Oh ja?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte acteur. Ik word trouwens wel bozer dan dat
Ragboerquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb de helft van die film gemist omdat ik ragboer moest wegbrengen naar het station
ragboerquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb de helft van die film gemist omdat ik ragboer moest wegbrengen naar het station
het is een username stuquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
Wtf is dat nou voor een naam? Hey ragboer, eten
Ik noem hem gewoon bij zijn echte naam toen ik hem vroeg om te komen eten hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
Wtf is dat nou voor een naam? Hey ragboer, eten
Ik baal soms wel van mezelf eigenlijk. Ik kan echt ontploffen en dan herken je me echt niet hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Als Stuart boos op je is denk ik niet dat je het overleeft
romantischquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goed
heb voor hem gekookt en shit
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
romantisch
Vandaar dat je swag kleding koopt, speciaal voor hem![]()
Zullen we samen een film makenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik baal soms wel van mezelf eigenlijk. Ik kan echt ontploffen en dan herken je me echt niet hoor
Ik kan trouwens op acting class altijd wel goed de rol van een boos iemand spelen
Dat zou ik weigerenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon bij zijn echte naam toen ik hem vroeg om te komen eten hoor
quote:
ik noem hem of bij zijn echte naam of kabouterquote:Op zondag 3 maart 2013 02:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik weigeren
Ik zou hem altijd ragboer blijven noemen. Overal
Stuquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |