Een restant van gevoeligheid voor groepsdruk en het willen voldoen aan bepaalde sociale "verplichtingen"quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Kringverjaardagen bezoekenWat de fuck bezielt je?
Dit, dan vraag je er gewoon omquote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Kringverjaardagen bezoekenWat de fuck bezielt je?
Dat heb ik dan mooi geregeld toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:22 schreef Smack10 het volgende:
Je bent gewoon niet meer welkom op een kringverjaardag
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is natuurlijk wel autistwaardig
Het liefst zeg ik gewoon helemaal niks. Ik prefereer 1 op 1 gesprekken. Niet die gesprekken waarbij men kruislings door elkaar heen loopt te tetteren, waarbij het dan ook nog eens nergens over gaatquote:Op zondag 3 maart 2013 01:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
je klinkt als een interessant sociaal persoon die over alles mee kan praten
Ik kijk altijd of er gescheiden vrouwen zijn die dan altijd teveel drinken.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:25 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
[..]
Het liefst zeg ik gewoon helemaal niks. Ik prefereer 1 op 1 gesprekken. Niet die gesprekken waarbij de kruislings door elkaar heen loopt te tetteren, waarbij het dan ook nog eens nergens over gaat
Nee, niet tantequote:Op zondag 3 maart 2013 01:26 schreef arjan1212 het volgende:
mwah smack... lekker met je tante neuken
Die waren er niet. Er was 1 vrijgezelle dame die binnen 15 minuten weer weg was. Zij had wel de waardigheid weten te bewaren door een kutsmoes te verzinnen. Ze zat gevangen tussen 2 tantes die het hadden over sexuele voorlichting aan hun kinderen. Ging dus ook helemaal nergens over.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of er gescheiden vrouwen zijn die dan altijd teveel drinken.
Daar even mee gaan roken en "flirten".
Yeah buddy
Wat ga je dan ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Die waren er niet. Er was 1 vrijgezelle dame die binnen 15 minuten weer weg was. Zij had wel de waardigheid weten te bewaren door een kutsmoes te verzinnen. Ze zat gevangen tussen 2 tantes die het hadden over sexuele voorlichting aan hun kinderen. Ging dus ook helemaal nergens over.
Het bekende "lekker gekke" stelletje was er ook die zo van "Kijk ons eens lekker klef doen en sexuele innuendo tentoonspreiden"
Laatste keer wat mij betreft.
Ik wil nog een beetje feeling houden met de mensen om mij heen. Beetje op de hoogte blijven van het e.e.a.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:35 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik wil nog een beetje feeling houden met de mensen om mij heen. Beetje op de hoogte blijven van het e.e.a.
Als het aan mij ligt blijf ik lekker thuis in het weekend. Bier zuipen, films kijken, gamen en peuken roken.
Soms heb ik het gevoel dat ik niks te melden heb of anderen mij niets te melden hebben. Ik wil daar nog niet 100% aan toegeven. Daarom ga ik zo af en toe toch maar eens naar een kringverjaardag![]()
Maar ik heb het idee dat ik daar niet veel beter van zal worden en gewoon maar eens kenbaar moet maken dat men niks aan mij heeft als het op gezelligheid en dom ouwehoeren aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |