SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen vroeg met de Alfa club ja. De drankvoorraad hier zal niet zo snel droog geraken en ik woon boven een kroeg, dus zolang die open is, is mijn drankvoorraad nagenoeg oneindig.quote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik ben te aardig voor m'n broertje
Heb je nog steeds een alfa?quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/1941603/1/25#123555712]zaterdag 2 maart 2013 23:28[/url] schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen vroeg met de Alfa club ja. De drankvoorraad hier zal niet zo snel droog geraken en ik woon boven een kroeg, dus zolang die open is, is mijn drankvoorraad nagenoeg oneindig.
Ik rijd nu een Lancia, maar hoop snel de switch te kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een alfa?
En je woonde in Hilversum nu toch?
Niet? We waren 'toevallig' in hetzelfde uitgaansgebied.. hij is kut eraan, ik zeg.. oh dan gaan we wel naar huis. Doos dat ik ben..quote:
stop em in een taxi, zeg de chauffeur waar die heen moet, geef em wat geld en ga verderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet? We waren 'toevallig' in hetzelfde uitgaansgebied.. hij is kut eraan, ik zeg.. oh dan gaan we wel naar huis. Doos dat ik ben..
Ja maar ik maak me weer teveel zorgen dan enzo..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stop em in een taxi, zeg de chauffeur waar die heen moet, geef em wat geld en ga verder
Ik voel me zo dom nu ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Je broer bemoederen. Het is een vent, die kan wel voor zichzelf zorgen.
Dat dus, lijkt me ook echt heel irritant, twee moeders hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Je broer bemoederen. Het is een vent, die kan wel voor zichzelf zorgen.
Hoe oud is die? En jij?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me zo dom nu ook
Maar m'n broertje![]()
![]()
20 en 22quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, lijkt me ook echt heel irritant, twee moeders hebben
[..]
Hoe oud is die? En jij?
Inderdaad, grote stoere mannenpraat maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze zelf maar wat blij als er iemand voor ze zorgt, en zullen ze gewoon hetzelfde doen als jijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |