Die vond ik dus juist wel leuk omdat ie lekker traag was en apartquote:Op maandag 11 maart 2013 09:42 schreef JDx het volgende:
Seeking a friend for the end of the world
Van mij mocht dat end wel aan het begin van de film komen, wat een boring crap.
4,5.
Director: Tony Scottquote:Amerikaanse ex-soldaat John Creasy leeft in Mexico. Een oude vriend vraagt hem als bodyguard te fungeren voor de jonge Pita Balletto, om haar zo te beschermen voor de vele ontvoeringen in de Mexicaanse hoofdstad. De aanvankelijk moeizame relatie tussen de twee verandert in een hechte band. Dan gebeurt toch waar iedereen bang voor is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2013 13:11:24 ]
The Next Three Days (2010)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:56 schreef dumble het volgende:
Pour elle
[ afbeelding ]
De film gaat over een middelbare school leraar die zijn vrouw uit de gevangenis gaat breken nadat ze ten onrechte veroordeeld wordt voor moord op haar baas.
Zeer spannend, goed geacteerd. Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug ook een Amerikaanse verfilming heb gezien van deze film, maar dat is het dan ook, ofwel die Amerikaanse verfilming heeft niet zoveel indruk achter gelaten. Deze wel! Aanrader dus!
Op IMDB een 7.1,
Mijn punt een 8
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
TBS
Spannende thriller! De film begint vlot... en houd de vaart er de hele film lekker in... Tijdens de film leer je de personages kennen (dus geen lange saaie praatstukken!). Ook het acteerwerk is erg goed (zeker voor ned. begrippen!).
En ondanks je halverwege de film al aanvoelt hoe het afgaatlopen/hoe het in elkaar zit is dat geen negatief punt bij deze film, vanwege de lekkere vaart.. continue spanning en alsnog de vraag van hoe en waar...
Het enige echte nadeel van deze film vind ik de laatste 10 min... dan komt er echt even een zeer cliche momentde enigste Nederlandse film die ik echt goed vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat was even een minpunt
voorderest prima film en zeker 1 van de betere nederlandse films....
Ik had de film een DIKKE 8 willen geven.. maar vanwege het cliche aan het einde geef ik hem nu een 7.5
..///
Kijk dan ook eens Simon en Dennis P., nog 2 toppers van Neerlands bodem...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef wipes66 het volgende:
[..]
de enigste Nederlandse film die ik echt goed vind.
hoe vond jij het einde?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef wipes66 het volgende:
[..]
de enigste Nederlandse film die ik echt goed vind.
Ik vond The Next Three Days juist beterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:56 schreef dumble het volgende:
Pour elle
[ afbeelding ]
De film gaat over een middelbare school leraar die zijn vrouw uit de gevangenis gaat breken nadat ze ten onrechte veroordeeld wordt voor moord op haar baas.
Zeer spannend, goed geacteerd. Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug ook een Amerikaanse verfilming heb gezien van deze film, maar dat is het dan ook, ofwel die Amerikaanse verfilming heeft niet zoveel indruk achter gelaten. Deze wel! Aanrader dus!
Op IMDB een 7.1,
Mijn punt een 8
Waarom geef je de film een 7? Want dat is nou juist het boeiende, niet een filmbeschrijving.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef jcdragon het volgende:
Wreck-It Ralph
[ afbeelding ]
Typische Disneytekenfilm over een bad guy van een videospel, die het zat is om de bad guy te zijn. Hij verlaat zijn videogame om ergens anders de held te spelen...
Met referenties naar old school games.
Wreck-It Ralph (2012) - IMDb
IMDB beoordeling: 7.9
Mijn beoordeling: 7.0
Het is een typische Disneytekenfilm. Dus lekker luchtig, af en toe grapjes. Er moeten dingen overwonnen worden en dan uiteindelijk tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom geef je de film een 7? Want dat is nou juist het boeiende, niet een filmbeschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Referenties naar andere games zijn wel leuk.
Een 7 betekent aan te raden om te kijken.
Hier heb je ook nog een trailer:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Man on Fire krijgt een dikke 9 van mij. Enige puntje van kritiek is inderdaad de 'shaky-cam'.quote:
simon ken ik niet wat voor film is dat??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens Simon en Dennis P., nog 2 toppers van Neerlands bodem...
Wikipediaquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef casper019 het volgende:
[..]
simon ken ik niet wat voor film is dat??
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
is het een beetje actie of alleen een praatfilm enzo?
Het is in ieder geval een echte aanrader.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
hardste actie ooit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
ik had een hele andere uitkomst verwacht, dus op dat punt geen kritiekquote:
gisteren gezien en inderdaad een topfilm. ik vond dat 'drukke' beeld overigens helemaal niet storend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 06:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Man on Fire krijgt een dikke 9 van mij. Enige puntje van kritiek is inderdaad de 'shaky-cam'.
Mocht je ooit in Mexico City zijn geweest, is het helemaal een topfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |