Ken je het verhaal over Suikerbuikje dan nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach wat triest, btw je bent je beroep mis gelopen, je had een goede schrijver kunnen zijn
Vertel?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ken je het verhaal over Suikerbuikje dan nietoh zo triest, echt had toendertijd zo te doen met Suikerbuikje
Schei uit hè, niet op het forum over Suikerbuikje praten hè, ik heb al teveel gezegd ...... Ik hoop dat Poezenwoest alleen maar een ban van een half jaar krijgt ofzo, gewoon omdat ze niet beter wist, een waarschuwing zeg maarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ken je het verhaal over Suikerbuikje dan nietoh zo triest, echt had toendertijd zo te doen met Suikerbuikje
En nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dattie dood is...
http://keienrenners.nl/20(...)en-bij-suikerbuikje/
Zo, klaar hebben we dat ook weer gehad...
Niks, nu neemt ie z'n11e biertje van vandaag en kijkt ie verder TV, naar "het beste van Idols"quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dattie dood is...
http://keienrenners.nl/20(...)en-bij-suikerbuikje/
Zo, klaar hebben we dat ook weer gehad...
Ohhw, ik dacht laat ik es wat positiefs bijdragen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat is helemaal niet Jian zijn Suikerbuikje, je haalt weer dingen door elkaar Gher
Lief hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, ik dacht laat ik es wat positiefs bijdragen...
Dat kun jij alleen doen door niets bij te dragenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, ik dacht laat ik es wat positiefs bijdragen...
Nou jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen doen door niets bij te dragen
Te druk met Suits, zit al halverwege seizoen 2quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Jian het volgende:
Ik zie dat alles weer is rechtgezet door Lavender. Gelukkig maar en als Pietje en Gert terug zijn uit het overleg dan weten we meer over hoe en wat met Poezenwoest
Je gaat toch niet eng doen tegen een andere goudsekaaskop?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Te druk met Suits, zit al halverwege seizoen 2.
Groeten aan Louisquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Te druk met Suits, zit al halverwege seizoen 2.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen doen door niets bij te dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |