Countertje, niks mis mee.quote:
Je kunt nooit bij Feyenoord na een uur met een gerust hart zitten. Utopie.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef Maver24 het volgende:
ik ben echt bang voor de 1-2, dan gaan er nog rare dingen gebeuren
Des te langer de wedstrijd duurt des te dichter je bij het fluitsignaal bent.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef Maver24 het volgende:
ik ben echt bang voor de 1-2, dan gaan er nog rare dingen gebeuren
Ik vind Matijssen en Janmaat vooral positief opvallenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:56 schreef TN-FR het volgende:
Nelom speelt ook gewoon een prima wedstrijd tot nu toe. Best knap als je al zolang niet meer in de basis hebt gespeeld.
Toch al 12X basis dit seizoen zeiden ze net toch? Prima back die Nelom.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:56 schreef TN-FR het volgende:
Nelom speelt ook gewoon een prima wedstrijd tot nu toe. Best knap als je al zolang niet meer in de basis hebt gespeeld.
Eens! de Mathijs speelt weer goedquote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind Matijssen en Janmaat vooral positief opvallen
Nu maar hopen dat hij dat nog een paar jaar vol kan houden. A là Slot, zeg maarquote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Eens! de Mathijs speelt weer goed
Ja maar van hen verwacht ik al een bepaalde standaard. Nelom heeft begin van het seizoen veel gespeeld maar daarna niet meer door bmiquote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind Matijssen en Janmaat vooral positief opvallen
"Oh ja" in Bmineurquote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij dan klinkt, met dat hoge kutstemmetje
Ik denk niet dat die er moeite mee zal hebben met komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij dan klinkt, met dat hoge kutstemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |