Wanneer gaan we het bed delen?quote:
Ha dat is grappig, ik heb iets dat 11 inches is.quote:
oh gewoon, pasta, stampot ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kook je zoal bijvoorbeeld? (Verkapt inspiratie opdoen vraag)
Maar in verhouding is de 6 inch best duur eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar je kan ook een normaal broodje nemen, dan is het de helft ongeveer
Pasta in een pan koken water gooien en klaar? Of maak je ook een saus?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoon, pasta, stampot ofzoof witlofsalade
ja duh saus ookquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pasta in een pan koken water gooien en klaar? Of maak je ook een saus?
Ik hou niet van die andere 2
Nu?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het bed delen?
zelfquote:
Goed bezigquote:
heh?quote:
Oké, ik stap even op de bus, zullen we jouw lichaam ook meteen delen, dan neem ik meteen de goochelaar mee om het doormidden te zagen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu?
We zagen het horinzontaal in twee delen Oké?
In Zutphen zit het museum 'Henriette Polak' ben je van plan daar heen te gaan?quote:
Is goed, kan niet wachtenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, ik stap even op de bus, zullen we jouw lichaam ook meteen delen, dan neem ik meteen de goochelaar mee om het doormidden te zagen.
Ben er al een keer geweest voor CKV. Vraag niet om mijn mening want ik ben niet zo van de schilderijen enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In Zutphen zit het museum 'Henriette Polak' ben je van plan daar heen te gaan?
Dus er is geen kans dat je daar toch toevallig heen gaat en een foto voor mij gaat nemenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er al een keer geweest voor CKV. Vraag niet om mijn mening want ik ben niet zo van de schilderijen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |