Hij heeft volgens mij nog 1 of andere award gekregen. Of nominatie ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had nog nooit van die film gehoord
Oh ja daar kijk ik ook al niet naarquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij nog 1 of andere award gekregen. Of nominatie ofzo.
El laberinto del fauno (2006) - IMDbquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is dat Pan?
En wat is de volledige titel zodat ik hem kan kopen?
Een zielig meisjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En zit er een zielig beest in?
Anders ga ik nooit zo snel janken
Zielige meisjes werken niet bij Schaar. Alleen zielige beestjesquote:
Deze wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fantasy, daar ga ik niet van huilen
Truestory.gifquote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zielige meisjes werken niet bij Schaar. Alleen zielige beestjes
Ik jank nooit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fantasy, daar ga ik niet van huilen
De special effects en het sfeertje alleen alquote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef Mss het volgende:
Gewoon kijken Schaar. Ook zonder janken is het de moeite waard!
Hehehehe, daar heb ik dan weer helemaal niks mee...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Truestory.gif![]()
Ik heb gejenkt bij Hachi
Ja maar jij houdt niet van dieren, dat maakt je bij voorbaat gevoelloos ende evilquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, daar heb ik dan weer helemaal niks mee...
En die titel klinkt teveel als hachee
Koos is m nu aan het 'kopen', ben benieuwd wat hij van Pan's vindt als hij m gaat kijken
Mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd. Wantz!
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htm
Doet 'ie niet wat je wil?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word boos van die kenseropdracht
Oh. Dat is niet zo fijn neequote:Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Leueuk!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd. Wantz!
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htm
Dat zei ze bij die andere post ook alquote:Op zondag 3 maart 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
GUESS WHO
Even if the China Glaze Hologlam nail polishes aren’t as holographic as the OMG nail polishes I am still looking forward to buy backups.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zei ze bij die andere post ook al.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg een pic van Debsterr haar douche
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Haat aan presentatie van dinsdag
Haat aan bijna baan kwijt zijn en straks niet meer uitkomen met de vaste lasten![]()
Ik hoop echt dat ik snel iets part time kan regelen want anders wordt dat nog wat
w00t?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Haat aan presentatie van dinsdag
Haat aan bijna baan kwijt zijn en straks niet meer uitkomen met de vaste lasten![]()
Ik hoop echt dat ik snel iets part time kan regelen want anders wordt dat nog wat
Was een tijdelijk contract van 4 jaar en die zijn nu bijna om.. Heb nog 2 maanden salaris en dan is het klaar.. En toen zijn we eens gaan rekenen en nu blijkt dat we mijn salaris niet bepaald kinnen missen want de vaste lasten (zonder boodschappen) zijn hoger dan B's salarisquote:Op zondag 3 maart 2013 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Bijna baan kwijt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |