Ik heb in mijn leven één keer wiet gerookt en autisme gekregen, dus dat doe ik nooit meer. Gevaarlijk spul.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef TrollenFTW het volgende:
Leuke, originele posts allemaal.
OT: Probeer eens wiet.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer wiet gerookt en autisme gekregen, dus dat doe ik nooit meer. Gevaarlijk spul.
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon niet zo zeuren en lekker slapen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer wiet gerookt en autisme gekregen, dus dat doe ik nooit meer. Gevaarlijk spul.
??? moet ik je reporten aan de modjes ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
Je hebt toch al geen ruggengraat, dus zou niks uit moeten maken
Doe maar ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
??? moet ik je reporten aan de modjes ofzo
proestquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
MODJES! KIJK SNEL ALARM ALARM!!quote:
Van rattengif val je gewoon sneller in slaapquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
MODJES! KIJK SNEL ALARM ALARM!!
echt niet aardig
Echt? Hoeveel moet ik dan nemen? Ik wil niet dood natuurlijk. En kan ik dat gewoon bij de dierenwinkel kopen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Van rattengif val je gewoon sneller in slaap
godverdomme dat topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef bas-beest het volgende:
Voor mensen die denken dat TS serieus is:
K&W / Staand slapen
Rattengif bij de dierenwinkel? In het rek naast de hondengif?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel moet ik dan nemen? Ik wil niet dood natuurlijk. En kan ik dat gewoon bij de dierenwinkel kopen?
Twee capsules in je neus stoppen. Nee bij de supermarkt, maar als code woord moet je eerst knorren als een varken en dan pakken ze het voor jequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel moet ik dan nemen? Ik wil niet dood natuurlijk. En kan ik dat gewoon bij de dierenwinkel kopen?
Ik geloof je echt niet hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Twee capsules in je neus stoppen. Nee bij de supermarkt, maar als code woord moet je eerst knorren als een varken en dan pakken ze het voor je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |