Hier een lemon meringue piequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef golfer het volgende:
Toepasselijk TT, want vandaag werd er hier een overheerlijke limoncellotaart gemaakt.
Nee, niet door zonnebloemolie! De essentie van kokosolie is dat het smelt als je het verwarmt en dat het, net als boter, weer hard wordt wanneer het afkoelt. Gewoon roomboter gebruiken dus. De reden dat in dit recept kokosolie wordt gebruikt is om het plantaardig te houden, maar als niet-vegan kun je er net zo goed gewoon roomboter doorheen doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:39 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Ik hou echt totaaaal niet van kokosDenk je dat ik het door bv zonnebloemolie kan vervangen, of is kokosolie essentieel?
Dankjewel voor je reactie, volgende week ga ik m proberen!quote:Op zondag 3 maart 2013 10:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, niet door zonnebloemolie! De essentie van kokosolie is dat het smelt als je het verwarmt en dat het, net als boter, weer hard wordt wanneer het afkoelt. Gewoon roomboter gebruiken dus. De reden dat in dit recept kokosolie wordt gebruikt is om het plantaardig te houden, maar als niet-vegan kun je er net zo goed gewoon roomboter doorheen doen.
Overigens smaakt kokos nauwelijks naar kokos hoor, en ontgeurde kokosolie zelf helemaal niet. Ik vind het erg fijn spul!
Oh, en ja, zoute popcorn en geen zoete.
Leuk en super lekker!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Serieliefhebber het volgende:
Gisteren was het cocktailavond bij vriendinnen, ze hadden het volgende gemaakt:
Mini-loempias, mini-pizza's, filodeeghapjes met vis en groenten, nacho's met guacamole, gemarineerde kipvleugels, reuzegarnalen met een jasje.
Alles in het mini:
creme brulee, witte en bruine chocolademousse, brownies, appelcrumble
De cocktails:
Mojito, canaletto, pessione, Daiquiri maar ik heb vooral lazy red cheeks en kir royal gedronken.
Het was heel lekker en gezellig.
Ohh! Ziet er lekker uit! Aanrader?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef computergirl het volgende:
Chicken paprika van de Hairy Bikers
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chickenpaprikawithle_80341
[ afbeelding ]
ja zeker!!!!quote:
Gerookt paprikapoeder hebben ze bij Dille en Kamille, de zoete en scherpe variant. Het is echt mijn lievelings ingrediëntquote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar heb jij dat gevonden? Ik zoek ook smoked paprika.
Net zalm met broccoli-botersaus in bladerdeeg met aardappelpuree met kaas gegeten.
Straks nog wat sorbetijs.
Ok dan maar eens naar een plaats in de buurt waar ze die winkel hebben gaan, bedanktquote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Gerookt paprikapoeder hebben ze bij Dille en Kamille, de zoete en scherpe variant. Het is echt mijn lievelings ingrediënt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |