Of je het nou subtiel vraagt of niet: als ze het te snel vindt zegt ze toch wel nee. Verder kennen wij dat meisje ook niet dus kunnen we geen zinnig antwoord geven op de vraag of het te snel is of niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef Mr_bart het volgende:
Maar omdat ik haar nog niet zo heel goed ken weet ik niet of dat iets te snel is of zo
Hij heeft het over twee verschillende meisjes hèquote:Op zondag 3 maart 2013 14:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kende ze die andere klasgenoot al wel goed dan?
Oh, ja, dan word het me te ingewikkeld voor op de zondag. Ik heb een lichte kater en kijk de muphets, dus dat zegt wel hoe erg het is.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft het over twee verschillende meisjes hèDe eerste was een klasgenote en die tweede heeft ie op z'n werk leren kennen.
Weet je niet wat ze eventueel leuk vindt om te doen, of welk soort films ze leuk vindt? Dan kun je zeggen van "hé ik had zin om *dit* te gaan doen/*deze* film te gaan kijken, ik dacht dat jij dat ook leuk vond dus.... blabla".quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Mr_bart het volgende:
Oke. Maar ik vind dat zelf eigenlijk net zo eng als haar vragen. Ik ga zelf haast ook nooit met vrienden iets in de stad doen. En ik weet niet of het wel slim is om meteen bij haar thuis te gaan.
"We lopen nu al zo lang samen naar huis en ik vind het altijd wel gezellig, heb je zin om eens een keer wat anders te gaan doen, bijvoorbeeld wat te gaan drinken?"quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Mr_bart het volgende:
Nee. ik wou eigenlijk gewoon wat gaan drinken met haar of zo.
Succes er mee kerel! Hou je ons op de hoogte ?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef Mr_bart het volgende:
tnx voor de reacties.
Ik weet niet of ik wel een hele dag en avond weg kan/mag.
Mijn ouders weten het sowiezo niet en zij is christelijk dus ik weet niet of ze van haar ouders wel een tijd weg mag zijn. Maar ik ga straks wel proberen te vragen of zij morgen naar de stad wil of zo. En ik hoop dat als ze ja zegt ik wat zelfverzekerder over kom en dan misschien haar ga vragen of nog een keer afspreken.
zal ik doen. Ik moet om 4 uur werken en ben om 6 uur klaar en ga dan wel proberen om haar te vragen. In ieder geval haar nummer zodat als ze op dat moment niet zo vrolijk is ik het haar later een keer kan vragenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Succes er mee kerel! Hou je ons op de hoogte ?
Succes!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef Mr_bart het volgende:
[..]
zal ik doen. Ik moet om 4 uur werken en ben om 6 uur klaar en ga dan wel proberen om haar te vragen. In ieder geval haar nummer zodat als ze op dat moment niet zo vrolijk is ik het haar later een keer kan vragen
Zal gewoon eerst eens vragen of ze een keer met je naar de bioscoop wilt ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef Mr_bart het volgende:
Maar omdat ik haar nog niet zo heel goed ken weet ik niet of dat iets te snel is of zo
Joh hij is 14...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Henno het volgende:
Letterlijk verkering vragen komt zo basisschool op me over, gewoon een keer uit vragen en als dit tot bepaalde intimiteiten leidt komt het vanzelf wel een keer terloops ter sprake, bijvoorbeeld tijdens het vechten tegen een hartaanval na een goede pot seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |