SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Stiekem heb je gelijk. Maar ik moet CA te vriend houden.![]()
Ik stuur haar wel door naar HMF![]()
![]()
TT![]()
Scheidsrechter kan beter affluiten jaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ahhhh la gaan joh met je Arsenal die kenne er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, omwille van figuren als hij zou ik bijna mijn geslacht in man veranderen op fok, dat heb je dat flauwe gejammer tenminste niet steeds, maar je moet erboven staan he.![]()
Dat zijn de beste wijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
als het een kutwijf is moet je dat kunnen zeggen,"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja maar je kent me toch? Lief... dit, datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
als het een kutwijf is moet je dat kunnen zeggen,![]()
![]()
Sjieroe ha je die gesien? Ha ha ha! Wat is die slecht zeg!! Ho ho ho!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ahhhh la gaan joh met je Arsenal die kenne er helemaal niks van.![]()
Arme meid.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik stuur haar wel door naar HMFIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat kan ik niet ontkennen neequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ahhhh la gaan joh met je Arsenal die kenne er helemaal niks van.
know'm sayin?
word? word.![]()
Hij gaat morgen een hattrick maken tegen Spurs.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjieroe ha je die gesien? Ha ha ha! Wat is die slecht zeg!! Ho ho ho!"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Met die Mertesakker en Kabouterplopski.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjieroe ha je die gesien? Ha ha ha! Wat is die slecht zeg!! Ho ho ho!![]()
kan ze broodjes pindakaas smeren met een bloedende kont?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik stuur haar wel door naar HMF![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ze broodjes pindakaas smeren met een bloedende kont?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Juist niet lutser.quote:
Zelfs dit kun je niet. Als ik een vrouw zou zijn en jij zou je fallus kunnen vinden zou er na 9 maanden waarschijnlijk een geslachtsziekte uit mijn kut kruipen. Zo onzijdig als Kelly.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |