Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef LethalNinja het volgende:
hier werd op de middelbare school voor gewaarschuwd bij biologie..
jupz, 2de klas ofzo van 't VWO iets van "en ohja voor de jongens, doe je geslachtsdeel niet in een stofzuiger, dat betekent een enkeltje naar het ziekenhuis om hem weer los te krijgen"quote:
Hmm... die les heb ik dan weer nooit gehad. Alleen zo'n proefpakketje met tampons en maandverband en condooms enzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
jupz, 2de klas ofzo van 't VWO iets van "en ohja voor de jongens, doe je geslachtsdeel niet in een stofzuiger, dat betekent een enkeltje naar het ziekenhuis om hem weer los te krijgen"
Jup je zou hem wel kunnen breken als je niet erg handig benquote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe kan je eigenlijk vast komen te zitten? Toch gewoon de stofzuiger uitzetten en er uit halen?
Gewoon de stofzuiger uitzetten en eruit trekken kan je natuurlijk niet zonder een dokter.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
jupz, 2de klas ofzo van 't VWO iets van "en ohja voor de jongens, doe je geslachtsdeel niet in een stofzuiger, dat betekent een enkeltje naar het ziekenhuis om hem weer los te krijgen"
Tuurlijk kan dat ook geschikt voor de tepels en de anus.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
zou je een stofzuiger ook als een soort van clitpomp kunnen gebruiken dan?
Het is dat die Miele van mij er zo goor uitziet, anders had ik het misschien wel geprobeerd, met aan zekerheid grenzende onwaarschijnlijkheid overigens.
TS heeft het verhaal enigszins aangepast. Hij vergeet even te vermelden dat hij degene was die zich door de stofzuiger liet bevredigen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moest laatst met een huisgenote van mij naar de eerste hulp omdat ze van de trap af donderde en dacht iets gebroken te hebben. Dus ik zo naar die balie toe om me te melden, staat er een man voor me die beweerde dat hij naakt aan het stofzuigen was en ten val kwam en met zijn geslachtsdeel in de stofzuiger belandde
wat bezielt die mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |