen zodat we kunnen uitsterven
Geen idee. Vind het overigens minder erg dan die andere redenen.quote:
Vier keer je vagina uitrekken en laten verslappen om er een paar huilende, kotsende dwergjes uit te persenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Had er eentje maar die wou minimaal 4 kinderen omdat 2 iig te "standaard" was. Dacht t dus niet. , want HIJ wou dat.Ben totaal geen moeder figuur. (Om dit moment dan, heb er zelfs een fobie voor om zwanger te raken.)
Burgerlijkheidquote:Op zondag 3 maart 2013 15:04 schreef Bonzai. het volgende:
Om het burgerlijke plaatje compleet te maken: de hypotheek is in orde, de buxus-struikjes staan in volle bloei, nu enkele nog de kers op de taart zetten en een dreumes verwekken
Ja daar had ik dus zelf geen zin in mocht het zover komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Vier keer je vagina uitrekken en laten verslappen om er een paar huilende, kotsende dwergjes uit te persen
Keizersneetje kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus zelf geen zin in mocht het zover komen.Dan liever adopteren. Daar help je teminste ook nog iemand mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |