We kwamen gister een heel eind.. Stuk of 6 reshapes gehad maar toen ging er iemand niet snel genoeg down... Tja,, toen was het ook snel voorbij xDquote:Op maandag 11 maart 2013 09:00 schreef Chevalric het volgende:
Bereid je voor op wipes bij Ambershaper Un'sok. Totdat iedereen de vehicle mechanics onder de knie heeft, kan 1 speler de raid wipen.
Zover waren we nog nietquote:Op maandag 11 maart 2013 10:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wij wipen bij die ambershaper in phase 3
Dus jullie falen nog op het interruptenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Zover waren we nog niet
De grote add was bijna down toen we neer gingen :p
Nah, de dps was te laag op de constructs en mensen gingen dood doordat ze er niet uit konden.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dus jullie falen nog op het interrupten?
Oh dat probleem hebben wij dan weer nietquote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Nah, de dps was te laag op de constructs en mensen gingen dood doordat ze er niet uit konden.
we gaan een iets andere tactic proberen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh dat probleem hebben wij dan weer niet
Maar op P3 zijn er nog teveel adds op waardoor we wipen.
99% reduction zelfs.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
In p2 moet je die emberboss killen. De echte boss heeft dan 90 decrease damage taken.
Zelfs balance druids helemaal als laatste zowat, en kan denk ik beter ook maar m'n combat rogue even switchen naar assassination als ik het zo ziequote:Op maandag 11 maart 2013 10:00 schreef Olment het volgende:
Damn.. Volgens noxxic komen elemental shamans niet zo goed uit de verf.. 22e plaats qua realistic dps. met normal gear.
http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/realistic#502
Tja het blijven natuurlijk maar cijfers. Het is niet zo dat ik netjes de 100k aan tik.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Zelfs balance druids helemaal als laatste zowat, en kan denk ik beter ook maar m'n combat rogue even switchen naar assassination als ik het zo zie
Heb je ook gelijk in. Maar merk dat ik met m'n rogue tegenwoordig veel moeite moet doen om beetje fatsoenlijke dps te halen, geen idee wat ik fout doe. maar ach, m'n mage blijft toch het leukstequote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja het blijven natuurlijk maar cijfers. Het is niet zo dat ik netjes de 100k aan tik.
Gewoon doen wat je leuk vindt vind ik persoonlijk het beste.
Ben inmiddels ook weer gestopt met WoW. Na een paar maanden heb ik het altijd wel weer even gehad. De dailies voelden meer aan als een ''must'' en dan is het niet leuk meer. LFR was nog leuk maar om goede kans op loot te hebben had je toch die coins nodig...en daarvoor moest je dailies doen. En al die rep farmen..werd het eventjes zat. Maar mij kennende ben ik over 2 maanden weer gewoon terugquote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Aahh,, Meid.. Jammer.
Ben me de laatste paar dagen ook aant vervelen op wow. Helemaal geen zin om weer dailies te gaan doen :S
Kreeg er 9quote:Op maandag 11 maart 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
En in dat nieuwe scenario krijg je zoveel coins dat je elke boss in LFR 1-2 muntjes kunt inzetten.
Ik denk ik iets van 11. Toen nog wat van rares, uit een chest en uit die zak van de laatste daily. Had uiteindelijk iets van 18 coins.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |