abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123536804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Minder zorgen maken over hoe je over komt, dan heb je minder last van die prikkelingen en is het minder vermoeiend. Zo kom je uit die lus.
Ik maak me daar totaal niet druk over. Het is de drukte die mij overprikkelt, het heeft verder niks te maken met geinteresseerd zijn oid's. Ik houd het eigenlijk alleen langer vol bij vrienden/familie, maar bij kennissen ben ik wel sneller moe.

Zo had ik paar daagjes geleden een fokker op bezoek die 5 uur bleef (tot een uur of 8). Ben die avond om half 9 naar bed gegaan en was gelijk weg ook :')
pi_123536860
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij best mee. Ik ken mensen die een paar dagen compleet van slag zijn na overprikkeling :+
Heb je dat 1-op-1 met een meisje ook of alleen in groepen?
In m'n relaties had ik er ook last van ja.
Daar is verder niet veel aan te doen op 2 dingen na:
-Minder vaak afspreken en minder vaak contact hebben
-Elkaar zo goed leren kennen dat het vertrouwder wordt (zoals ik heb gemerkt bij familie en vrienden).

Vrees alleen dat dat 2e nooit gaat lukken mede vanwege dat 1e.
pi_123536866
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik maak me daar totaal niet druk over. Het is de drukte die mij overprikkelt, het heeft verder niks te maken met geinteresseerd zijn oid's. Ik houd het eigenlijk alleen langer vol bij vrienden/familie, maar bij kennissen ben ik wel sneller moe.

Zo had ik paar daagjes geleden een fokker op bezoek die 5 uur bleef (tot een uur of 8). Ben die avond om half 9 naar bed gegaan en was gelijk weg ook :')
Heb je weleens gemediteerd? Het kan je veel helpen om meer tot rust te komen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123536902
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb wel ooit geprobeerd te mediteren, maar dat lukte eigenlijk alleen als ik geblowd had :')
Ook heb ik ontspanningsoefeningen ooit meegekregen, maar die heb ik alweer een hele poos niet meer gedaan.

En bovenal vind ik ontspanningsoefeningen/mediteren saaaaaaaaiiiii ;(
pi_123536943
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb wel ooit geprobeerd te mediteren, maar dat lukte eigenlijk alleen als ik geblowd had :')
Ook heb ik ontspanningsoefeningen ooit meegekregen, maar die heb ik alweer een hele poos niet meer gedaan.

En bovenal vind ik ontspanningsoefeningen/mediteren saaaaaaaaiiiii ;(
Ik vind het ook saai :P Maar het helpt wel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123536988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

-Elkaar zo goed leren kennen dat het vertrouwder wordt (zoals ik heb gemerkt bij familie en vrienden).

Het kan prima, als je een begripvol meisje treft. Contact kan je opbouwen, zodat het meer vertrouwd wordt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123537003
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het ook saai :P Maar het helpt wel.
Ik doe eigenlijk liever iets productievers met mijn tijd :P
pi_123537011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat kan zeker helpen, net als mindfullness ^O^
Tante minthy!! O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:22:22 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123537012
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan wel, zal alleen wat meer tijd nodig hebben.
pi_123537024
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan prima, als je een begripvol meisje treft. Contact kan je opbouwen, zodat het meer vertrouwd wordt.
Ik heb 1 vriendin gehad die daar wel voor open stond. Heel jammer dat dat uit gegaan is, maar achteraf wel begrijpelijk.
pi_123537098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk liever iets productievers met mijn tijd :P
Het is zeer productief voor de langere termijn.
pi_123537107
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat kan wel, zal alleen wat meer tijd nodig hebben.
Het werd altijd uit gemaakt voor het zover kwam. Ze wouden denk ik liever een vent die niet zulke klachten had (ik ben nou eenmaal geen prins op het witte paard of zo -_- ) en wouden liever niet wachten, het moest blijkbaar -meteen- goed zijn.

Waar kom je tegenwoordig nog vrouwen tegen die een beetje begripvol zijn en -wel- geduld hebben om een goeie en solide relatie op te bouwen??

Het lijkt er wel op alsof je meteen (net als bij de febo) op en top in orde moet zijn. ''Als de vent niet gelijk bij je past, dan zal het nooit wat worden'' lijkt de mentaliteit van hedendaagse vrouwen te zijn -_-

Maar naar mijn idee moet je een relatie de kans geven om te groeien en daar is nou eenmaal een beetje geduld en begrip voor nodig. Maar denk dat het tegenwoordig allemaal snelsnelsnel moet -_-

Edit:Ow, en gaarne geen vergelijkingen trekken met een zekere andere vaste user hier wiens naam begint met 1 van de 1e letters uit het alfabet :P
pi_123537137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is zeer productief voor de langere termijn.
Dat kan wel waar zijn (en is 't wsl ook), maar ik heb daar simpelweg 't geduld niet voor. Misschien moet ik later toch maar weer een poging wagen.

Vroeger schreef ik nog wel eens een dagboek, daarin kalkte ik gewoon wat neer, wat me bezig hield enzo. Misschien moet ik dat maar weer eens gaan oppikken of zo?
pi_123537146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het werd altijd uit gemaakt voor het zover kwam. Ze wouden denk ik liever een vent die niet zulke klachten had (ik ben nou eenmaal geen prins op het witte paard of zo -_- ) en wouden liever niet wachten, het moest blijkbaar -meteen- goed zijn.

Waar kom je tegenwoordig nog vrouwen tegen die een beetje begripvol zijn en -wel- geduld hebben om een goeie en solide relatie op te bouwen??

Het lijkt er wel op alsof je meteen (net als bij de febo) op en top in orde moet zijn. ''Als de vent niet gelijk bij je past, dan zal het nooit wat worden'' lijkt de mentaliteit van hedendaagse vrouwen te zijn -_-

Maar naar mijn idee moet je een relatie de kans geven om te groeien en daar is nou eenmaal een beetje geduld en begrip voor nodig. Maar denk dat het tegenwoordig allemaal snelsnelsnel moet -_-
Wat is febo? Ook zo'n datingssite? Een patatzaak heet toch ook zo? :D

Vergeet datingssites, je groeit er niet door als persoon.

quote:
Vroeger schreef ik nog wel eens een dagboek, daarin kalkte ik gewoon wat neer, wat me bezig hield enzo. Misschien moet ik dat maar weer eens gaan oppikken of zo?
Why not :)
pi_123537166
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Eh, nee :D
Ik haat arrogante kwasten, van mij mogen ze doorlopen :P

[..]

:D
dunne lijn tussen arrogant en zelfverzekerd.
pi_123537180
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is febo? Ook zo'n datingssite? Een patatzaak heet toch ook zo? :D

Vergeet datingssites, je groeit er niet door als persoon.
Ja, tegenwoordig lijken het allemaal fastfood-relaties te zijn ipv rustig opgebouwde relaties :P
Maar misschien heb ik het wel mis hoor en heb ik tot nu toe gewoon pech gehad.
pi_123537222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Why not :)
Het hielp me trouwens ook niet echt om tot rust te komen of zo. Was alleen maar lekker om af en toe wat in te kalken als ik een kwartiertje tijd over had :P
Tis ondertussen wel een heel dik pak papier geworden, bijna niet meer doorheen te koemn zo dik!
pi_123537225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan wel waar zijn (en is 't wsl ook), maar ik heb daar simpelweg 't geduld niet voor. Misschien moet ik later toch maar weer een poging wagen.

Je moet uitkijken dat je niet in je dagboek gaat leven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123537273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

dunne lijn tussen arrogant en zelfverzekerd.
Dat klopt, een héle dunne :D
Tante minthy!! O+
pi_123537324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, tegenwoordig lijken het allemaal fastfood-relaties te zijn ipv rustig opgebouwde relaties :P
Ik las op een forum van iemand die het systeem geautomatiseerd had. Hij liet zijn pc aan staan en het stuurde allemaal berichtjes naar vrouwen heel de avond door. Als hij weer thuis komt kreeg hij ongeveer 60 mails in zijn inbox van vrouwen en begon vanaf daar te filteren welke leuk genoeg waren om af te spreken. Daar stuurde hij ook weer massaal berichtjes naar toe en had daardoor zo'n 10 verschillende vrouwen per week :D
pi_123537346
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die pech (?) heb ik ook. Er moet direct een klik zijn op alle gebieden, in plaats van dat je het de kans geeft om te groeien. Of de heer in kwestie is gewoon op seks uit, ook zeer jammer :')
Tante minthy!! O+
pi_123537379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik las op een forum van iemand die het systeem geautomatiseerd had. Hij liet zijn pc aan staan en het stuurde allemaal berichtjes naar vrouwen heel de avond door. Als hij weer thuis komt kreeg hij ongeveer 60 mails in zijn inbox van vrouwen en begon vanaf daar te filteren welke leuk genoeg waren om af te spreken. Daar stuurde hij ook weer massaal berichtjes naar toe en had daardoor zo'n 10 verschillende vrouwen per week :D
Ah, ik moet dus een systeem ontwerpen dat 3000 berichten per avond stuurt naar vrouwen. Dan gaat dat ook voor mij werken :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123537404
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah, ik moet dus een systeem ontwerpen dat 3000 berichten stuurt naar vrouwen. Dan gaat dat ook voor mij werken :)
Je kunt ook 3000 vrouwen aanspreken op straat, dan groei je ook nog eens :)
pi_123537439
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah, ik moet dus een systeem ontwerpen dat 3000 berichten per avond stuurt naar vrouwen. Dan gaat dat ook voor mij werken :)
In hoeverre ben je dan oprecht geïnteresseerd in iemand? :P
Tante minthy!! O+
pi_123537452
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet uitkijken dat je niet in je dagboek gaat leven.
Dat doe ik niet hoor! Geen zorgen ;)
pi_123537482
quote:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit! :D ;(
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:39:27 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123537493
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk nogal wanhopig over komen dan.
Dan ga je het echt puur als een numbers game beschouwen, terwijl juist bij relaties de factor gevoel toch heel groot zou moeten zijn.
pi_123537536
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan ga je het echt puur als een numbers game beschouwen, terwijl juist bij relaties de factor gevoel toch heel groot zou moeten zijn.
Inderdaad. Of hij is van het "pakken wat je pakken kan"-principe :P
Tante minthy!! O+
pi_123537541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je begint toch pas een relatie als je elkaar in het echt kent. In principe is het ook een numbers game, als je een dagje in de zomer in Amsterdam bent of thuis zit, maakt een mega verschil.
pi_123537552
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Die pech (?) heb ik ook. Er moet direct een klik zijn op alle gebieden, in plaats van dat je het de kans geeft om te groeien. Of de heer in kwestie is gewoon op seks uit, ook zeer jammer :')
Zat vrouwen die ook alleen maar seks willen trouwens, tis niet iets dat man-eigen is ;)
Het gaat nog lastig voor me worden denk ik...
pi_123537577
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je begint toch pas een relatie als je elkaar in het echt kent. In principe is het ook een numbers game, als je een dagje in de zomer in Amsterdam bent of thuis zit, maakt een mega verschil.
voor mij niet :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:42:27 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123537594
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar er moet toch al wel iets van een klik zijn als je gaat afspreken vind ik.
En ik vind een geautomatiseerd standaard mailtje sturen naar random vrouwen op datingsites dan niet echt een juiste methode.
Maar goed, dat is mijn mening he.
pi_123537651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar er moet toch al wel iets van een klik zijn als je gaat afspreken vind ik.
En ik vind een geautomatiseerd standaard mailtje sturen naar random vrouwen op datingsites dan niet echt een juiste methode.
Maar goed, dat is mijn mening he.
Een klik via een chat betekend vrij weinig.
pi_123537687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zat vrouwen die ook alleen maar seks willen trouwens, tis niet iets dat man-eigen is ;)
Het gaat nog lastig voor me worden denk ik...
Dat geloof ik best, maar dat is in ieder geval niet mijn insteek bij het daten :P
Tante minthy!! O+
pi_123537755
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor mij betekent het veel, ik kan daar tot nu toe goed uit opmaken of het in het echt ook zou klikken. Daarom date ik ook niet veel en duurt het vaak een poosje voordat ik met iemand afspreek :P
Tante minthy!! O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:48:36 #72
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123537777
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.
Het kan irl alsnog tegenvallen, maar je weet al wel of er in ieder geval gespreksstof of iets dergelijks is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')