SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik krijg altijd jeuk aan m'n ballen van die vent.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind het een kutbrowser vanwege de interface. Enige reden. Technisch is het een goed ding, ik kan er gewoon niet meer overweg.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.![]()
Leuk hé. Wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k![]()
Dan is het geen SOA.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk aan m'n ballen van die vent.![]()
Nee, maar laten we wel ontopic blijven.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mooi
Weet je wat je al een beetje wil gaan doen?![]()
Kom op nek.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Jouw korfbalchicks zijn wel ontopic, want daar is het makkelijk scorenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar laten we wel ontopic blijven.![]()
![]()
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.![]()
Die dingen worden wss geblokkeerd vanwege veiligheidquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.6 nog wel eens af en toe. Om een of andere reden kan je daar dingen mee, die andere browsers blokkeren.![]()
![]()
a422 niet kennenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
Dacht dat Ajacied422 een newby was met z'n o zo fantastische posts, heeft ie er meer dan 100k![]()
![]()
waarvan driekwart OP.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef Kerol het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wordt de NEC omgedraaid straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |