Een no-pc-night is wel cool.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:11 schreef Silmarwen het volgende:
Die solo scenario gedaan, tof!
Onze guild heeft de eerste boss down. Vroegen of ik wilde tanken gister, maar woensdag is onze no-pc-night.
Ben er idd mee bezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:09 schreef Chevalric het volgende:
Tijd voor een relatie, Olment. Niks zo goed om je weg te houden van de computer als een vrouw
Woensdag is voor mij ook no-WoW-night, maar gisteren moest ik toch even spelen. Probleem is alleen dat m'n raid leader nu vraagt of ik vanavond kan tanken. Moet ik weer kiezen tussen een vrolijke vriendin of een vrolijke raid leader.
whahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Chevalric het volgende:
Neem 't aan van een ouwe rot: juist dan zijn no-pc-nights een goed idee. (maar goed, we zitten in GAM, niet in R&P
).
Je kan ook zelf low level items/ores/cloth etc etc voor schandalig veel gold verkopen in het AH hè? En daarvan kan jij dan weer zo'n knalduur lvl 20 item kopen (al zou ik dat gewoon achterwege laten, je levelt redelijk snel en hebt het dan al snel niet meer nodig).quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik snap niet dat mensen gewoon 750 gold of dan weer 20 gold vragen voor een level 20 item in auction houseIk heb er niet eens het geld voor.
Of ligt dat gewoon aan mijn server dat die dingen zo duur zijn? Burning blade
/agreequote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Chevalric het volgende:
Neem 't aan van een ouwe rot: juist dan zijn no-pc-nights een goed idee. (maar goed, we zitten in GAM, niet in R&P
).
Ja is helemaal waarquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook zelf low level items/ores/cloth etc etc voor schandalig veel gold verkopen in het AH hè? En daarvan kan jij dan weer zo'n knalduur lvl 20 item kopen (al zou ik dat gewoon achterwege laten, je levelt redelijk snel en hebt het dan al snel niet meer nodig).
Daarom hebben we hem ook./quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Chevalric het volgende:
).
Lootcards?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:05 schreef BlackStar2k het volgende:
Iemand al lootcards geclaimed? Mijn Ghastly Charger is momenteel in Chicago en gaat richting NL vliegen
Whahahahahah... Prachtig..quote:
https://eu.battle.net/support/en/article/contactquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gvd wtf ik kan niet inloggen. Information is not valid.
Heb gewoon met authenticator en alles...Heb ook geen mail of niks ontvangen
Damn dat was schrikken. Heb de authenticator gesynced en alles werkt weer, pfoeh... Nog nooit eerder gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/support/en/article/contact
Ja kan ik me voorstellen. Ik heb ook authenticator en verwacht eigenljik dat ik altijd kan inloggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Damn dat was schrikken. Heb de authenticator gesynced en alles werkt weer, pfoeh... Nog nooit eerder gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |