Dat was vroegâh humorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Vreselijk... En die hele familie dan gezellig meeswingen aan de rand van het zwembad en oom Cor die er haast in flikkert. Hou op schei uit
De soep is wel legendarisch. Vooral het muziekje als je erin flikkertquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
Maar een bruidspaar zoals zij
Zie je eenmaal in je leven
En daar lalalalala
Het had vroeger moeten blijven, sommige zaken moet je gewoon in vrede laten rustenquote:
Ik vind het stom. Doe mij dan maar een ADHD'erquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De soep is wel legendarisch. Vooral het muziekje als je erin flikkert
Dat geldt voor (bijna) alles wat ze 'afstoffen'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Het had vroeger moeten blijven, sommige zaken moet je gewoon in vrede laten rusten
moet je ff uitzending gemist checkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het stom. Doe mij dan maar een ADHD'er
Ook nooit tekenfilms gaan kijken die je in de jaren '80 tof vond, dat werkt gewoon niet meer...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt voor (bijna) alles wat ze 'afstoffen'
Komende week weer werken, nog handigerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
moet je ff uitzending gemist checken
Die behoeftes heb ik ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nooit tekenfilms gaan kijken die je in de jaren '80 tof vond, dat werkt gewoon niet meer...
ik wilde niet zo matig zijn om dat voor te stellenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Komende week weer werken, nog handiger
Ik had dat wel, Ovide leek me wel weer eens leuk om te kijken. Viel waanzinnig tegenquote:
Och, het werken met die jongens vind ik waanzinnig tof, de papierwinkel maakt het bij vlagen vervelend. Verder hou ik van m'n werkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik wilde niet zo matig zijn om dat voor te stellen
Da's van na mijn tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had dat wel, Ovide leek me wel weer eens leuk om te kijken. Viel waanzinnig tegen
Ik keek Fun Factory, en de DJ Kat showquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, welke tekenfilms je dan wel volgde
Was dat niet op Sky Channel ("reaching out to youououou") met Linda de Mol?quote:
Uhuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was dat niet op Sky Channel ("reaching out to youououou") met Linda de Mol?
Kan ik me héél vaag iets van herinneren, toen was ik nog een jonkiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Zaterdag én zondag Fun Factory, en later kwam daar doordeweeks DJ Kat bij
Ben je nog steeds wel een beetje hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me héél vaag iets van herinneren, toen was ik nog een jonkie
Het zegt me zo niets meer...quote:
Meestal niet, maar dat maakt niets uitquote:
Zelfs die nieuwe ken ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef D. het volgende:
Van DJ Kat kan ik niets terugvinden trouwens
Alleen van de 'nieuwere' versies, maar die tellen niet
Ja, dat helpt ook niet echt om de feeststemming te verhogenquote:
Om 00:00 komt er een nieuw muziekprogramma op nederland drie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
Ik heb Sander maar een aan geslingerd, de tv is geen kut meer aan
Ik las het op Twitter, maar over het algemeen heb ik toch geen rust in m'n gat om eens uitgebreid tv te gaan kijken. Dan ga ik na een kwartier al wat anders zitten doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Om 00:00 komt er een nieuw muziekprogramma op nederland drie.
doe mij dj poes maar lolroflquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef D. het volgende:
Van DJ Kat kan ik niets terugvinden trouwens
Alleen van de 'nieuwere' versies, maar die tellen niet
Nee echt??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
Ik moet godverdegloeiende ook gewoon niet meer buiten dit topic posten, je wordt gehosseld waar je bij staat...
Oh, dit is nog niks... Het kan nog een factor 1000 ergerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een wanhopige users heb je toch
Och, het valt me dit keer nog mee. Daarom blijf ik ook graag in dit topic, mijn comfortzonequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme Noeseltje, ik trek je wel de fok beerput in he in een ander subforum
Vieze vuile stookrat dat je er bent!!quote:
Mijn excuses daarvoor, ik zal het nooit meer doenquote:
nee the mist niet minthyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn excuses daarvoor, ik zal het nooit meer doen
tsjaquote:Op zondag 3 maart 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat begreep ik, ik heb dan ook geen kuteinde
Braaf dat je hem niet inkopt, je leert het nog welquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel een requestje van Roel zijn geweest
Bij Live Request?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:09 schreef Elusive het volgende:
ohhh legendarische beelden, peppers op de uitmarkteindelijk in fatsoenlijke kwaliteit
aangekondigd door Astrid Joostenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:09 schreef Elusive het volgende:
ohhh legendarische beelden, peppers op de uitmarkteindelijk in fatsoenlijke kwaliteit
Ongetwijfeldquote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
Het zal ongetwijfeld over je poezebeest gaan!
Of je bent met Cee aan het daten. Zou ook leuk zijn, de Dee komt namelijk na de Cee, ik vind het sfeervolquote:
Het wordt steeds verwarrender hier, ik schenk er nog maar eentje inquote:Op zondag 3 maart 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Of je bent met Cee aan het daten. Zou ook leuk zijn, de Dee komt namelijk na de Cee, ik vind het sfeervol
Zo verwarrend hoeft het allemaal niet te zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het wordt steeds verwarrender hier, ik schenk er nog maar eentje in
Dat kun jij wel zeggen ja, maar jij hebt er voor doorgeleerdquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo verwarrend hoeft het allemaal niet te zijn
Dat wil allerminst zeggen dat ik de wijsheid in pacht hebquote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zeggen ja, maar jij hebt er voor doorgeleerd
*toegeeftquote:Op zondag 3 maart 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wil allerminst zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb![]()
En dat was een donders mooie zin, geef toe...
Als het nog hoger stijgt moet je het zelf opruimenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:21 schreef Cee het volgende:
De groene thee stijgt hier ook naar m'n hoofd.
Ja, die met de herenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit je de aflevering van deze week te kijken? Dan begrijp ik je volledig. Man man man.
Ik luister nog steeds naar Tiesto, over ellende gesproken... Te lui om in de benen te gaan, ik accepteer het maarquote:
Luie dj's verdienen luie luisteraars.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar Tiesto, over ellende gesproken... Te lui om in de benen te gaan, ik accepteer het maar
Dan heeft hij aan mij momenteel een hele goedequote:
Hij bedoelde Mauster, hij vond jullie grappig op Twitterquote:
accepteren mensen!!!quote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar Tiesto, over ellende gesproken... Te lui om in de benen te gaan, ik accepteer het maar
Iedere keer dat ik een cd'tje op zet, ren ik naar de voordeur om te kijken of er al briefjes van 50 onder door worden geschoven maar nee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |