Ik vind erotische chats wel leuk, het kan heel spannend zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
als je meer alcohol drinkt tijdens het uitgaan, hou je helemaal geen herinneringen over, en dan hoef je je dus niet bloot te stellen aan de onzekerheden van erotisch chatten.
Dat is niet zo vaak genoeg een striptease gehad een vrouw.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:09 schreef LittleLady het volgende:
Ach en dat erotisch chatten valt vaak tegen, de meesten zetten hun cam op plafon, deur of plant, of zitten zonder hun gezicht in beeld, kan maar zo zijn dat TS naar vrouwen kijkt die die in dagelijks leven geen blik waardig keurt.
Geen idee, ik ben een man en ik verkleed me soms als travestiet dat vind ik fijn. Maar ik zeg wel gewoon erbij dat ik een man ben.quote:
Ik bedoel: misschien zijn het wel vrouwen maar zijn ze onzeker?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een man en ik verkleed me soms als travestiet dat vind ik fijn. Maar ik zeg wel gewoon erbij dat ik een man ben.
Nee heel vaak niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: misschien zijn het wel vrouwen maar zijn ze onzeker?
Omdat 90% van de vrouwen zich laat zien op de sites. Maar deze zeggen gewoon geen cam te hebben ze kunnen ook hun hand laten zien om te bewijzen vrouw te zijn maar dat doen ze niet.quote:
Raarquote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Omdat 90% van de vrouwen zich laat zien op de sites. Maar deze zeggen gewoon geen cam te hebben ze kunnen ook hun hand laten zien om te bewijzen vrouw te zijn maar dat doen ze niet.
Ja ach ja...quote:
Wat is er dan mis mee met dit topic?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb genoeg gelezen hier. Ik kom nooit meer terug in dit topic.
Geopend door een hommoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee met dit topic?
Ja en heb je het gezicht gezien, want er zitten een paar die per ongeluk eens in beeld zijn gekomen, dat je denkt aahhh welk trein ongeluk heb jij overleefd en die al sinds 1940 niet meer bij de tandarts zijn geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is niet zo vaak genoeg een striptease gehad een vrouw.
Als het body nice is, maakt het niet uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja en heb je het gezicht gezien, want er zitten een paar die per ongeluk eens in beeld zijn gekomen, dat je denkt aahhh welk trein ongeluk heb jij overleefd en die al sinds 1940 niet meer bij de tandarts zijn geweest.
Ach dan moet je ook niet klagen dater mannen met vrouwen profielen zitten die op jou lopen te geilen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Als het body nice is, maakt het niet uit.
Jij vindt dat hetzelfde?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ach dan moet je ook niet klagen dater mannen met vrouwen profielen zitten die op jou lopen te geilen.
Tja ik zit ook wel eens op die chats mij maakt het niet uit of vrouwen kijken ja of te nee, pas als ze zich aso gaan gedragen dan blokkeer ik ze, maar zolang het bij kijken is, nou laat lekker gaan.quote:
Heb je zo'n rotkop dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja ik zit ook wel eens op die chats mij maakt het niet uit of vrouwen kijken ja of te nee, pas als ze zich aso gaan gedragen dan blokkeer ik ze, maar zolang het bij kijken is, nou laat lekker gaan.
Eens samen chatten? Gewoon vrijblijvend?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja ik zit ook wel eens op die chats mij maakt het niet uit of vrouwen kijken ja of te nee, pas als ze zich aso gaan gedragen dan blokkeer ik ze, maar zolang het bij kijken is, nou laat lekker gaan.
Nee kreeg van de week nog te horen dat ik een lief gezichtje had gekregen nu ik mijn haar weer iets donkerder heb geverfd, zit er meestal onder werktijd dan heb ik iets te lezen tijdens het bellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |