Is dat rullevant dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:41 schreef Platina het volgende:
Ligt eraan of je in het buitenland wilt gaan werken.
Een vriend van me heeft dat gedaan en is nu politie-agent in Australiëquote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef djella het volgende:
Ik ga aankomend jaar aan een hbo beginnen, en zit te twijfelen aan deze opleiding heb ook al contact gehad met studenten maar die kunnen/willen de volgende vraag niet beantwoorden:
Zijn er na deze studie een klein beetje kansen op een baan en dan vooral: zijn er ook banen die gevonden kunnen worden zonder dat je er vrijwilliger wordt.
Ik denk niet dat vele mensen kennis beschikken over deze opleiding maar als nog hoop ik op reacties Miss mensen die er mee bezig zijn/gedaan hebben.
Alvast bedankttttttt
Ik ben erg benieuwd of je deze opleiding doorgezet hebt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef djella het volgende:
haha hmm.. nouja politie agent zou ik iniedergeval nooit worden haha, maar het was toevallig geen dierenpolitie?
maar je geeft hier inderdaad mee aan dat er niet altijd banen zijn in deze sector.. maar juist in het buitenland is de kans op een baan op niveau vele male groter plus in australie is er zat wildlife lijkt me..
het lijkt me echt een geweldige opleiding alleen jammer van het toekomstperspectief
Beheren van dierenpopulaties in natuurparken bijvoorbeeld of beheren van dieren in een dierentuin. Paardenmanagement voor de paarden meisjesquote:Op donderdag 16 april 2015 14:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wtf is "diermanagement"wat een nonsens
In het buitenland is meer werk. maar mijn vraag of je bereid was om in het buitenland te gaan werken was irrelevqnt volgens jou. Werkelijk waarquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef djella het volgende:
haha hmm.. nouja politie agent zou ik iniedergeval nooit worden haha, maar het was toevallig geen dierenpolitie?
maar je geeft hier inderdaad mee aan dat er niet altijd banen zijn in deze sector.. maar juist in het buitenland is de kans op een baan op niveau vele male groter plus in australie is er zat wildlife lijkt me..
het lijkt me echt een geweldige opleiding alleen jammer van het toekomstperspectief
Lijkt me zelfs vrij essentieel dat je bereid bent in het buitenland te werken.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:35 schreef Platina het volgende:
[..]
In het buitenland is meer werk. maar mijn vraag of je bereid was om in het buitenland te gaan werken was irrelevqnt volgens jou. Werkelijk waar
Anders bump je even een topic van 2 jaar geledenquote:Op donderdag 16 april 2015 14:23 schreef KaiN het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of je deze opleiding doorgezet hebt?
Ben zelf nu aan het kijken om dit te gaan doen. Ik ben alleen wel oud voor deze opleiding. Een andere optie is Natuur en Bosbeheer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |