Wou net zeggen. Hoe vaak er al niet 0-2 weggegeven is...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
Schone is ook een prima speler voor dit Ajax, echt een meevaller. Had niet verwacht dat ie bij Ajax zou slagen maar is wekelijks een van de beteren.
Hopelijk valt de 3e goal snel, dan is het echt klaar. Bij een evt. goal van Twente kan het nog spannend worden ook. Zou niet de eerste keer zijn dit seizoen.
Zoals hij nou speelt, is hij nuttiger als rechtsbuiten dan de overige opties voor volgend seizoen. Hij kent zijn eigen kwaliteiten en vóóral wat hij NIET kan. Dat vind ik ook een behoorlijk belangrijke eigenschap van een speler. Hij heeft meer overzicht, probeert zijn man voorbij te komen als het kan, speelt terug als het moet. Etc etc.... Natuurlijk geen rasechte buitenspeler... maarja, probeer die maar een te vinden voor volgend seizoen binnen een normaal prijskaartje...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
Schone is ook een prima speler voor dit Ajax, echt een meevaller. Had niet verwacht dat ie bij Ajax zou slagen maar is wekelijks een van de beteren bij Ajax.
Hopelijk valt de 3e goal snel, dan is het echt klaar. Bij een evt. goal van Twente kan het nog spannend worden ook. Zou niet de eerste keer zijn dit seizoen.
Nou is dit Twente ook wel een stuk minder tov voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Ajax speelt dit seizoen prima in uitwedstrijden overigens. Daar zit echt vooruitgang in tov voorgaande jaren.
Komt omdat de tegenstander dan vaak meer ruimte weggeeft. Aanvallend spelen voor eigen publiek.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Ajax speelt dit seizoen prima in uitwedstrijden overigens. Daar zit echt vooruitgang in tov voorgaande jaren.
Dit ja. Als een doelpunt uitblijft gaat dat in die jonge koppies zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Het is ook dat je op voorsprong komt. Scoor je tegen ADO en Roda als eerste dan win je die wedstrijden waarschijnlijk ook.
geloof ik niet echt in, maar als je thuis tegen ADO of Roda JC achter komt weet je al helemaal zeker dat je tegen een 10 mans muur moet gaan ballen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dit ja. Als een doelpunt uitblijft gaat dat in die jonge koppies zitten.
Volgens mij kan je dan gewoon kaarten kopen op naam van zijn clubkaart. Ze zullen daar niet controleren of de orginele seizoenskaart houder wel aanwezig isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Amoeba het volgende:
Jullie weten dat vast wel. Mogen mijn vader en ik op de CC van een vriend naar Ajax - NEC? Of moet die vriend dan mee? Of is dat uit den boze?
Dit inderdaad. En in de dip die Twente heeft moet je gewoon voor een monster score gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Het enige minpunt deze wedstrijd (eigenlijk is uit bij Twente 3 punten het enige dat telt) is dat de aanvallers wéér niet hebben kunnen scoren.
En dit ging vorig jaar wel goed. Toen had hij meer overtuiging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is al het hele seizoen het probleem van Boerrigter. De (loop)acties zijn er wel, maar het afmaken gaat steeds compleet fout.
derk ook, die laatste mogelijkheid waar hij hoessen weg kon sturen moest hij gevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer mag wel even wat meer om zich heen kijken hoor. Hij wil nu wel erg graag scoren, misschien omdat hij een tijdje droog staat.
Rem zat er duidelijk op de 2de helft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
1e helft goed, 2e helft matig. 3 puntjes in de tas.
Maar dat ziet hij niet. Die handelingssnelheid heeft hij niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
derk ook, die laatste mogelijkheid waar hij hoessen weg kon sturen moest hij geven
Ja ze dachten zeker dat Twente komt wel. Maar dat Twente speelde als het 7e elftal van Enschedese Boys.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rem zat er duidelijk op de 2de helft.
Prima uitslag op naar de volgende
klopt, hij zag het pas héél laat toen was het uit de kluts bij hoessen en buitenspelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat ziet hij niet. Die handelingssnelheid heeft hij niet.
Hij zit duidelijk in een dipje. En soms wat jeugdige overmoed, waardoor hij zijn acties te ver doordrijft. En hij mag wat minder egoïstisch zijn voor het doel. Al zou ik hem ook niet afgeven aan Boerrigter, want die verneukt het toch.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:37 schreef Pedroso het volgende:
Fischer weer slechtste bij Ajax. Die heeft het al een tijdje niet meer. Maar goed, hij moet nu vlieguren maken zodat ie steeds stabieler en beter gaat worden.
Hij speelde niet best inderdaad. Maar ik heb vertrouwen in hemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
sigthorsson speelde ongelukkig, heel ongelukkig.
Ik wacht wel even tot Smoofie weer in da house is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen was goed vandaag he?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
En Siem op het middenveld is ook niet je van het.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik opper ook voor Siem in de spits. Siem in de spits gaat het gewoon veel beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Siem op het middenveld is ook niet je van het.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Het enige minpunt deze wedstrijd (eigenlijk is uit bij Twente 3 punten het enige dat telt) is dat de aanvallers wéér niet hebben kunnen scoren.
mee eens. Sigthorsson ook maar 1 fatsoenlijke kans gehad, deed hij wel goed. Maar dan heb je Fischer die het allemaal niet niet kan, Boerrigter die weer eens prutst en Siem de Jong die vrij onzichtbaar was. Alleen Schone deed het wel aardig voorin.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Adames het volgende:
toch vind ik het wel jammer van Ajax. Leuk dat ze vrij makkelijk winnen van een zwak Twente, maar het zijn weer 2 verdedigers die scoren. 1 keer met een afstandsschot, tweede uit een standaardsituatie. Liever zie je weer doelpunten uit mooi voetbal, dit is toch wat te opportunistisch.
Jeugdige overmoed. Drijft zijn acties te ver door, en speelt nog teveel voor zichzelf. Dat hoort bij een talent.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie echt wel het talent in Fischer maar die heeft nog geen goede wedstrijd in het eerste gespeeld en kom nou niet met Feyenoord thuis want op die 2 goals was hij onzichtbaar.
Maar dat kun je op dit moment niet echt gebruiken zeker als je toch al lastig scoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdige overmoed. Drijft zijn acties te ver door, en speelt nog teveel voor zichzelf. Dat hoort bij een talent.
Wie wil je dan opstellen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat kun je op dit moment niet echt gebruiken zeker als je toch al lastig scoort.
Wie wil je er dan neerzetten? Vond Fischer trouwens de eerste helft nog best aardig spelen, paar leuke acties. Tweede helft was het inderdaad niet veel meer, maar dat gold voor meer spelers.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat kun je op dit moment niet echt gebruiken zeker als je toch al lastig scoort.
Dan heb je meer aan Boerrigter dan aan Fischer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Siggy was niet best vandaag. Ja ik zeg het. Verder mogen ze wel eens ballen in de diepte geven, ipv steeds in de voeten willen spelen. Overigens mag blind wel eens betere voorzetten geven op siggy.
Fischer vind ik echt momenteel te ego, gvd. Ik heb liever Babel daar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan Boerrigter dan aan Fischer.
Siem moet ook in de spits spelen, dan heb je veel meer aan Fischer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter raakt de bal al bij zijn eerste actie kwijt 9/10 keer. Fischer pas bij zijn 3e actie. Leren om af te spelen bij zijn 2e actie en hij is al van meer waarde dan Boerrigter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siem moet ook in de spits spelen, dan heb je veel meer aan Fischer.
Het is
Boerrigter - Siggy - Cuenca/Lukoki
of
Fischer - Siem - Cuenca
Topquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)eer-is-geworden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |