Mij viel het niet op hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Viel je dat net niet op bij de opstellingen?
lek, te zacht, te hard, niet rond, vies, onzichtbaar..quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lek, te zacht, te hard, niet rond, vies, onzichtbaar..
Ajax speelde gisteren al.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ajax heeft gewonnen, geen leedvermaak
was wat makkelie afgehandeld jaquote:
Steve is er niks bijquote:Op zondag 3 maart 2013 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
als wij onze wedstrijden winnen worden we 1e of 2e, wat een teksten.
hilarisch.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO Den Haag... ik denk dat de wedstrijd pas rond de 65e minuut opengebroken wordt.
Hihahoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO Den Haag... ik denk dat de wedstrijd pas rond de 65e minuut opengebroken wordt.
Ga je dit nou elke week doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie PI keuze.quote:
Blijkbaar hè.quote:
Ex PSVquote:
Is echt zelden uitverkocht.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef Rickazio het volgende:
Heb je een nieuw stadion, is die alsnog sfeerloos van binnen.....
Lijkt het fietstas stadion welquote:
Zo'n gracht met trappen ervoor maakt het alleen al sfeerloos, of in ieder geval een behoorlijke bijdragequote:
welke?quote:
quote:
Die zit niet in voetbalfans, dat is een incorrecte bewering.quote:
Oja diequote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Paxcon het volgende:
Was dat die gast die zo'n jurkje aan die vrouwenspeler van ADO geven?
Hahaha ja zo treurig allemaalquote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Paxcon het volgende:
Was dat die gast die zo'n jurkje aan die vrouwenspeler van ADO geven?
Hij stond aan de rechterkant op het formuliertje he?quote:
mooie kool voor de juupquote:Op zondag 3 maart 2013 19:25 schreef Rickazio het volgende:
dit is een klein jupiler league onderdeel
en de goalquote:
tikkeltje geluk heeft die Demouge altijd maar tegen 1 club in het seizoenquote:
waren er nog redelijk wat dit keerquote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest voor de supporters die 350km moesten reizen
gepasseerdquote:Op zondag 3 maart 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
matige keeper die van Grun. Waar is Luciano?
Die is toch veel beter man. Liet nooit balletjes door z'n handen glippen en kwam nooit als een dweil uit.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch veel beter man. Liet nooit balletjes door z'n handen glippen en kwam nooit als een dweil uit.
topkeepertjequote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch veel beter man. Liet nooit balletjes door z'n handen glippen en kwam nooit als een dweil uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |