Ik was er nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Heb ik vorige week nog veel gemist?
Eeeeejquote:
quote:
quote:
dat is nog niks vergeleken wat je moet doen om glennis aan te horenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
Alsof je niet eerst 3 jaar alcoholist moet zijn voor Xander een beetje om aan te horen is
Er zitten afkickhuizen vol meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is nog niks vergeleken wat je moet doen om glennis aan te horen
dat gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou 60 niet, maar 3 ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
60 paar schoenen![]()
ik heb maar 3 paar schoenen
Armoedzaaierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
60 paar schoenen![]()
ik heb maar 3 paar schoenen
Heel Colombia leegsnuiven minimaalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Whehequote:
Ik hou nu even mijn mondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het helpt zeker niet om te zeggen dat mijn duurste paar 30 euro kost
Dat is bijna ongeloofwaardig te noemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het helpt zeker niet om te zeggen dat mijn duurste paar 30 euro kost
Ik doe met je meequote:
Dat welquote:
Wat een gelukquote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef D. het volgende:
Iemand een stokbroodje?
Anders is ie dadelijk weer op
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende rondequote:
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelostquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je stuurt dezelfde mensen weg als glennis
Of we stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende ronde
En een stuk aangenamer om naar te luisteren en tegenaan te kijken....en dan ken ik je niet eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelost
Hij zal er wel rechten voor moeten betalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe weet hij dat guus weet dat hij bestaat als hij nooit een reactie gehoord heeft?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
En een stuk aangenamer om naar te luisteren en tegenaan te kijken....en dan ken ik je niet eens
goede vraagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe weet hij dat guus weet dat hij bestaat als hij nooit een reactie gehoord heeft?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelost
Ik vind wel wat hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |