Hij heeft volgens mij nog 1 of andere award gekregen. Of nominatie ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had nog nooit van die film gehoord
Oh ja daar kijk ik ook al niet naarquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij nog 1 of andere award gekregen. Of nominatie ofzo.
El laberinto del fauno (2006) - IMDbquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is dat Pan?
En wat is de volledige titel zodat ik hem kan kopen?
Een zielig meisjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En zit er een zielig beest in?
Anders ga ik nooit zo snel janken
Zielige meisjes werken niet bij Schaar. Alleen zielige beestjesquote:
Deze wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fantasy, daar ga ik niet van huilen
Truestory.gifquote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zielige meisjes werken niet bij Schaar. Alleen zielige beestjes
Ik jank nooit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fantasy, daar ga ik niet van huilen
De special effects en het sfeertje alleen alquote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef Mss het volgende:
Gewoon kijken Schaar. Ook zonder janken is het de moeite waard!
Hehehehe, daar heb ik dan weer helemaal niks mee...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Truestory.gif![]()
Ik heb gejenkt bij Hachi
Ja maar jij houdt niet van dieren, dat maakt je bij voorbaat gevoelloos ende evilquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, daar heb ik dan weer helemaal niks mee...
En die titel klinkt teveel als hachee
Koos is m nu aan het 'kopen', ben benieuwd wat hij van Pan's vindt als hij m gaat kijken
Mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd. Wantz!
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htm
Doet 'ie niet wat je wil?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word boos van die kenseropdracht
Oh. Dat is niet zo fijn neequote:Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Leueuk!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd. Wantz!
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htm
Dat zei ze bij die andere post ook alquote:Op zondag 3 maart 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
GUESS WHO
Even if the China Glaze Hologlam nail polishes aren’t as holographic as the OMG nail polishes I am still looking forward to buy backups.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zei ze bij die andere post ook al.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg een pic van Debsterr haar douche
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Haat aan presentatie van dinsdag
Haat aan bijna baan kwijt zijn en straks niet meer uitkomen met de vaste lasten![]()
Ik hoop echt dat ik snel iets part time kan regelen want anders wordt dat nog wat
w00t?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Haat aan bijna baan kwijt zijn en straks niet meer uitkomen met de vaste lasten![]()
Ik hoop echt dat ik snel iets part time kan regelen want anders wordt dat nog wat
Was een tijdelijk contract van 4 jaar en die zijn nu bijna om.. Heb nog 2 maanden salaris en dan is het klaar.. En toen zijn we eens gaan rekenen en nu blijkt dat we mijn salaris niet bepaald kinnen missen want de vaste lasten (zonder boodschappen) zijn hoger dan B's salarisquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Bijna baan kwijt zijn?
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was een tijdelijk contract van 4 jaar en die zijn nu bijna om.. Heb nog 2 maanden salaris en dan is het klaar.. En toen zijn we eens gaan rekenen en nu blijkt dat we mijn salaris niet bepaald kinnen missen want de vaste lasten (zonder boodschappen) zijn hoger dan B's salaris
Maar ben je wel al klaar dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was een tijdelijk contract van 4 jaar en die zijn nu bijna om.. Heb nog 2 maanden salaris en dan is het klaar.. En toen zijn we eens gaan rekenen en nu blijkt dat we mijn salaris niet bepaald kinnen missen want de vaste lasten (zonder boodschappen) zijn hoger dan B's salaris
Mooi is 'ie hequote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg een pic van Debsterr haar douche
Oh neequote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nee ben nog niet klaar, om verschillende redenen. In sommige gevallen kan de TU ook uitstel geven maar sinds de reorganisatie is dat moeilijker. Vandaar dat ik iets part time zou willen doen, zodat ik tegelijk ook mijn project af kan ronden...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ben je wel al klaar dan?
Ugh wat een poepsituatie.
Dus dan heb je eigenlijk 4 jaar werk voor niets gedaan als het niet lukt?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee ben nog niet klaar, om verschillende redenen. In sommige gevallen kan de TU ook uitstel geven maar sinds de reorganisatie is dat moeilijker. Vandaar dat ik iets part time zou willen doen, zodat ik tegelijk ook mijn project af kan ronden...
Ja dat sparen is dan even jammer, eerst maar zorgen dat je wel rond kan komenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ben van de werk jarig, dus heb net al mijn verjaardagsboodschappen in de bonus gehaaldNooit naar hoeven kijken dus dat is wel apart. En misschien kan ik iets part time regelen en dan komen we per maand goed uit (alleen sparen we dan tijdelijk niet of minder) maar als ik dat niet kan regelen is het best zwaar klote zeg maar..
Ik zou in principe ook gewoon een full time baan kunnen zoeken en dan in het weekend mijn boek afschrijven, is geld-gewijs het handigst.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus dan heb je eigenlijk 4 jaar werk voor niets gedaan als het niet lukt?
Ik weet zeker dat mijn pa en schoonouders ons niet op een houtje laten bijten. En we hebben nog behoorlijk wat spaargeld en dus wel een goede buffer. Alleen gebruiken we die liever niet hiervoor. En ik ga ook liever niet met hangende pootjes naar (schoon)ouder(s)..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat sparen is dan even jammer, eerst maar zorgen dat je wel rond kan komenIs er niemand die tijdelijk bij kan springen als het niet anders kan?
Beetje kut reality check danquote:Op zondag 3 maart 2013 17:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mijn pa en schoonouders ons niet op een houtje laten bijten. En we hebben nog behoorlijk wat spaargeld en dus wel een goede buffer. Alleen gebruiken we die liever niet hiervoor. En ik ga ook liever niet met hangende pootjes naar (schoon)ouder(s)..
Ik dacht eigenlijk dat het wel mee zou vallen, aangezien B hier ooit alleen heeft gewoond. Maar tussen onze vaste lasten en zijn salaris zit al een gat van 300 euro en dan hebben we nog geen boodschappen gedaan of de beesten eten gegeven. Dus dat was ff heel erg schrikken..
Ook alleen maar reacties dat het nergens op slaatquote:Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lipglans.Op 2 maart, wanneer het over 2 dagen alweer 15 graden wordt een post neerzetten over het winters gezellig maken in je huis.
Ik zag hem ook staan jaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lipglans.Op 2 maart, wanneer het over 2 dagen alweer 15 graden wordt een post neerzetten over het winters gezellig maken in je huis.
Ja muts, post hem dan ook wanneer het nog winter is.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft die blogpost ook 3 weken geleden geschreven... Vet hendig
Die zijn allebei mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu.Maar nou wil ik kleur 101 ook.
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Matige reality-check MC![]()
Heb je een idee wanneer je baas meer werd over die mogelijkheid om daar toch te blijven werken?
Ik heb die ook alledriequote:Op zondag 3 maart 2013 18:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb 111 ook al.Maar mijn huisgenootje heeft 101, en die stond toch ook wel heel mooi.
Herkenbaar. Ik had van Catrice al een kleur die vergelijkbaar is met deze, en die stond wel mooi maar bleef niet zo goed zitten. Deze zijn nu in de aanbieding dus heb ik hem gekocht. En die roze heb ik dus eerst uitgeprobeerd, op basis van de lippenstift los was ik ook niet overtuigd of hij mij zou staan.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:37 schreef Mss het volgende:
Ik vind met lippenstift altijd zo moeilijk inschatten of het staat of niet.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut. koos heeft ontdekt dat hij achter loopt met Switched at birth
Hij heeft net een 'koopovereenkomst' aangezet....
Moet ik straks weer dat stomme 'HENNO AAI EM DEFFFFF' aanhoren
Fuck this shit, ik ga eten regelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut. koos heeft ontdekt dat hij achter loopt met Switched at birth
Hij heeft net een 'koopovereenkomst' aangezet....
Moet ik straks weer dat stomme 'HENNO AAI EM DEFFFFF' aanhoren
Fuck this shit, ik ga eten regelen![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:21 schreef Diconnected het volgende:
Oh en om even het stereotype van Americans te bewezenlijken, dit is mijn neef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Picsquote:Op zondag 3 maart 2013 19:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zo'n leuk dekbedovertrek gehad![]()
En we hebben eindelijk fatsoenlijk bestekIkea
Hij zit al in de wasquote:
Ik had 107 en 111 ook uit de aanbieding. En toen ging ik voor Debsterr de 101 halen voor Secret Santa en toen nam ik hem ook maar voor mezelf mee want aanbiedingquote:Op zondag 3 maart 2013 18:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ga misschien morgen of overmorgen toch 101 ook nog maar kopen.
![]()
OMFGquote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag was er ook zo'n "typische" amerikaanse vrouw in de winkel
Ze wilde "amsterdam cookies" hebben, weet ik veel wat ze bedoeltDus ik vraag of ze stroopwafels bedoelt. Nee. Speculaas dan? Nee ook niet. AMSTERDAM COOKIES! DONT YOU KNOW THEM?!
Even een collega vragen. Die wist het ook niet. Dat vertel ik aan mevrouw.
YOU'RE DUTCH YOU SHOULD KNOW AMSTERDAM COOKIES OH MY GOSH. YOU DON'T KNOW HOW TO DO YOUR JOB OH MY GOSH BUT OH WELL GOD BLESS
I knowquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had 107 en 111 ook uit de aanbieding. En toen ging ik voor Debsterr de 101 halen voor Secret Santa en toen nam ik hem ook maar voor mezelf mee want aanbieding
Dekbed wassen terwijl het net nieuw uit de verpakking komt?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij zit al in de waszal ff zoeken op de website
Ja, want ruikt raarquote:Op zondag 3 maart 2013 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dekbed wassen terwijl het net nieuw uit de verpakking komt?
Ik ga daar niet onder slapen zo uit de verpakking hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dekbed wassen terwijl het net nieuw uit de verpakking komt?
Waarom niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga daar niet onder slapen zo uit de verpakking hoor
Die is mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef Diconnected het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60231093/#/80231092zo leuk
Ondergoed doe ik ook niet aan, kleding wel tenzij het stinkt. Sokken ook als het zo vastzit dat je het niet aangehad kan hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kleding zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen omdat mensen het gepast hebben (hoewel dat voor mij ook absoluut geen reden is om het te wassen), maar een dekbed heeft nog niemand aangezeten, schoner zou vrijwel onmogelijk moeten zijn....
Nogmaals: Waarom?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ondergoed doe ik ook niet aan, kleding wel tenzij het stinkt. Sokken ook als het zo vastzit dat je het niet aangehad kan hebben
Omdat ik dat vies vind, maar dat is nergens op gebaseerd aangezien mensen kleren wel passen enzoquote:
Ik vind ze zo leuk aanvoelen als ze nieuw zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef Diconnected het volgende:
Kleren doe ik niet wassen als ik ze nieuw heballeen dekbedden wel, want vind die nieuwigheid zo raar ruiken
dus dan liever ruikend naar wasmiddel
JA GODVER NU ZIT HIJ IN M'N KOPquote:Op zondag 3 maart 2013 19:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb getwijfeld over Belgiëeeeeeeeeeeeeeeee
IS ER LEVEN OP PLUTOOOOOquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA GODVER NU ZIT HIJ IN M'N KOP![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb getwijfeld over Belgiëeeeeeeeeeeeeeeee
Wat mis ikquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA GODVER NU ZIT HIJ IN M'N KOP![]()
Het is KUN je dansen op de maanquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
IS ER LEVEN OP PLUTOOOOO
WIL JE DANSEN OP DE MAAAAAAN
Oh die ken ik welquote:Op zondag 3 maart 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is KUN je dansen op de maan
Sorry mevrouwquote:Op zondag 3 maart 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is KUN je dansen op de maan
DHquote:Op zondag 3 maart 2013 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen aan Desperate Housewives.
Die zal ook wel niet lang meer blijvenquote:De 86-jarige koningin was het weekend op Windsor Castle toen ze onwel werd. Ze is uit voorzorg opgenomen in het King Edward VII-ziekenhuis in het centrum van Londen. Koningin Elizabeth zou 'vol goede moed' zijn
OMG GOEDEN IDEEquote:
Nee, nagels lakken. Blobs doen met kwastje van andere kleur nagellak. En dan met nail art kwastjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OMG GOEDEN IDEE
jij hebt dat zeker gedaan met dotting tools?
Okayquote:Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, nagels lakken. Blobs doen met kwastje van andere kleur nagellak. En dan met nail art kwastjes.
Maar als je een dotting tool/sateprikker/speldje hebt werkt t ook wel gok ik!
goud ipv zilver!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Roze soberso. En dan zwart en zilver denk ik
Thanksquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh leuke dekbedovertrekken Dico!
Ik was mijn dekbedovertrekken ook als ze net uit de verpakking komen, want vaak stinken ze
ERMAGERD BEATRIX-LAK HOE BRILJANTquote:
10 uur ook echtquote:
Koos zit The Wokking Dead te kijken dus ik zet 'm wel aan als hij naar bed gaat, ben nu wel benieuwdquote:Op zondag 3 maart 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om die geit
Ik ook!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos zit The Wokking Dead te kijken dus ik zet 'm wel aan als hij naar bed gaat, ben nu wel benieuwd
kiekenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos zit The Wokking Dead te kijken dus ik zet 'm wel aan als hij naar bed gaat, ben nu wel benieuwd
I sure hope notquote:
oh, hij is net klaar, ik ga m aanzetten nuquote:Op zondag 3 maart 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kiekenje hoeft maar 1 minuut te zien de rest is toch loopje, maar ik moest hard lachen
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, hij is net klaar, ik ga m aanzetten nu
das echt hondermiljoenmiljard keer hetzelfdequote:
favo foreverquote:
quote:
die kende ik nog niet, die is echt wel briljant!quote:
Het lijkt je leuk om in een dynamische omgeving te werken?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef Mss het volgende:
Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven voor een uitzendbaantje. Ik vind motivatie alleen zo kut om te omschrijven, want vooral de praktische zaken komen me goed uit.
Het is gewoon data-entry, wat moet je daar in godsnaam voor motivatie opschrijven?
Ja ik heb nu dat ik mezelf wil ontwikkelen en mezelf nuttig wil maken in een bedrijfquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het lijkt je leuk om in een dynamische omgeving te werken?
dat je een leuke baan zoekt voor naast je studie met fijne collega's in een team?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef Mss het volgende:
Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven voor een uitzendbaantje. Ik vind motivatie alleen zo kut om te omschrijven, want vooral de praktische zaken komen me goed uit.
Het is gewoon data-entry, wat moet je daar in godsnaam voor motivatie opschrijven?
dat ontwikkelen is natuurlijk bullshit met dataentryquote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik heb nu dat ik mezelf wil ontwikkelen en mezelf nuttig wil maken in een bedrijf.
Ja, maar het is wel iets wat ik nog niet eerder heb gedaan dus daar kan ik het wel op gooien.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ontwikkelen is natuurlijk bullshit met dataentry
maar het past niet echt bij ontwikkeling als je naar je studie kijkt, dat ligt wat uit elkaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel iets wat ik nog niet eerder heb gedaan dus daar kan ik het wel op gooien.
Wij hadden er zoeen, scheeuwde als een speenvarkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
echt, ik zit die geitenclips te kijken, al die gillende takkebeesten hadden allang een kogel door hun kop gekregen als het aan mij lag
Je zal het de hele dag door naast je huis hebben staan en horen
omnomnomquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij hadden er zoeen, scheeuwde als een speenvarken
Die is als sate kambing geeindigd
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeer serieus
Retarded geiten moet je opeten, niet je buren laten pesten
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee hoor, goed vlees eten we gewoon op. Heb ik van huis uit meegekregen
nou, ik zat inderdaad bij zonsopgang te bedenken waarom ik zo vrolijk werd, maar het is gewoon de zon, te lang gemistquote:
ola!quote:Op maandag 4 maart 2013 08:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jammer dat het nu niet lukt om te lakken, er staat nog steeds een halo hue klaar
Wow, das het nachtje wel, jee..quote:Op maandag 4 maart 2013 08:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, ik zat inderdaad bij zonsopgang te bedenken waarom ik zo vrolijk werd, maar het is gewoon de zon, te lang gemist
Ik was al vanaf 4 uur wakker omdat ik dacht dat er inbrekers waren, tot ik me na alle paniek in mijn hoofd realiseerde dat het Koos was die met zijn verkouden hoofd lag te snurken naast me én de vaatwasser aan het rommelen was.... die bleek in storing te staan en dan blijf 'ie piepen
Ik kon niet meer slapen met mijn paniekhoofd, dus heb de vaatwasser gefixt, keuken volledig gesopt, oven ontvet/ontkoekt en 3 jurkjes besteld op asos
en nu zon![]()
zo maar lekker douchen en dan verder rommelen met de waslijst aan shizzle die er nog ligt voor vandaag
ik hoef niet naar werk vandaag, dus ben blij dat het vannacht was en niet komende nachtquote:Op maandag 4 maart 2013 08:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wow, das het nachtje wel, jee..
Oh dat scheelt gelukkig wel ja. Als je na zo'n nacht ook nog moet werken, ben je helemaal gebroken 's avonds...quote:Op maandag 4 maart 2013 08:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoef niet naar werk vandaag, dus ben blij dat het vannacht was en niet komende nacht
vanavond vroeg erin, dan ga ik het weer inhalen. Heb ook het halve weekend liggen tukken, dus komt goed
Jah, of we nog heel even willen wachtenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ola!
heb je daar nog wat van gehoord trouwens?
ah goed planquote:Op maandag 4 maart 2013 08:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, of we nog heel even willen wachtenik ga vanmiddag even kijken tot wanneer ik een dispuut kan indienen bij paypal, dan mail ik terug dat die datum mijn limiet is en dat ik dan een dingetje indien.
Jemigquote:Op maandag 4 maart 2013 08:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, ik zat inderdaad bij zonsopgang te bedenken waarom ik zo vrolijk werd, maar het is gewoon de zon, te lang gemist
Ik was al vanaf 4 uur wakker omdat ik dacht dat er inbrekers waren, tot ik me na alle paniek in mijn hoofd realiseerde dat het Koos was die met zijn verkouden hoofd lag te snurken naast me én de vaatwasser aan het rommelen was.... die bleek in storing te staan en dan blijf 'ie piepen
Ik kon niet meer slapen met mijn paniekhoofd, dus heb de vaatwasser gefixt, keuken volledig gesopt, oven ontvet/ontkoekt en 3 jurkjes besteld op asos
en nu zon![]()
zo maar lekker douchen en dan verder rommelen met de waslijst aan shizzle die er nog ligt voor vandaag
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dat er zo in eens 1400 euro wordt afgeschreven van je creditcard
Auwquote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is velen nagellakquote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Jup.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zovelen collegevrij dit semester
1 week carnaval
1 week van midterms waarvan ik er maar 1 heb.
1 week van 1tm5 april (is het dan Pasen ofzo?)
Achgosquote:Op maandag 4 maart 2013 10:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je ligt te dromen over een stalker die je wil vermoorden dus helemaal onrustig enzo, en dat je dan wakker schrikt van een hoofd wat boven je hangt en ineens dichterbij komt.
Jodokus kwam een kusje geven voor hij naar zijn werk ging.
Hartverzakking en jankbui holladiee
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij lachte me keihard uit, de klerelijer
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd topvintage jurk
*scheurt karton kapot*
Vanavondquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)t-floral-swing-dress
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, ok
Vandaag zou er iemand langskomen van een bedrijf dat geīnteresseerd is in een samenwerking. Ik wist alleen niet wie, hoe laat, wat precies de bedoeling was etc, dus ik wacht wel af.
Komt mijn baas ineens binnen met die man van dat bedrijf, of ik even mijn presentatie, die ik voor morgen voorbereid heb, ook aan hem kan laten zien zodat hij weet waar ik mee bezig ben en zodat hij kan kijken of hij interesse heeft in een samenwerking. Alleen gaat mijn presentatie niet echt over het project wat zij in gedachten hebben, maar goed, het idee van mijn baas was dat ik kon laten ziet dat ik kennis heb en zo.
Dus slideshow opgestart, ik begin te vertellen, en na 5 minuten word ik onderbroken met een 'thank you very much, this is enough'. Ik was echt pas net door mijn introductie heen en bij de eerste resultaten slide.. Hij gaf aan dat het praatje redelijk technisch was en dat hij wel snapte dat ik 'dingen wist'. En toen ging ie weg
En diegene die er nog bij was (van een andere afdeling van de TU), die stond erbij en kon nog net uitbrengen 'uh, ik leg het nog wel uit...'
En nu zit ik hierHeb ik hem nou weggejaagd en is het absoluut niet wat hij in gedachten heeft of heb ik hem in een paar minuten dusdanig overtuigd dat het helemaal goed zit (as if..). Pff, nog meer zorgen
Ik wil ooookkk!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, ok
Vandaag zou er iemand langskomen van een bedrijf dat geīnteresseerd is in een samenwerking. Ik wist alleen niet wie, hoe laat, wat precies de bedoeling was etc, dus ik wacht wel af.
Komt mijn baas ineens binnen met die man van dat bedrijf, of ik even mijn presentatie, die ik voor morgen voorbereid heb, ook aan hem kan laten zien zodat hij weet waar ik mee bezig ben en zodat hij kan kijken of hij interesse heeft in een samenwerking. Alleen gaat mijn presentatie niet echt over het project wat zij in gedachten hebben, maar goed, het idee van mijn baas was dat ik kon laten ziet dat ik kennis heb en zo.
Dus slideshow opgestart, ik begin te vertellen, en na 5 minuten word ik onderbroken met een 'thank you very much, this is enough'. Ik was echt pas net door mijn introductie heen en bij de eerste resultaten slide.. Hij gaf aan dat het praatje redelijk technisch was en dat hij wel snapte dat ik 'dingen wist'. En toen ging ie weg
En diegene die er nog bij was (van een andere afdeling van de TU), die stond erbij en kon nog net uitbrengen 'uh, ik leg het nog wel uit...'
En nu zit ik hierHeb ik hem nou weggejaagd en is het absoluut niet wat hij in gedachten heeft of heb ik hem in een paar minuten dusdanig overtuigd dat het helemaal goed zit (as if..). Pff, nog meer zorgen
Geen idee..quote:Op maandag 4 maart 2013 11:50 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Maar wie weet, misschien heb je hem gewoon echt overtuigd in die paar min?
Wat gemeen, echt zo'n typisch je weet heul niksquote:Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee..
Kwam mijn baas net nog tegen en die legde me ook wat meer uit van wat dat bedrijf nou precies wil (want dat was mij ook nog steeds niet duidelijk) en die dingen beheers ik gewoon goed, zowel vanuit mijn PhD alsook nog vanuit mijn afstuderen. Dus hij is nu weer ff daarheen en hopelijk hoor ik straks meer...
Het Engels van die man was ook niet geweldig dus wellicht lag daar een probleem. En hoe ik dan 'I can see that you know things' moet opvatten weet ik niet. Enerzijds kan het zijn 'allemaal heel leuk maar niet wat we zoeken'. Of het is gebrekkig Engels voor 'juist precies wat we zoeken'.
AARGH ik wil zekerheid!!!
Ik hoop echt heel erg vandaag...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat gemeen, echt zo'n typisch je weet heul niks![]()
Wanneer gaan deze mensen duidelijkheid geven?
OMG so prettyquote:Op maandag 4 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo groot hoor; valt bij mij net over de kniequote:Op maandag 4 maart 2013 11:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik wil ooookkk!
Ik ben wel kleiner dan de modellen, maar dat kan vast wel tochhh het staat dan nog steeds leuk tochh![]()
Misschien moet ik het toch maar gewoon doen dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo groot hoor; valt bij mij net over de knieIt's a pwettyyyyy !
misschien niet naar Cif appen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Je mogelijks gevonden derby naam enthousiast door appen naar cif![]()
![]()
Enkel een 'jup' terug krijgen.....
[ afbeelding ]
En goei busy spees gij stuudje gij![]()
quote:
nee preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja wellicht verwacht ik te veel mede-enthousiasme van een man
Die snapt dat toch niet. Zijn beste verzinsel was 'AMAI'... Ja... bedankt... that is just... great...
Ik heb nu even een beeld van hoe Cif zou kunnnen reageren... Met bijvoorbeeld: "ERMAGERD WAT EEN GOED IDEE LATEN WE VANAVOND UIT ETEN GAAN EN BATSEN OM HET TE VIEREN"quote:Op maandag 4 maart 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Je mogelijks gevonden derby naam enthousiast door appen naar cif![]()
![]()
Enkel een 'jup' terug krijgen.....
[ afbeelding ]
En goei busy spees gij stuudje gij![]()
Ook waarquote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu even een beeld van hoe Cif zou kunnnen reageren... Met bijvoorbeeld: "ERMAGERD WAT EEN GOED IDEE LATEN WE VANAVOND UIT ETEN GAAN EN BATSEN OM HET TE VIEREN"
![]()
Die reactie was wel garpiger dan dit geweestquote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook waarMAAR DAN NOG
HE HAS TO SHARE MAH HAPPEH
Verdamte mannen
Pahahah dat zeg ik ook vaak: Ja nu moet je even doen alsof je het interessant vindt; ok?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die reactie was wel garpiger dan dit geweest![]()
Toen ik naar Bataviastad was geweest had ik Fred van tevoren geīnstrueerd. "Als ik straks terugkom heb ik velen kleding die ik ga showen, dus dan moet jij net doen of je het heel boeiend vind" .
Heeft hij goed gedaan![]()
Ik zie bij jullie echt zo'n soort van 'relationship agreement' voor me, met allemaal afspraken en een uitgebreide handleiding voor ieders persoonlijkheid.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die reactie was wel garpiger dan dit geweest![]()
Toen ik naar Bataviastad was geweest had ik Fred van tevoren geīnstrueerd. "Als ik straks terugkom heb ik velen kleding die ik ga showen, dus dan moet jij net doen of je het heel boeiend vind" .
Heeft hij goed gedaan![]()
net als Sheldon en Leonardquote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n soort van 'relationship agreement' voor me, met allemaal afspraken en een uitgebreide handleiding voor ieders persoonlijkheid.
In drievoudquote:Op maandag 4 maart 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie bij jullie echt zo'n soort van 'relationship agreement' voor me, met allemaal afspraken en een uitgebreide handleiding voor ieders persoonlijkheid.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als Sheldon en Leonard
Maar dan met twee Sheldons
Exact. En een contract wat ze moeten tekenen!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als Sheldon en Leonard
Maar dan met twee Sheldons
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik wel tof vinden. Als hij dan iets irritants doet dat ik dan kan zeggen "vergeet je paragraaf 3 sectie 8 niet?"![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Even iets totaal anders: Nr 5 van Fred's cd is het mooist![]()
(Ja ik heb hem geluisterd ja)
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de cd wel meegenomen.
Ik besef me alleen zojuist waarom ik de CD nog niet beluisterd heb.
Ik heb namelijk geen CD-speler_!
oh ja, maar ik ga ook niet echt een uur met een koptelefoon op zitten naar een CD luisteren.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, maar ik ga ook niet echt een uur met een koptelefoon op zitten naar een CD luisteren.
Ik zal es pogen of de Playstation 'm af wil draaien
Spotify!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
HOE luister je normaal muziek dan?
Wat is dezen?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
http://borm.nl/borm/1/14/Een_knotsgek_bedrijf
quote:Slechts dit nog voor diegenen die niet mijn vriend waren en zich momenteel vermaken:
"Wie om een grafschrift lacht, die zal dat ooit berouwen,
Nu lacht men het mijne, straks lacht men om het jouwe"
lolwhatquote:Op maandag 4 maart 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
http://borm.nl/borm/1/14/Een_knotsgek_bedrijf
Zal zo luisterenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie nu dat mijn eigen favoriet van Fred niet op deze cd staat maar op 1 van zijn band-cd's
Ik kan wel even een youtube-link op de feestboek plaatsen, heb hem op youtube gezet
Baas kwam net nog even langs en bevestigde gelukkig dat ie blijkbaar al wel snel overtuigd wasquote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Afwachten Sandra (ja ik blijf je sandra noemen)
Ik denk dat het eerder was om te kijken of je wel de kennis had en zoiets is altijd wel snel duidelijk. Zo te horen; was ie algauw overtuigd; anders zou ie niet zeggen "I can see you know things"; maar eerder 'that's enough' en het daarbij laten.
Ik ga voor je duimen iig dat het wat wordtNiet om piekeren; daar heb je alleen jezelf mee
BYE BYE. nanana fool for you nananana ik ken de tekst niet nananaquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BYE BYE. nanana fool for you nananana ik ken de tekst niet nanana
Jupquote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BYE BYE. nanana fool for you nananana ik ken de tekst niet nanana
Lekker handig weerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Baas kwam net nog even langs en bevestigde gelukkig dat ie blijkbaar al wel snel overtuigd was
Maar uiteraard is ie hem wel net misgelopen en staat er nog steeds niks op papier en wederom 'hoor ik later meer'. Op dit moment staat er een afspraak voor aanstaande donderdag waarbij ze elkaar ergens in Duitsland treffen omdat ze daar dan allebei toevallig zijn en dan gaan ze geloof ik over getalletjes praten. En dan hoop ik dat ik eindelijk ook te horen krijg wat ze nou precies van mij willen, want dat is me nog steeds niet duidelijk
Ermahgerd HOE!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd misschien wil ik m'n minor wel aan de TU/e doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |