Ik heb het gelinkte artikel niet gelezen, ik ging dus af op wat hier was neergeplempt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als mijn Franse taalkennis een beetje klopt zijn ze niet zozeer 'de trein uit gegooid' als wel 'shit, deze mensen moeten nu naar het ziekenhuis'...
En eentje heeft het ziekenhuis dus niet eens levend gehaaldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef James1988 het volgende:Ze hadden een overdosis verdovende middelen genomen en moesten naar het ziekenhuis. Een arts heeft ze onder zijn hoede genomen totdat de ambulance er was.
Dat niet, maar "elders" beweerde ik dat het een ander station was maar dat was dus niet zo.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..
Inderdaad. Ik had zelf iets in gedachten dat de arm van een grote dragline over het spoor hing ofzo toen die spurt voorbij ging.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"
En dan zo'n klein kutding_!
Ik zie nergens een trapquote:Op maandag 4 maart 2013 19:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat ziet er niet uit als de terrortrap des doods :p Die in Delft ga ik bibberend vanaf in ieder geval :p
Eerste foto rechtsonderaan. Het licht was al klote genoeg, en ik wilde naar huisquote:
Wat een joekel van een ding, allemachtig.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef James1988 het volgende:
Wat foto's van de trap hier: http://www.skyscrapercity(...)552333&postcount=970
Hij komt 12 meter boven het maaiveld uitquote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat een joekel van een ding, allemachtig.
Ohja, nu zie het ik het ja. Gezichtsbedrog een beetjequote:Op maandag 4 maart 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij komt 12 meter boven het maaiveld uit
Het spoor ligt in Breda hoger dan de omgeving, dat hoogteverschil moet dus ook overbrugd worden.
En het is echt niet leuk om al die treden op te moetenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Vind je? In vergelijking met Arnhem en Delft vind ik het best een prima brug eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En het is echt niet leuk om al die treden op te moeten
Beetje lopen is gezond.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
paar keer heen en weer en je hebt de dagelijkse portie beweging weer gehadquote:
Dat klinkt logisch, maar waarom is het hoogteverschil tussen de brug en de perrons zo veel groter dan in Zwolle?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het spoor ligt in Breda hoger dan de omgeving, dat hoogteverschil moet dus ook overbrugd worden.
Ik ga 2x per dag over de brug in Delft, deze komt er dus 1x per dag bij (want 's ochtends ga ik eerst koffie halenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
paar keer heen en weer en je hebt de dagelijkse portie beweging weer gehad
Geen idee, ik vermoed dat er geen overdekking is zodat mensen de brug niet als schuilplaats gaan gebruiken. Een voetgangersbrug waar reizigers overheen lopen is heel wat anders dan een voetgangersbrug waar tientallen reizigers op staan te schuilen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is-tie eigenlijk niet overdekt? Alsof Zwolle en Arnhem zoveel belangrijker zijn/waren.
Niet nodig, de ingang aan de centrumkant blijft open. De reizigerstunnel met de roltrappen blijft dat ook, totdat de nieuwe tunnel wordt opgeleverd. Voor reizigers in een rolstoel is er nog een mogelijkheid om onder begeleiding de sporen over te steken.quote:En de lift, waar blijft die? In Den Bosch weten ze er ook binnen een dagje één te fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |