Ik lachte je toequote:
mwa ik snap het wel hoor, was ook iets te mooi om waar te zijnquote:
wildequote:
Maar diep in mijn hart hou ik van je, dat weet je tochquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lachte je toe
[..]
mwa ik snap het wel hoor, was ook iets te mooi om waar te zijn
http://www.novamov.com/video/j2rhcex0b4q5pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hypo moet ik de film of de serie kijken?
Kan, maar is wel lelijkquote:
Ja diep in mijn hart heb ik niets aanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar diep in mijn hart hou ik van je, dat weet je toch
Oké wilde. Ik ben een buitenlander, dan mag het
dankjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
http://www.novamov.com/video/j2rhcex0b4q5p
breng dan maar wat snoep ofzquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je een zwarte pizza wil doe ik dat wel voor je.
Kom op liefjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja diep in mijn hart heb ik niets aanW
Wou mag ook hoor.
niet zoveel blowen xdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom op liefje
Ik ben echt focking duizelig door mijn hoofd![]()
Ik beeld me wel in hoe het is om een knuffel te krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom op liefje
Ik ben echt focking duizelig door mijn hoofd![]()
DEZE IS LUIE APPEL IKSDEEquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
NIKS VOOR MIJ OVER HE WAT IS DEZE
Je krijgt er een op JNG meet, en een kusje oke?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik beeld me wel in hoe het is om een knuffel te krijgen![]()
Heb je al een paracetamol gehad?
Yes, even op de kalender zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je krijgt er een op JNG meet, en een kusje oke?
Nee, ga zo maar doen
Mag ik ook op de meet komen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je krijgt er een op JNG meet, en een kusje oke?
Nee, ga zo maar doen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga New Kids Nitro kijken.
Noem me een barbaar.
Al te vaak gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga New Kids Nitro kijken.
Noem me een barbaar.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yes, even op de kalender zetten
Veel drinken ook, dat helpt bij herstel
Ben je trouwens al een film aan het kijken?
Ook alvast beginnen aan make-up?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Even uitzoeken wat ik dan aan ga doen.
Ik ben al baco aan het drinken
Nee, ga denk ik gossip girl kijken
Nee want AJ is nog niet 18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee want AJ is nog niet 18O.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan konden we zo een eckte meet houden in de koffiewinkel
Ja man. 100 lagenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook alvast beginnen aan make-up?
Dat helpt dus zeker nietik wil ook drank, maar ik ben gewoon thuis
Ken ik niet, waar gaat het over?
Hé A-J heb je nou een vriendje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man. 100 lagen
Ik ben ook thuis
Een wijvenserie, je wilt het niet weten
Heb ik je wat gevraagd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ergste is dat er mensen zijn die dat echt hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man. 100 lagen
Ik ben ook thuis
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik je wat gevraagd?je quote mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb best veel Gossip girl gekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar OUD klinkt oud.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
OUD is alleen voor ouders, dus tienermoeders enzo bedoel je?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb best veel Gossip girl gekeken
ha gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb Gooische Vrouwen gekekendie kwam ik vanochtend tegen op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had iemand op zijn laptop staan
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die kwam ik vanochtend tegen op schoolhad iemand op zijn laptop staan
Nou ikke niet hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het ergste is dat er mensen zijn die dat echt hebben
Ja maar jouw ouders vinden het oké, en mijn vader doet dan moeilijk
Ik keek vroeger een tijdje pretty little liarsschaam me nog steeds
Jokkebrokquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou ikke niet hoor
Nee, ik doe het stiekem
Omg kijk ik ook, er zijn nieuwe afleveringen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb best veel Gossip girl gekeken
Lekker wijven voor de mannen en knappe mannen voor de vrouwen, ik snap het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je dan niet gewoon als man zijnde naar alleen mooie vrouwen gaan kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker wijven voor de mannen en knappe mannen voor de vrouwen, ik snap het wel
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jokkebroknee grapje, volgens mij heb jij gewoon een juiste balans
Mijn ouders gaan dat volgens mij merkendie heb ik nog niet gezien, wie vind jij trouwens het leukste karakter?
Sexy hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoezo dat?
Hmm, aria(of hoe schrijf je dat?)
ielquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef AppelCake het volgende:
You would not believe your eyes if ten million fireflies
lit up the world as I fell asleep
Aha dus daarom wou je datquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sexy hoor(
)
Ja lege flessen goldstrike in mijn kamer
Zo volgens mij jaik vind die caleb altijd heel vet, zou ook willen kunnen hacken
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sexy hoor(
)
Ja lege flessen goldstrike in mijn kamer
Zo volgens mij jaik vind die caleb altijd heel vet, zou ook willen kunnen hacken
wat had ik bij hep?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hypo had jij hetzelfde bij heppie?
Dat is misschien wel een ideequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Flessen onder je bed, volgende dag naar buiten smokkelen en weggooien
Caleb is best wel knap ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
pizzaquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die niet weten hoe beach heet
Appelcake dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alles goed?quote:
Ik dm hem wel even hoe jij heet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Terecht wel, ik zou ook liever niet hebben dat hij mijn naam zou weten
Nee, ik teken, ik schijf, en sinds vandaag speel ik weer gitaarquote:
je faalt in tekenenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik teken, ik schijf, en sinds vandaag speel ik weer gitaar(maar ik was vergeten hoe slecht ik was
)
Ik kan 'op een grote paddestoel' spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik teken, ik schijf, en sinds vandaag speel ik weer gitaar(maar ik was vergeten hoe slecht ik was
)
Het gebruiken van Facebook en het adoreren ervanquote:
welke?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
Bedankt voor de tips van de filmswas een leuke film!
the human centepede?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
Bedankt voor de tips van de filmswas een leuke film!
Hey Stuquote:
Hoe gaat ie?quote:
Wie gebruikt er anno 2013 nou nog geen Facebook?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het gebruiken van Facebook en het adoreren ervan_!_!__!_!!__!_!_!_!___!@!_!_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat deed een beetje pijn
Mag ik trouwens nog eens een verhaal van jou lezen?
Wel goed. Net een uur thuis maar moet nog even een pizza in de oven gooienquote:
Ja waarom dan eerst pijn doen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kus
heb ik jou weleens een verhaal gestuurd?
Is fucking onhandig want omdat juist iedereen facebook heeft willen werkgevers controleren wat jij wel en niet post enzovoorts daarom geen facebook en een goed afgeschermde twitterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wie gebruikt er anno 2013 nou nog geen Facebook?
Zelfs mijn oma heeft Facebook.
pizza in de oven gooien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed. Net een uur thuis maar moet nog even een pizza in de oven gooien
Hoe is het met jou?
Twitter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is fucking onhandig want omdat juist iedereen facebook heeft willen werkgevers controleren wat jij wel en niet post enzovoorts daarom geen facebook en een goed afgeschermde twitter
nou en?quote:
Dr Oetker Pizza speciale. Met champignons (die gooi ik eraf) salami en hamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
pizza in de oven gooien?![]()
![]()
Lekkerwat voor 1? Ja gaat ook goed
Ligt er ook aan wat je erop zet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nog altijd anoniemer dan Facebook
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
nou en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
champignons zijn lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dr Oetker Pizza speciale. Met champignons (die gooi ik eraf) salami en ham
Lijkt me dat je je mening op je facebook zet. wanneer jij dus een kutdag hebt gehad op je werk en je post dat en je werkgever leest dat dan heb je een probleemquote:
Waarom zou je je werkgever op FB willen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me dat je je mening op je facebook zet. wanneer jij dus een kutdag hebt gehad op je werk en je post dat en je werkgever leest dat dan heb je een probleem
Nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je je werkgever op FB willen?
Nee, ik post wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me dat je je mening op je facebook zet. wanneer jij dus een kutdag hebt gehad op je werk en je post dat en je werkgever leest dat dan heb je een probleem
en ook dat kan je werkgever niet aanstaan, daarom gewoon lekker geen facebook en een afgeschermde twitterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik post wat ik leuk vind.
Zure mensen met Facebook.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en ook dat kan je werkgever niet aanstaan, daarom gewoon lekker geen facebook en een afgeschermde twitter
picsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:15 schreef Taexon het volgende:
"Ik wist niet dat er in Zwitserland sneeuw lag"
Aldus... mijn zus
*Facepalmquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:15 schreef Taexon het volgende:
Aldus... mijn zus
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:15 schreef Taexon het volgende:
Aldus... mijn zus
Bij mij valt niets te zien tenzij ik je toevoeg als vriendquote:
Afgeschermde Twitter vind ik zinloos. Doe dan geen Twitterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en ook dat kan je werkgever niet aanstaan, daarom gewoon lekker geen facebook en een afgeschermde twitter
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij valt niets te zien tenzij ik je toevoeg als vriend
Wat ik op Twitter zeg mag iedereen lezen. Ik denk soms nog wel eens na alvorens ik iets postquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dankje, ik bedoelde eigenlijk de zus van taex
quote:
Ik denk ook wel na, maar ik wil toch een mening kunnen geven zonder dat ik mensen die mij niet kennen beledig. gebeurt welleens dat wanneer je iets tweet dat dat door iedereen gereetweet word en dat je dat dan helemaal niet wiltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik op Twitter zeg mag iedereen lezen. Ik denk soms nog wel eens na alvorens ik iets post
Ach ik ben vrij direct en soms bot en dat ga ik ook niet geheim proberen te houden hoor. I couldn't care less wat mijn werkgever daar mogelijk van zou vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel na, maar ik wil toch een mening kunnen geven zonder dat ik mensen die mij niet kennen beledig. gebeurt welleens dat wanneer je iets tweet dat dat door iedereen gereetweet word en dat je dat dan helemaal niet wilt
Ach en ook mijn vader probeert mij de hele tijd te controleren, en dan is het niet dat ik hem zwart maak zeker niet. maar mijn taalgebruik vind hij niet leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ik ben vrij direct en soms bot en dat ga ik ook niet geheim proberen te houden hoor. I couldn't care less wat mijn werkgever daar mogelijk van zou vinden
Ik probeer eigenlijk nooit te schelden op Twitter. Komt maar heel zelden voor dat ik dat doequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ach en ook mijn vader probeert mij de hele tijd te controleren, en dan is het niet dat ik hem zwart maak zeker niet. maar mijn taalgebruik vind hij niet leuk
Even lekker losgaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk nooit te schelden op Twitter. Komt maar heel zelden voor dat ik dat doe
quote:
Je hebt gelijk ook. Je hoeft geen schaap te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maarja dat heb ik niet dus ik doe het op twitter
quote:
ik ben eerder een elandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Je hoeft geen schaap te zijn
heb je dat niet eerder gestuurd?quote:
Nee, die was toen mislukt...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je dat niet eerder gestuurd?
Ik zie trouwens ook kleinere plaatjes ertussen staanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
Jullie zijn trouwens wel echt smerig, mij niet in de OP zetten.
Het is de schuld van VAquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is de schuld van VA
ik miste je al
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
Het beweegt niet eens. Dat kan je mac niet eens.quote:
mijn ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Het beweegt niet eens. Dat kan je mac niet eens.
en wie is hij?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Daar heb ik al een reactie op gemaakt, maar hij adoreert je niet...
je bent onnodigquote:
supersofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie kwamt er nou net met die mainstreet klip
heul welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Het beweegt niet eens. Dat kan je mac niet eens.
quote:Enkele leuke mensen hier, wil jij ook net zo cool zijn als ons, dan moet je wat meer posten
Klopdquote:
Dat was vorige maand Gquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 25-02-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 336 nodig
02 275 JRRY
03 236 AppelCake
04 235 Fok-it
05 234 VoornaamAchternaam
06 233 Pizza_Pepperoni
07 220 LittleBrownie
08 215 promisionxexposed
09 205 supersof
10 141 Stuart
11 089 msacras
12 079 hamerhaaitje
13 078 EugeneKrabs
14 077 utopie
15 072 Angel-Joy
16 060 Rockiejj
17 041 LompeHork
18 039 timmmmm
19 035 Hypocriet
20 034 pannenkoekeneter
21 031 Taexon
22 028 Tjacka
23 018 Ro-ald
24 011 Speedo-drager
25 010 2Happy4U
25 010 Bendoe
27 008 Spaghettivreter
28 003 Dientje12
29 001 Zweetteef
29 001 kanovinnie
29 001 SpaceInvaders
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Random dagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 25-02-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 336 nodig
02 275 JRRY
03 236 AppelCake
04 235 Fok-it
05 234 VoornaamAchternaam
06 233 Pizza_Pepperoni
07 220 LittleBrownie
08 215 promisionxexposed
09 205 supersof
10 141 Stuart
11 089 msacras
12 079 hamerhaaitje
13 078 EugeneKrabs
14 077 utopie
15 072 Angel-Joy
16 060 Rockiejj
17 041 LompeHork
18 039 timmmmm
19 035 Hypocriet
20 034 pannenkoekeneter
21 031 Taexon
22 028 Tjacka
23 018 Ro-ald
24 011 Speedo-drager
25 010 2Happy4U
25 010 Bendoe
27 008 Spaghettivreter
28 003 Dientje12
29 001 Zweetteef
29 001 kanovinnie
29 001 SpaceInvaders
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hier over 4 weken alweer vakantie (2 weken)quote:
Ikke week hiervoor net een weekje erop zitten hihihiihhiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier over 4 weken alweer vakantie (2 weken)
Same! Maar dat is verleden tijd. Ik ben toe aan nieuwe vakantiesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ikke week hiervoor net een weekje erop zitten hihihiihhi
Wat kun jij ook een achterlijke opmerkingen makenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Borstverkleining gewoon omdat je niet wilde opvallen.
trustenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maargoed ik ga slapen ben niet al te fit enzo
Welterusten ventjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maargoed ik ga slapen ben niet al te fit enzo
huh wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Borstverkleining gewoon omdat je niet wilde opvallen.
negertquote:
haha hipster met mainstream muziek lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Yesterday
Love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday
XDXDquote:
Lekker zo'n begrafenis nummer van de Beatlesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Yesterday
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker zo'n begrafenis nummer van de Beatles
deze is het.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Yesterday
okquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha hipster met mainstream muziek lol
Mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker zo'n begrafenis nummer van de Beatles
Doet me te erg denken aan 'bicycle', daarom kan ik het niet normaal luisteren, queen heeft het verpestquote:
Vind het een beetje deprimerend eigenlijkquote:
Queenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doet me te erg denken aan 'bicycle', daarom kan ik het niet normaal luisteren, queen heeft het verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |