Nou doe dan maar niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]nou je zal zien, als ik dat doe hangt ook Gert gelijk, je kan aan mijn posten wel zien dat ik het ben, ben meestal lang van stof enzo
quote:
Nee, die mag nog wel even blijven leven.quote:
had inmiddels al terug gelezen, maar natuurlijk Hang ik Gert niet opquote:
Het was vast een positieve notequote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had inmiddels al terug gelezen, maar natuurlijk Hang ik Gert niet ophad het alleen niet zo goed verwoord, en ach als Gert maar weet wat ik bedoel.
durf amper nog wat te posten, zie net dat ik er alweer een note bij heb gekregen.
en NEE ik hang Gert niet op, ik bedoelde dan HANGT gert gelijk in mijn pm.
weet wel zeker, over mij niks dan goedsquote:
jij bent gewoon geliefd en een graag geziene gastquote:Op zondag 3 maart 2013 17:38 schreef pullup het volgende:
Ik vergeet steeds waar ik dingen ook al weer kan zien maar heb toch een vrijwel brandschoon trackrecord
Niets? helemaal niets? Echt niet? En je bent een echte Fokker ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:38 schreef pullup het volgende:
Ik vergeet steeds waar ik dingen ook al weer kan zien maar heb toch een vrijwel brandschoon trackrecord
Je weet wat vrijwel betekent... toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets? helemaal niets? Echt niet? En je bent een echte Fokker ook?
quote:
Nou die heb ik helemaal niet dingen met bloemetjesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ja bij 30 krijg je bezoek van Gert&Pietje, de drank en de hapjes moet jij verzorgen, staat wel tegenover dat ze een bloementje voor je meebrengen.
voor bij het bloementjesgordijn, het bloementjes behang en je bloementjesjurk
en het bloemenbankstel, je weet wel waar ik heel hard voor aan het sparen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |