In dit geval dragen wat langere benen bij aan een zelfverzekerde houding. Ik denk dat ik na de operatie gewoon tevreden ben, en dat ik het hoofdstuk wat betreft onzekerheid kan afsluiten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan nog, een zelfverzekerde houding zal iemand meer sieren dan een onzekere chica met een boobjob of iemand met een obsessie voor langere benen.
En dan kun je verder met het volgende hoofdstuk...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
In dit geval dragen wat langere benen bij aan een zelfverzekerde houding. Ik denk dat ik na de operatie gewoon tevreden ben, en dat ik het hoofdstuk wat betreft onzekerheid kan afsluiten.
Zo dachten ze allemaal voor hun eerste operatie...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
In dit geval dragen wat langere benen bij aan een zelfverzekerde houding. Ik denk dat ik na de operatie gewoon tevreden ben, en dat ik het hoofdstuk wat betreft onzekerheid kan afsluiten.
En dan bleek zo'n cosmetische ingreep toch niet de oplossing voor het innerlijke probleem. De onzekerheid bleef, evenals de bijbehorende uitstraling. Ook met een paar nietszeggende centimeters erbij.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
Zo dachten ze allemaal voor hun eerste operatie...
En een paar jaar later ben je niet meer te redden....quote:Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zo dachten ze allemaal voor hun eerste operatie...
Aan je uiterlijk werken voor jezelf.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:48 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS Doe je het puur voor jezelf dan zie ik geen bezwaar dat je het doet.
Als je het doet om een vrouw te krijgen of voor zelfvertrouwen dan ben je fout bezig in mijn beleving.
Wat is dan het volgende een nieuwe neus? Een stevigere kaaklijn, smallere heupen, etc.
Voor je het weet ben je een soort Michael Jackson misbaksel.
Je bent wie je bent dus heb er vrede mee dan straal je vanzelf zelfvertrouwen uit en kan je bijna iedere vrouw krijgen. Of je lelijk bent of klein vrouwen vallen op zelfvertrouwen (en geld).
My 2cents je hoeft er niks mee te doen. Suc6!
En voor een ander doen is wel te rechtvaardigenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk werken voor jezelf.Wat een onzin is dat altijd.
Heeft je hele familie en andere kennissen van jou een geheimhoudingsverplichting moeten ondertekenen?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
http://www.tno.nl/content(...)laag3=69&item_id=830
[..]
Wat denk je, dat ik dat ooit tegen iemand zeg ofzo
Misschien komen we wel eens elkaar tegen in real life, en maak ik veel indruk op je
Succes ermee dan... onthoud dan wel dat een paar extra centimeters niet je wereldbeeld doet veranderen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |