abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123559774
Leuke avond hoor zo een kringverjaardag. Kaas, worst, goedkoop pils.. maar geen gesprekspartners waar ik mee kan lachen. Laat staan praten.

Ze waren aan het lachen om dingen waar ik de humor niet van inzag. "Vind je het niet leuk wat Joop nu allemaal verteld?" Vroegen ze aan mij... Mijn antwoord was uiteraard "Nee"

Waarom niet? Nou, omdat die verlopen drankkop van die kerel mij de neus uitkomt en de hele avond al onzin loopt te verkondigen. Hij zit letterlijk tegen Korsakov aan te hikken.

*Stilte*

Ik pak gauw nog maar een paar stukjes kaas en begeef mij naar de achtertuin met een pot bier en draai aldaar een shaggie.

Kom terug en weer waren ze over de hoge heren in Den Haag aan het klagen. Ik maakte er maar een eind aan en besloot na een kort "Doei. Ik ga" mijn wagen aan te trappen en naar huis te gaan.

Krijg ik later een SMS van de gastheer dat hij ernstig twijfelt over mijn sociale capaciteiten en dat hij het niet leuk vond dat ik zijn oom uitmaakte voor onzin uitkramende alcoholist.

Mijn les van vanavond was dus. Hoe dom de rest van de visite ook is.. als het familie is van de jarige heb je gewoon je bek dicht te houden :')
It was a business doing pleasure with you.
  zondag 3 maart 2013 @ 01:19:27 #2
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_123559838
Kringverjaardagen bezoeken :') Wat de fuck bezielt je?
pi_123559885
Ga gewoon niet naar verjaardagen man, alleen kerst is nog erger.
pi_123559896
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Een restant van gevoeligheid voor groepsdruk en het willen voldoen aan bepaalde sociale "verplichtingen"

Ik dacht, ik probeer het nog maar eens een keertje. Maar het wil niet echt vlotten.
pi_123559918
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dit, dan vraag je er gewoon om :{w
-XOXO-
pi_123559943
Je bent gewoon niet meer welkom op een kringverjaardag :')
pi_123559966
Kringverjaardagen gaan bezoeken is al triest.

Maar als je dan een kringverjaardag gaat bezoeken, en ook nog eens als een autist gaat doen dan is dat dubbelop. :') :')
pi_123559968
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:22 schreef Smack10 het volgende:
Je bent gewoon niet meer welkom op een kringverjaardag :')
Dat heb ik dan mooi geregeld toch?
pi_123559983
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Dat heb ik dan mooi geregeld toch?
Ja, maar hoe is natuurlijk wel autistwaardig :P
pi_123559992
je klinkt als een interessant sociaal persoon die over alles mee kan praten
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_123559993
Een smsje achteraf krijgen ik bedoel wtf
pi_123559994
Nu je het over blokjes kaas heb, ik heb er nog wat in de koelkast leggen, neem er een paar
pi_123560021
TS is sociaal contactgestoord :')
pi_123560042
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja, maar hoe is natuurlijk wel autistwaardig :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
je klinkt als een interessant sociaal persoon die over alles mee kan praten
Het liefst zeg ik gewoon helemaal niks. Ik prefereer 1 op 1 gesprekken. Niet die gesprekken waarbij men kruislings door elkaar heen loopt te tetteren, waarbij het dan ook nog eens nergens over gaat :')
pi_123560063
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:25 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

[..]

Het liefst zeg ik gewoon helemaal niks. Ik prefereer 1 op 1 gesprekken. Niet die gesprekken waarbij de kruislings door elkaar heen loopt te tetteren, waarbij het dan ook nog eens nergens over gaat :')
Ik kijk altijd of er gescheiden vrouwen zijn die dan altijd teveel drinken.

Daar even mee gaan roken en "flirten".

Yeah buddy :Y
pi_123560065
Hoezo kan je niet mee zeiken over de politieke zakkenvullers enz

Dat is toch leuk man whaha
pi_123560083
mwah smack... lekker met je tante neuken
pi_123560103
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:26 schreef arjan1212 het volgende:
mwah smack... lekker met je tante neuken
Nee, niet tante :')
pi_123560127
je geile nichtjes dan
pi_123560145
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:28 schreef arjan1212 het volgende:
je geile nichtjes dan
Heb niet zoveel familie in Nederland.
  zondag 3 maart 2013 @ 01:30:37 #21
397336 Speedo-drager
Optimus prime R.I.P.
pi_123560197
h/erkenbeaard.
Do not grieve, soon I shall be one with the matrix
pi_123560209
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik kijk altijd of er gescheiden vrouwen zijn die dan altijd teveel drinken.

Daar even mee gaan roken en "flirten".

Yeah buddy :Y
Die waren er niet. Er was 1 vrijgezelle dame die binnen 15 minuten weer weg was. Zij had wel de waardigheid weten te bewaren door een kutsmoes te verzinnen. Ze zat gevangen tussen 2 tantes die het hadden over sexuele voorlichting aan hun kinderen. Ging dus ook helemaal nergens over.

Het bekende "lekker gekke" stelletje was er ook die zo van "Kijk ons eens lekker klef doen en sexuele innuendo tentoonspreiden"

Laatste keer wat mij betreft.
pi_123560250
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Die waren er niet. Er was 1 vrijgezelle dame die binnen 15 minuten weer weg was. Zij had wel de waardigheid weten te bewaren door een kutsmoes te verzinnen. Ze zat gevangen tussen 2 tantes die het hadden over sexuele voorlichting aan hun kinderen. Ging dus ook helemaal nergens over.

Het bekende "lekker gekke" stelletje was er ook die zo van "Kijk ons eens lekker klef doen en sexuele innuendo tentoonspreiden"

Laatste keer wat mij betreft.
Wat ga je dan ook?
pi_123560357
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat ga je dan ook?
Ik wil nog een beetje feeling houden met de mensen om mij heen. Beetje op de hoogte blijven van het e.e.a.

Als het aan mij ligt blijf ik lekker thuis in het weekend. Bier zuipen, films kijken, gamen en peuken roken.

Soms heb ik het gevoel dat ik niks te melden heb of anderen mij niets te melden hebben. Ik wil daar nog niet 100% aan toegeven. Daarom ga ik zo af en toe toch maar eens naar een kringverjaardag :D

Maar ik heb het idee dat ik daar niet veel beter van zal worden en gewoon maar eens kenbaar moet maken dat men niks aan mij heeft als het op gezelligheid en dom ouwehoeren aankomt.
pi_123560415
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:35 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Ik wil nog een beetje feeling houden met de mensen om mij heen. Beetje op de hoogte blijven van het e.e.a.

Als het aan mij ligt blijf ik lekker thuis in het weekend. Bier zuipen, films kijken, gamen en peuken roken.

Soms heb ik het gevoel dat ik niks te melden heb of anderen mij niets te melden hebben. Ik wil daar nog niet 100% aan toegeven. Daarom ga ik zo af en toe toch maar eens naar een kringverjaardag :D

Maar ik heb het idee dat ik daar niet veel beter van zal worden en gewoon maar eens kenbaar moet maken dat men niks aan mij heeft als het op gezelligheid en dom ouwehoeren aankomt.
Hoe oud ben je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')